Hotel Le Domaine du Mirage

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Bormes les Mimosas

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine du Mirage voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

14 reviews over Hotel Le Domaine du Mirage

• 4monique16-10-2015

vergane glorie

Ooit was dit een mooi hotel met een prachtige ligging nu is dit een slecht onderhouden hotel met weinig of geen leiding.Pover ontbijt met halfbakken stokbrood en lauwe koffie.Fruit dat gesneden was werd dagen achter mekaar aangeboden.Weinig keuze van beleg.De airco en de verluchting in de kamer zat vol stof.Het kinderzwembad was leeg,de fitness was niet toegankelijk,de balinese bedden waren smerig en niet te gebruiken.Het zwembad was ijskoud en helemaal niet verwarmd.En zo kunnen we nog even doorgaan.Voor ons nooit meer dit hotel!!Het was zonde van het geld.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Karine25-01-2014

Heel tevreden over dit hotel.

Wij verbleven hier een week.Hotel ligt op een heuvel en het uitzicht op het dal en de zee is prachtig!Je hebt je auto nodig om naar zee te rijden.Wij hadden een kamer op het hoogste verdiep met zonneterras,2 ligstoelen, een parasol,tafel en stoelen.Kamers en badkamer waren ruim.Goed ontbijt,één keer 's avonds in het restaurant gegeten en dat was het beste eten dat ik in de 14 dagen dat ik in Frankrijk was gegeten heb.Het water in het zwembad was juist op temperatuur.Eindelijk eens zonder klappertanden kunnen zwemmen.!!!De tuin was mooi,veel plaats om te zitten en te relaxen.Altijd buiten kunnen eten.Ruime parking.Gratis wifi maar ging alleen buiten of dicht tegen de reling van het balkon,niet binnen in de kamer.Vriendelijk personeel.Wel gek,om 23u verdween al het personeel,wat wel raar was.Echt niemand meer te zien,ook niet aan de receptie.Breng ook eens een bezoek aan het hogerop gelegen dorpje Bormes-les-Mimosas.Heel gezellig met restaurantjes en winkeltjes en soms ook avondmarkt.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 3Heyrman Wim13-09-2013

Vermoeiend verblijf.

Bij aankomst koele ontvangst, met weinig uitleg sleutel kamer 113 ontvangen. Keek uit op grote satelieten, muur (bijlage), een publiekelijk pad en daarbij nog het intense geluid (dag/nacht) van een airco of afzuiging op het dak waardoor men zich in een industriezone waande. Ligzetels waren smerig en versleten(bijlage). Om de hoek v/h terras kon men een glimp van de zee opvangen. De badkamer en het toillet hadden een raam dat uitkeek op de parking (bijlage), zodat douchen en naar het toillet gaan 's avonds met het licht aan een publiekelijk schouwspel was. Onmiddelijk andere kamer gaan vragen, maar dat was niet mogelijk volgens de receptionist. Uiteindelijk na een slapeloze nacht, door een professionelere receptioniste wel een andere kamer gekregen (voorkant gebouw). Deze voldeed aan de door ons geboekte voorwaarden. Kwam meer water uit douche-slang dan uit kop.Helaas was er in het hotel een trouwfeest aan de gang (kan tot 4 uur 's ochtends duren). Weer een slapeloze nacht dus.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Inge06-08-2012

Goede ligging en prachtig zicht

Mooi hotel tussen Le lavandou en Bormes wat in de hoogte. Prachtig zicht en na een dagje strand of uitstap kan je hier tot rust komen. Je zit vlak bij de zee maar hebt de mogelijkheid om de kalmte op te zoeken. Ook ontbijten of avondmaal op het terras is heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Fam. Bakker09-09-2011

Prachtig hotel met heerlijke tuin/zwembad

Geweldige service en prachtige kamers. Vriendelijk personeel en zeer correct.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Roland16-08-2011

