Camping Camp du Domaine

Camping Camp du Domaine
7,2

12 tips over Camping Camp du Domaine

Selina, 11-8-2015

Als je grand comfort boekt is het de prijs/kwaliteit verhouding goed wanneer je vooraan in het midden staat. Mooi uitzicht en de winkel en restaurant dichtbij.

Neem een fiets mee! Vooral voor de kinderen want het speel paleis en de tennisvelden zijn te vinden bij de receptie. Verkijk je er niet op want de camping ligt op een berg!

Inrosa, 16-4-2015
Ga zeker de omgeving verkennen, want die is prachtig. Dagje St Tropez, ga s'morgens bij tijds weg, anders sta je alleen maar in de file.
MEM, 27-5-2014

Gezellig over de flonders naar Le Lavandou lopen!

En je bent binnen 2 uur van Rotterdam naar Hyres/Toulon gevlogen, daarna is het nog 15 minuutjes rijden en je kunt aan je vakantie beginnen!

Tessys, 14-10-2013
MARINELAND! Ze hebben er gewoon orka's wow dat was geweldig en dat in Frankrijk. Zagen een vliegtuigje met spandoek geloofde het eerst niet.. Op internet op gezocht en het was er echt.. Wel een stukje rijden maar zeker de moeite waard. Kon toen voor 60 euro bij de dolfijnen in het water. Helemaal geweldig, ook het kanoën is er geweldig mooi, tevens is dat ook een stukje rijden maar wel super leuk.
arjan leen, 26-8-2013
(Mosselen) eten moet je doen bij mammy moule in La faviere, aardige mensen allemaal, de rauwe tartaar met kruiden en koreander met een vers brood en een karaf witte huiswijn is super
zoe51, 18-8-2013

Met de boot naar st tropiz...leuke heerlijk dag.

Tennis les nemen.

De markt op donderdag ochtend in La lavendu

Fietsen over het mooie fiets pad richting Toulon of st Tropiz

Kooper, 26-7-2013

Voor mensen die ook nog wat willen zien in de omgeving: bormes les mimosas is een prachtig plaatsje, le lavandou erg gezellig en het is een aanrader om met de boot naar porquerolles te gaan. De boottocht is al erg leuk en op porquerolles zijn er erg mooie strandjes en kan je wandelen of een fiets huren.

Voor de wifi moet je 19 euro per week betalen maar dan heb je wel een super ontvangst en bereik op de camping!

Saskia, 22-6-2013
Bormes les Mimosas is altijd leuk en gezellig. Port Grimau is prachtig en vanuit hier kan je een taxiboot naar St. Tropez nemen.
Roger Verkade, 15-1-2013
Je kan ter plekken je plek voor het jaar daarop vaststellen, daarvoor moet je minimaal twee weken op de plek staan! Le Lavandou is een mooie havenstad voor de liefhebbers, je kan er heerlijk eten, en er zijn leuke winkeltjes. In Bormes zelf kan je immers ook lekker een terrasje pakken. In Bormes, 5 minuten lopen vanaf de camping, kun je ook met een parachute achter een boot, zeer leuke ervaring. op 5 minuten rijden van de camping heb je een Casino supermarkt.
thomas_goudriaan, 14-12-2012
Een bezoekje aan Le Lavandou en het vuurwerk tijdens 'quatorze julliet' zijn niet te missen!