Camping Lou Cabasson

5 reviews over Camping Lou Cabasson in het Nederlands

rustig en heerlijk

Anne
5-2-2018

kleinschalige, rustige camping met veel bijzondere bomen en schaduw.

Het waait hier 's avonds goed door, voelt of je direct aan zee slaapt!

mooie strandjes vlakbij.

Oude reviews (archief)

Beja en Ernst van der Linde
30-8-2016

Heerlijke rustige camping, 4 kilometer van prachtige niet drukke stranden! Waar kinderen kunnen spelen en je in het heerlijke water kan zwemmen en/of snorkelen. Een vriendelijke familie, die de camping runt zijn gastvrij en geven je veel tips over wat je zoal kan bezichtigen. Mooie natuur in de omgeving.

Wij hebben nog nooit zulke schone wc's en douches gezien,.... petje af!!!! Plekken zijn ruim en hebben een eigen waslijn achter de tent !!!

Fantastische camping met superlieve eigenaren!

Fam.Wattimena
16-8-2016

De camping ligt prachtig bij hele mooie stranden. Superschoon en een fantastische service. Heerlijk brood in de morgen en allemaal vriendelijke mensen. Mooi kleinschalig en we hadden een prachtige plek. Echt genoten en veel dank aan de fijne familie die het runt!!

Heerlijkste camping ooit!

Danielle de Vries
    5-7-2014

Een kleine rustige camping met 1 weggetje waar een keer per half uur een auto stapvoets rijdt. Prachtige schone stacaravans met douche, toilet, 2 slaapkamers met fijne bedden met wegwerpbeddengoed, keuken, grote veranda, en keukengerei, bestek etc aanwezig. Kortom, het is voldoende om alleen kleding mee te nemen. Wij zijn vanuit Schiphol naar Marseille gevlogen en vanuit daar met huurauto in anderhalf uur naar de camping (vanuit Rotterdam kun je naar Hyeres vliegen en ben je in 20 minuten op de camping). Op 10 minuten rijden van de camping liggen heel veel mooie strandjes, de fijnste vonden we plage de Cabasson. Verder allemaal mooie stadjes en dorpjes in de omgeving. St Tropez is ongeveer 3 kwartier rijden.

Op de camping kun je elke ochtend vers brood halen. Verder een volleybalveldje, een speelplekje voor kinderen (glijbaan, wipkip) en jeux de boules plekje. Ook een wasmachine aanwezig en achter elke stacaravan een waslijn. Vervolg bij tips;

Heel rustig, midden in de natuur

Wielemaker
    20-5-2010

Heel rustig gelegen en groen. Vanaf de camping loop je zo het bos in. Er staan veel villa's in de omgeving, dus veel privé eigendom is niet toegankelijk. De camping was leeg (2 kampeerders) maar als het druk is lijkt het me hier niet leuk: een derde van de kleine kampeerplaatsen ligt niet aan een "straatje" en kan alleen bereikt worden tussen andere tenten door. Deels hurktoiletten, deels douches zonder deuren, er hangt wel een fohn. Wij zaten in een mobilhome, die was mooi, goed onderhouden en keurig schoon, zelfs de ramen gezeemd. Staan dicht op elkaar met rijen hoge coniferen ertussen. Mooi overdekt terras. Wegwerpkussens en -dekbedden op stevige binnenveringmatrassen. Eigenaar zeer behulpzaam, kruipt bijna. Prijs vrij hoog. Na afloop zeer grondige controle op reinheid! Wifi €6 per uur, internetten €15/3

Naar het strand: de auto parkeren kost €8, een fiets €1, bermparkeren verboden. Plage de l'Estagnol is het mooist. In mei waren Port de Bormes en Le Lavandou gratis.

We hebben een aantal aanbieders voor Lou Cabasson voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Cabasson in Bormes les Mimosas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Cabasson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lou Cabasson scoort een 8.6 uit 10 op basis van 22 reviews.