Goed hotel, ideaal voor kortverblijf

Dit was ons tweede bezoek aan dit hotel en spijtig genoeg zijn we deze keer een stuk minder enthousiast. Over het hotel zelf, alsook de ligging kunnen enkel superlatieven gebruikt worden: magnifieke ligging, mooie kamers, een zalig terras, ... Toch het eten is ons deze keer wat tegengeslagen. Twee jaar geleden werd elke avond iets verassend en exclusief op het bord getoverd - dit was nu toch wel helemaal anders. Dezelfde menukaart (ongeveer 8 voor en 8 hoofdgerechten) werd de hele week gebruikt. De meeste andere gasten verbleven echter een korte periode, en hadden er minder last van. Toch bij een verblijf op 1/2 pensionbasis een week lang steeds hetzelfde, steekt echt wel tegen. Naargelang de kok was het uitzicht en de afwerking van de gerechten wel steeds verschillend: de ene keer verbrande groenten; de andere dag hetzelfde gerecht een stuk verfijnder gepresenteerd .... Het verblijf in dit hotel is zeker niet goedkoop en helaas niet langer prijs/kwalteit in overeenstemming. Jammer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Christa01-08-2011

Fantastisch hotel met heerlijke keuken

Ben 10 dagen in dit hotel geweest met mijn partner. Vanwege vrij hoge ligging in heuvels beetje lastig te vinden, ondanks TomTom. Maar aangenaam verrast toen we aankwamen, wat een prachtig sfeervol hotel! Mooie receptie en tuin met palmbomen en veel bloemen. Je kan buiten ontbijten en dineren, en er is een zwembad met veel ligstoelen. Onze kamer was niet groot, wel stijlvol en van alle gemakken voorzien: airco, minibar, bad, apart toilet, balkon en zeezicht. Goede boxspring-bedden ook. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel kwalitatief goed en voldoende. Wij hadden halfpension en vonden vooral het diner voortreffelijk. Je krijgt 't allerbeste uit de Provencaalse keuken. Eerst een amuse en dan voor 3 gangen steeds een ruime keuze. Alles even heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat de bediening zo slecht Engels spreekt, hierdoor meerdere misverstanden gehad. Maar dit hotel is toch een absolute aanrader! Bezoek ook het mooie centrum van Bormes les Mimosas!

Gereisd met partner in juni 2011

• 6mark verhaegen03-10-2010

nooit meer

ons tegengevallen. Ontbijt was simpel, wat niet werd geconsumeerd zag je de volgende dag terug op het buffet. De bowl met in stukken gesneden (vers) fruit heeft er vier morgenden gestaan. Het voorziene shuttle-busje was er niet. Zonder auto kun je er niets gaan doen, te ver van 't strand, te ver van het dorpje. De lakens waren proper, wat je niet kunt zeggen van de bedsprei en de hoofdversiering van het bed. Er was beslist te weinig personeel om alles vlot te laten draaien. Wel prijs - geen kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Fam. Coppens-Denderleeuw-Belgie04-06-2010

Topvakantie

We zijn net terug van 1 weekje in dit uitstekend hotel. Erg vriendelijk personeel, lekker ontbijt, uitstekende en prachtig geserveerde maaltijden (keuze uit telkens 3-voor, hoofd en nagerechten)met gratis aangeboden apéro met wachtbordje. Balkons met stoeltjes en mooi uitzicht over de zee en op het mooi aangelgde groot terras met palmbomen. Kamer met alles erop en eraan. Badkamer en WC apart. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Familie Spruyt - Van Den Borre24-07-2009

Een aanrader

Omdat een 10 niet realistisch is en absolute perfectie niet bestaat scoort dit hotel met zijn zeer charmante omgeving voor ons een absolute 9 op elk vlak. Een zeer rustig, eerder klein hotel (33 kamers) met uitstekende service, heel mooi uitzicht en zeer vriendelijke en gemotiveerde medewerkers. Borme-les-Mimosas is een heel mooi bergdorp met uitstekende eetmogelijkheden voor elk budget en gezellige mooie winkeltjes. Aan de andere kant biedt de badstad Le Lavandou meer drukte met een mooi strand en nog meer winkels en uitgangsmogelijkheden. Hier komen we zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

0 tips over Hotel Le Domaine du Mirage

0 vragen over Hotel Le Domaine du Mirage

Hotel Le Domaine du Mirage info

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd