Géén boekingskosten

Camping Clau Mar Jo

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurBormes les Mimosas

We hebben de beste aanbieders voor Camping Clau Mar Jo voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 13 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

13 Reviews over Clau Mar Jo

• 8Liesbeth10-08-2021

We komen vast nog eens terug!

Kleine camping, fijn zwembad, afhaal restaurant voor verse baguette en croissants maar ook pizza en friet. De caravans in de buurt van het speelveld ondervinden wel geluidsoverlast tot begin vd nacht!

• 8jean-pierre06-04-2017

vacances super agréables dans un camping calme

vacances très agréables dans un camping calme. Les nuits sont très tranquilles, notre mobilhome très bien aménagé avec une grande terrasse. Un grand avantage : possibilité de garer notre véhicule juste devant notre mobilhome et surtout de la place pour circuler entre les différents hébergements. On est bien loin d'être les uns sur les autres. Pour vous qui voulez "trinquer" avec vos voisins de terrasse à terrasse, ce camping n'est pas pour vous ! Il faudra inviter le voisin ou aller chez lui ! Personnel fort sympa, piscine agréable, cours gratuits de zoumba au bord de la piscine appréciable et snack correct.Le camping n'est pas situé sur une plage, mais en vacances, on a le temps de faire, n'est-ce-pas ? Alors, nous n'hésitons pas, nous retournons au Clau Mar Jo cette année !

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Monique31-08-2015

prima

Positief: net verzorgd terrein, rustig gelegen, fijn zwembad. Minder goed; type Texas is een verouderd mobil home, ook niet schoon bij aankomst. Buiten een hele kleine speeltuin voor de kleintjes en twee tafeltennistafels geen speelmogelijkheden.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Maasland11-08-2012

nette rustige camping

De camping ligt een paar kilometer van de stranden, haven en het prachtige oude stadje "Bormes les Mimosas" De camping is rustig,wordt heel goed bijgehouden, heel netjes! Geschikt voor gezinnen met kleine kids, bij de receptie word je heel goed geholpen (spreken engels en heel behulpzaam) Er staan alleen mobil homes en 90% is Frans, dat is wel jammer want af en toe wil je wel een Hollands praatje. De camping heeft 4 sterren, wij vinden het een 3 sterren camping zonder animatie maar wil je 's avonds meer drukte dan kun je altijd nog naar de haven(La Faviere) of het oude stadje.(Le Vilage) Je kunt er ook eenvoudige maaltijden eten zoals pizza en friet. Er werden Zumba lessen gegeven 2x per week . Het zwembad is wel leuk, niet zo heel groot maar met 3 glijbanen.Brood kon je bestellen voor de volgende dag maar er was vlakbij ook een bakker en een Casino supermarkt.

Er staan hele slechte recencies bij deze camping maar dat is zwaar overdreven, de camping is klein en rustig maar netjes.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9sauvonnet20-07-2012

BONNES VACANCES

Camping agréable, calme. Superbe piscine. Personnel agréable.Mobil home confortable, nous étions 6 adultes et 2 enfants, et pas les un sur les autres. Pret à y retourner l'année prochaine.

• 2heitzmann16-09-2011

tres mal situé

camping deplorable,comment un terrain de camping peut avoir 4 etoiles? situer dans une zone industrielle.d un cote un chantier de bateaux,de l autre cote une usine.bonjour le bruit,les voitures circulent toute la nuit ,pas d interdiction de circuler.tres mauvais acceuil.sanitaires vetustes! les mobil-homes se touchent presques.c est deplorable,je retounerai dans le meme coin mais pas a ce camping.n oubliez-nous qu il faut payer a l arrivee sans compter le cheque de caution c est la premiere fois en 35 ans de camping que je paie d avance.je ne recommanderais ce camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 2heitzmann nathalie03-09-2011

Plus jamais

le camping Clau-Mar jo est une illusion... 4 étoiles!!! Nous ne comprenons pas comment ce camping peut être un 4 étoiles. Sanitaires vétustes, pas de papeir toilettes, soit disant calme..vous pourrez dès 6h30 profitez des usines voisines vu imprenable sur les chantiers et evidemnent le bruit qui va avec... et surtout n essayer pas de partir à pied à la plage, c est plus qu'un kilomètre...

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8lilou23-08-2011

CAMPING CALME

camping propre et tres calme mobilhomme tres propre je le conseille pour des familles qui recherchent le repos tres agréable semaine

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6famimily15-08-2011

Petit camping très sympa

Si vous recherchez le repos, c'est l'endroit où aller. Petit camping, les enfants y étaient content, se déplacent tranquillement en vélo. Nous y avons passé un bon moment même s'il n'y a pas d'animations le soir ni piscine. Ce n'est pas ce que nous recherchions. Bon camping familial, parfait.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8fonskealwaysfcb07-08-2011

Eén van de betere campings in Bormes Les Mimosas

Een verzorgd terrein, met mooie plaatsen en ook verhuur van chalets. Vriendelijk onthaal. Er is een restaurant bij voor afhaal pizza ed. Ook brood te verkrijgen. Sanitair is niet nieuw maar is ok, lekker warm water.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar