Appartement Le Signal du Prorel

Appartement
Appartement Le Signal du Prorel
6,1

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Signal du Prorel voor je op een rij gezet:

57 reviews over Appartement Le Signal du Prorel in het Nederlands

Mooi ski gebied

Herman koster
18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijn en goed hotel/appartement dicht bij de gondel, kamers types Frans,niets mis mee, personeel is vriendelijk en oplossingsgericht, het eten was goed en ruim voldoende ,daarvoor complimenten aan kok Richard

Gereisd met vrienden in januari 2013

fijne wintersport bestemming

marijn westerhuis
6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

De pistes van Serre Chevalier zijn vrij pittig. Weinig blauwe en groene pistes, wat het minder toegankelijker maakt voor beginners en kinderen. Skigebied is echter wel super mooi en erg gevarieerd. Het appartementencomplex is Nederlands georiënteerd en ligt vlak naast de skilift. Op loopafstand zijn ook diverse skiverhuur locaties en een supermarkt. In het oude stadscentrum van Briancon (ongeveer een kilometer lopen) zijn veel goede eetgelegenheden. De appartementen (wij zaten in een gerenoveerd exemplaar) zijn keurig verzorgt en compleet. Wij zaten met z'n tweeen in een vierpersoons studio en dit was qua ruimte prima. De badkamer beschikte over een douchecabine met glijstang en was net als de rest van het appartement keurig schoon. Het eten (wij hadden all-in geboekt) was van prima kwaliteit. Verwacht geen mega buffet, maar aan het eten wordt wel veel zorg besteed. Beneden in het appartement zit bar Vie en hier kun je terecht vanaf vier uur 's middags.

Gereisd met partner in december 2012

Gerenoveerde Type's zijn goed

Maikel
28-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben met 6 vrienden een app geboekt, het gerenoveerder type. Het huisje was schoon en gewoon goed. Goede douche, toilet en redelijk wat ruimte. Meer als gewend/verwacht. Er waren 2 stapelbedden en 1 slaapbank in de kamer. Laatst genoemde hadden iig de beste matrassen. Er was in dit app iig ruimte om de koffers weg te zetten. App had een redelijk balkon. Wederom voor het app hoef je niet thuis te blijven. Ontbijt en avond eten was goed in bar Vie in het app complex. Wel was er een ongelofelijke stank in de bar. Zou iets zijn met eerdere lekkage en dus nu een putlucht van je welste. Mooi skigebied en ik zou er zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk skiën

Danielle
17-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ben inmiddels al 3 x hier geweest. Het is heel simpel, eten is kwa prijs/kwaliteit verhouding in orde. Verwacht geen hoogstandjes, maar na skiën smaakt het meeste wel!

De kamers zijn heel klein, maar ons deert het niet, want wat ben je daar nu uiteindelijk? Je komt er om te skiën en dat doen wij dan ook de hele dag.

Enige minpuntje is de gehorigheid, want dat is het er wel enorm. En er zitten veel jongelui en met wat drank op, hoor je dat gewoon.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Afknapper

Sanne Verhoeven
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Van te voren leek het ideaal: gelegen aan de skilift en een bar op de begane grond. Dat klopte ook wel maar de andere zaken waren verre van ideaal. De kamers zijn een zootje. De helft van het inventaris ontbrak en na melding bij de reisleiding werden alleen de kussens 's avonds gebracht, de rest hebben we niet gezien. Een maaltijd bereiden met slechts 1 pan gaat gewoon niet lukken. Er zat een scheur in de douchebak waardoor we erg veel wateroverlast hadden en de bedden hebben erg dunne matrasjes en kraken enorm. De voordeur kon niet dicht tenzij op slot en de bagage kan bij aankomst en vertrek nergens beheerd staan. Rondom het gebouw worden de paden amper ijs/sneeuw vrij gehouden en er ligt veel troep incl. hondenstront. Het eten is prima en de bar is gezellig. Het personeel is voor het merendeel ook gastvrij. Weinig overlast van andere gasten. Pinautomaat en supermarkt zijn dichtbij wat erg handig is. Geschikter voor studenten dan voor koppels/gezinnen.

