Camping Manjastre

Meer camping info

44 reviews over Camping Manjastre

• 8Henk26-05-2020

prima camping

Prima camping met grote ruime plaatsen en een prachtig zwembad. sanitair is oud maar schoon. kinderen van ons (12, 17, 21) hebben zich prima vermaakt met snel nieuwe vrienden. Veel kinderen komen samen bij een grote zittafel en tafeltennistafel boven bij het restaurant of bij het voetbalveldje. De oudere jeugd gaat soms naar de disco in de buurt. Dit wordt vaak bij de bar afgesproken vervoer is met de auto. restaurant is redelijk en prijzig. kleine winkeltje voldoet voor de alledaagse dingen, brood etc. Mooie wandel, fiets en mountainbike routes vanaf de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Henk26-05-2020

prima camping

Mooie camping met ruime plaatsen en een prachtig groot schoon zwembad. sanitair is schoon maar wat oud. Kinderen van ons hebben zich prima vermaakt met snel veel vrienden. De oudere jeugd gaat soms naar een disco in de buurt, wordt boven bij de bar afgesproken. Vervoer gaat is met de auto. Camping winkeltje is klein maar voldoende. eten in het restaurant is redelijk goed maar wat prijzig. Mooie fiets, mountainbike en wondel routes rondom de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7krugers31-10-2017

Aardige camping

Het was een aardige (terrassen) camping, geen camping die er uit springt maar prima ligging en geweldig (groot) zwembad. dicht bij de zee (10 min met de auto) waar het ook fijn zwemmen was. Het was een rustige, zelfs saai te noemen camping, geen herrie of drukke animatie (vonden wij dus prima) maar ook geen echt camping leven. weinig tot geen jongeren en toch wel behoorlijk wat Hollanders. Camping heeft geen echte uitstraling en zou voor ons ook geen 2e keer worden hier heen gaan maar wellicht voor anderen wel een top camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Peter30-07-2015

Leuke camping met super zwembad.

Prima verblijf op deze mooie camping met grote ruime plaatsen. Zeer geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar tot en met de oudere jeugd. Tafeltennistafel en speeltuin aanwezig vooraan bij de camping. Ligging is perfect voor leuke uitstapjes en activiteiten waaronder mountainbiken en fietsen. Prachtige standen op 5-10 minuten rijden met de auto. Sanitair is wat oud maar wel schoon. Wij komen zeker een keer terug.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Marco26-07-2015

Leuke camping

Leuke camping van 2 nederlandse broers in een heuvelachtige boomrijke rustige omgeving met plekken op verschillende hoogtes met voldoende schaduw. Op afstand loopt wel een drukke weg. Veel vaste gasten, nederlanders en engelsen. Zwembad is heerlijk en lekker groot, niet verwarmd, met toezicht en ligt centraal bij terras. Geen shorts toegestaan. 2x p/wk is er avondzwemmen. Er is een klein speeltuintje bij het terras met tafeltennis. Geen animatie en de oudere kinderen moeten zich met elkaar vermaken op het terras en bij de tafeltennistafel. Sanitair wordt dagelijks schoongemaakt, maar het hoofdgebouw is wel aan vervanging toe. Het restaurant is niet bijzonder, goed te eten met elke dag een dagschotel. Ook met afhaalmogelijkheid. Winkeltje is beperkt met elke ochtend vers brood. In het dorp verderop zijn diverse supermarkten. Bormes Les Mimosas is een schilderachtig dorpje in de heuvels op een kwartier rijden. Je kan er heerlijk wandelen en fietsen. Diverse stranden in de omgeving.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Maureen03-08-2013

prachtige ligging !

Deze camping is weer als thuiskomen . Prachtige ligging , mooie rustige plaatsen , wel wisselend in grootte . Het zwembad is naar verhouding op het aantal plaatsen best groot . Afstand naar de verschillende stranden is niet te ver , met de auto zo'n 15 minuten . Niet voor niets voor de 5e keer terug !

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Wdewild01-08-2012

Hollandser wordt t niet

Grote, volle camping met veel caravans en vaste (Hollandse) gasten. Fantastisch zwembad, zeer matig sanitair, speeltuintje in de brandende zon nagenoeg buiten de camping (dus kleine kinderen kunnen niet alleen). Plaatsen super dicht op elkaar, en door de terrassen voelde het aan alsof we in ee flatgebouw kampeerden. Voor ons te druk, te vol, te onpersoonlijk. Maar dat is persoonlijk, veel mensen komen hier duidelijk al jaren, het moet je ding zijn. Stranden zijn dichtbij (met auto) dus prima uitvalsbasis, dat wel.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Petra01-08-2012

Mooie ligging

De camping is rustig gelegen en heeft een heerlijk zwembad.

Alleen gereisd in juli 2012

• 9Chrisvdt18-03-2012

Prachtig gelegen camping in natuurlijke omgeving

Vooral in voor-en najaar genieten wij er van de sfeer. Zeer mooi zwembad met subliem uitzicht. De campingeigenaren doen hun best om er een nette gezellige camping van te maken, ze hebben ook heerlijke wijn van eigen druifjes.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 6Fam. Sijtsma07-08-2011

Voor ons GEEN tweede keer!

Wij zijn dit jaar 2011 voor de eerste keer naar camping Manjastre in Bormes les mimosas geweest. Na een lange autorit kwamen we dan eindelijk op plaats van bestemming. Wij gingen naar de receptie toe om ons aan te melden. Wat een waardeloze ontvangst, totaal niet even vragen hoe de rit was geweest, en ook geen goede uitleg hoe alles op de camping werkt. Je zou bijna rechtomkeer terug naar nederland gaan of direct naar een andere camping. Wat een onvriendelijke familie. Verder waren de plaatsen erg mooi, daar zeggen we niks over. Ook was het zwembad mooi, alleen mijn god wat een regeltjes. En dan heb ik het nog niet eens over het sanitair gehad. Wat een smerige oude troep, elke dag poep in het toilet, zwaar verkalkte kraantjes, en de douches werden om de zoveel minuten heel warm of ijskoud. Nee voor ons dus geen tweede keer meer.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011