Camping Manjastre

• Onvoldoende: 1 - 5

Leuke Camping

Koen
5-1-2018

Mooie camping, perfect om uitstapjes te maken met zeer groot en mooi zwembad, stranden zijn op 10 minuten rijden. Bormes les Mimosas is mooi dorpje met lekkere pizzeria. Op uurtje rijden zijn de Gorges du Verdon welke prachtig zijn.

Wc/douches worden goed schoon gemaakt maar sommigen zijn redelijk oud.

Onze drie kinderen hebben zich prima vermaakt en hadden snel vriendjes/vrienden. Speeltuintje en voetbalveldje voor onze kleinste en de ouderen hangen rond de tennistafel of bij twee lange tafels bij het zwembad. Volgens onze oudste een leuke discotheek op een paar kilometer rijden. (Wordt onderling op de camping afgesproken)

Aardige camping

krugers
31-10-2017

Het was een aardige (terrassen) camping, geen camping die er uit springt maar prima ligging en geweldig (groot) zwembad. dicht bij de zee (10 min met de auto) waar het ook fijn zwemmen was. Het was een rustige, zelfs saai te noemen camping, geen herrie of drukke animatie (vonden wij dus prima) maar ook geen echt camping leven. weinig tot geen jongeren en toch wel behoorlijk wat Hollanders. Camping heeft geen echte uitstraling en zou voor ons ook geen 2e keer worden hier heen gaan maar wellicht voor anderen wel een top camping.

Oude reviews (archief)

Leuke camping met super zwembad.

Peter
30-7-2015

Prima verblijf op deze mooie camping met grote ruime plaatsen. Zeer geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar tot en met de oudere jeugd. Tafeltennistafel en speeltuin aanwezig vooraan bij de camping. Ligging is perfect voor leuke uitstapjes en activiteiten waaronder mountainbiken en fietsen. Prachtige standen op 5-10 minuten rijden met de auto. Sanitair is wat oud maar wel schoon. Wij komen zeker een keer terug.

Leuke camping

Marco
26-7-2015

Leuke camping van 2 nederlandse broers in een heuvelachtige boomrijke rustige omgeving met plekken op verschillende hoogtes met voldoende schaduw. Op afstand loopt wel een drukke weg. Veel vaste gasten, nederlanders en engelsen.

Zwembad is heerlijk en lekker groot, niet verwarmd, met toezicht en ligt centraal bij terras. Geen shorts toegestaan. 2x p/wk is er avondzwemmen.

Er is een klein speeltuintje bij het terras met tafeltennis. Geen animatie en de oudere kinderen moeten zich met elkaar vermaken op het terras en bij de tafeltennistafel.

Sanitair wordt dagelijks schoongemaakt, maar het hoofdgebouw is wel aan vervanging toe.

Het restaurant is niet bijzonder, goed te eten met elke dag een dagschotel. Ook met afhaalmogelijkheid. Winkeltje is beperkt met elke ochtend vers brood. In het dorp verderop zijn diverse supermarkten.

Bormes Les Mimosas is een schilderachtig dorpje in de heuvels op een kwartier rijden.

Je kan er heerlijk wandelen en fietsen. Diverse stranden in de omgeving.

Leuke camping

Jürgen
22-8-2013

Nederlandse eigenaren wel behulpzaam maar eerder mensenschuw dan gastvriendelijk. Je hebt diversen kampeerplaatsen die wij met onze badlakens aan de waslijn gehangen hebben om privacy te kunnen maken. Ook onze auto kon niet op de plaats staan maar op de parkeerplaats. Superleuk zwembad, betaald wifi wat goed en snel functioneert. Sanitair oud maar wel schoon.

prachtige ligging !

Maureen
3-8-2013

Deze camping is weer als thuiskomen .

Prachtige ligging , mooie rustige plaatsen , wel wisselend in grootte .

Het zwembad is naar verhouding op het aantal plaatsen best groot .

Afstand naar de verschillende stranden is niet te ver , met de auto zo'n

15 minuten .

Niet voor niets voor de 5e keer terug !

Hollandser wordt t niet

Wdewild
1-8-2012

Grote, volle camping met veel caravans en vaste (Hollandse) gasten. Fantastisch zwembad, zeer matig sanitair, speeltuintje in de brandende zon nagenoeg buiten de camping (dus kleine kinderen kunnen niet alleen). Plaatsen super dicht op elkaar, en door de terrassen voelde het aan alsof we in ee flatgebouw kampeerden. Voor ons te druk, te vol, te onpersoonlijk. Maar dat is persoonlijk, veel mensen komen hier duidelijk al jaren, het moet je ding zijn. Stranden zijn dichtbij (met auto) dus prima uitvalsbasis, dat wel.

Mooie ligging

Petra
1-8-2012

De camping is rustig gelegen en heeft een heerlijk zwembad.

Vooral in voor-en najaar genieten wij er van de sfeer. Zeer mooi zwembad met subliem uitzicht. De campingeigenaren doen hun best om er een nette gezellige camping van te maken, ze hebben ook heerlijke wijn van eigen druifjes.

Voor ons GEEN tweede keer!

Fam. Sijtsma
7-8-2011

Wij zijn dit jaar 2011 voor de eerste keer naar camping Manjastre in Bormes les mimosas geweest.

Na een lange autorit kwamen we dan eindelijk op plaats van bestemming.

Wij gingen naar de receptie toe om ons aan te melden.

Wat een waardeloze ontvangst, totaal niet even vragen hoe de rit was geweest, en ook geen goede uitleg hoe alles op de camping werkt.

Je zou bijna rechtomkeer terug naar nederland gaan of direct naar een andere camping.

Wat een onvriendelijke familie.

Verder waren de plaatsen erg mooi, daar zeggen we niks over.

Ook was het zwembad mooi, alleen mijn god wat een regeltjes.

En dan heb ik het nog niet eens over het sanitair gehad.

Wat een smerige oude troep, elke dag poep in het toilet, zwaar verkalkte kraantjes, en de douches werden om de zoveel minuten heel warm of ijskoud.

Nee voor ons dus geen tweede keer meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manjastre in Bormes les Mimosas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manjastre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Manjastre scoort een 7.45 uit 10 op basis van 49 reviews.