Gereisd met partner in januari 2012

alleen geschikt voor studenten

Fam. Stolk
20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

vreselijk ongezellig vies en oud appartementencomplex, schoenen en skies moeten mee naar de kamer want de hokken kunnen niet opslot(KAPOT).'s middags gaan de rolluiken dicht en kan je geen gebruik maken van de bar voor een drankje want die gaat om 16.00 uur open en wel tot 02.00 uur wat een herrie teweeg brengt.Slapen doe je hier weinig tot niet.Rondom het gebouw is het een zooitje van vuil tot stront, opruimen of schoonmaken word niet gedaan. Wij hadden een zogenaamd gerenoveerde studio maar de toiletpot zat los en de douchedeur moest je met 2 handen verschuiven anders had je hem in je handen rolletjes waren kapot, gaten in de vloer en niet eens een normaal 2-persoonsbed, verder te vies voor worden. Nooit gaan wij er meer heen , geef liever geld meer uit . Personeel was wel vriendelijk en doet haar best , zij kunnen helaas niets aan het concept veranderen van de reisorganisatie.( een grote reisorganisatie)wij gaan bij de reisorganisatie dan ook een klacht indienen. NOOIT MEER !!!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• Ligging t.o.v. pistes9

We zaten in een gerenoveerde studio en er was niks op aan te merken. Prima bedden, goed sanitair en prima cv. We hebben gebruik gemaakt van het halfpension en dat was kloppend voor de prijs-kwaliteit. Het was wel lachen want in bijna ieder gerecht zaten wel worteltjes verwerkt. Wat beschreven wordt over geluidsoverlast dat is aande gasten (die het veroorzaken) dus externe omstandigheden. Bij ons alles erg rustig, zelfs op oudejaar was het tegen een uur stil. De pistes zijn dichtbij en goed geprepareerd. Er was geen koffiezetapparaat terwijl er eerder op deze site wel melding van werd gedaan en zelfs de senseo werd geprezen. Zeker de moeite waard om hier te overnachten en je wintersportvakantie vorm te geven

Gereisd met vrienden in december 2010

Okay qua prijs/kwaliteit/ligging.

ErikO
21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Le Signal ligt pal naast de lift naar het skigebied, even 2 trapjes op en voilá.. Voor Franse begrippen zijn de appartementen best ruim, hoewel het wel leek dat de appartementen in gebruik door Husk de meer afgeleefde versie was. Wij gingen via een reisorganisatie, alles okay. Heb je half pension; er waren wat problemen met de koks, maar das inmiddels opgelost, maar alles kan nog weer veranderen natuurlijk. Het management speelde de reisorganisatie dingen toe die hij voor zijn rekening had moeten nemen (schades, kapotte boilers, sneeuwvrij maken paden naar de lift) maar is inmiddels ook vervangen, dus wie weet beterschap. Stad Briançon is mooi om even in rond te dwalen, zeker het oude vestingdeel.

• Ligging t.o.v. pistes8

Het appartementen complex Le Signal du Prorel noemt zichzelf een 3 ster. Ik weet niet waar de sterren vandaan komen, maar zo slecht heb ik nog nooit gezeten. Bij aankomst werd onze bagage gedumpt in een garage die niet op slot ging. Dus onbeheerd achter gelaten. Overal lag stront op de straat, zo onwijs smerig. Einde van de dag inchecken. Uiteindelijk kom je in een kamer waar zowaar bijna alles kapot is ; - Douche kon niet opgehangen worden - TV was weg - Bedden kraken - Overal stof, gewoon echt smerig - DEur kon amper op slot, werkte gewoon niet - Avond eten was niet te eten ( ik ben marinier dus ben wel wat gewend, maar dit was echt het toppunt ) - Eetzaal ligt tegen de Gotcha bar aan waar de rioleringslucht echt smerig is terwijl je aan het eten bent

Teveel om op te noemen. DIt is echt zonde van het beetje geld wat je nog hebt

leuk met een groep

Ron Visser
30-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met een groep deze accomodatie bezocht. Ontbijt en avondeten waren prima verzorgd voor deze prijs. Hat appartement zelf was matig qua voorzieningen. Nogal uitgeleefd en met wel erg krakende bedden. Wat wel heel slecht was de hoeveelheid troep en vuiligheid rondom en in het appartementencomplex. Ronduit smerig; blikjes bier, stukken stokbrood, hondenpoep etc. hier zou de organisatie echt wel wat aan kunnen/moeten doen. Kwestie van onderhoud. Het personeel is vriendelijk en doet echt z'n best. De bar is ook leuk en zeker voor een groep zeer geschikt.

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresQuartier les Cros 05100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Signal du Prorel in Briancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Signal du Prorel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.