Bed & Breakfast Residence Les Eydins

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurBonnieux (Vaucluse)
9.5FenomenaalScore uit 16 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

16 Reviews over Residence Les Eydins

• 10Don Bezemer22-08-2015

Een paradijsje verdient een dikke 10!

Is er een paradijsje waar werkelijk alles klopt? ja, Residence Les Eydins klopt werkelijk alles. De inrichting, de gastvrijheid, de keuken nabij het zwembad, de ligging, de rust. Marie-Line en Nicolas hebben de gave om aan alles te denken. Kortom, Les Eydins verdient een dikke 10!!

• 10Frieda09-09-2013

fantastische vakantie

Rust, super omgeving met vriendelijke gastvrouw. Prima plaats om uitstapjes te doen.

• 10Jacqueline Sosef13-07-2013

'Een paradijsje'!

Uitstekende gastvrouw; alles wordt gedaan om je het gevoel te geven dat je thuis bent. Alles wat je maar denkt nodig te hebben, is er. Heerlijk ontbijt, een adembenemende omgeving. Een accommodatie om weer terug te komen. Ria, hartelijk dank voor een mooi verblijf.

• 10HJ15-11-2012

Een oase van luxe en rust

Ontzettend genoten bij gastvrouw Ria. Het ontbrak ons aan niets en anders werd het geregeld. De pitoreske omgeving aan de voet van de Mont Ventoux spreekt enorm tot de verbeelding. Dit in combinatie met de culinaire verwennerijen en de wijnen uit de regio maakt LesEydins een ware aanrader.

• 10Edwin en Margit22-08-2011

Onze hoge verwachting werd overtroffen...

Voor drie nachten verbleven wij onlangs in Chambre d'Hotes Les Eydins nabij Bonnieux. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust, kwaliteit, hoge service en sfeer...Les Eydins bevindt zich aan de voet van de Luberon en van het dorpje Bonnieux. Prachtig uitzicht over de hele vallei en in de buurt veel leuke en verschillende dorpjes voor leuke uitstapjes, een wandeling, fotografie, winkelen, bezoeken van ateliers of brocantes of voor een heerlijke lunch of diner... De gastgerichtheid van Ria en Hans van les Eydins is opvallend, je merkt dat alles draait om het plezier van de gasten..de kamers zijn zo leuk en perfect tot in detail ingericht, de tuin met allerlei zitjes, een zwembad, poolhouse voorzien van alle gemakken, heerlijk om te verblijven. Onze verwachting was hoog maar werd overtroffen... De kamers zijn heel schoon met heerlijke bedden met fantastisch mooi provence bedlinnen, het ontbijt heel verfijnd met wisselende verse multi vruchtensapjes..wij gaan terug!

• 10Frank31-07-2011

Een juweeltje

Wat hebben wij hier genoten. Een werkelijk " super" locatie in een prachtige omgeving. Allereerst alle complimenten voor Ria en Frans die dit " juweeltje" beheren. Niets is hen te veel, en ze willen het de gasten alleen maar goed naar de zin maken. Comfortabele en gezellig ingerichte kamers met heerlijke bedden. Prachtige ruim opgezette tuin met daarin een heerlijk zwembad. Mooie omgeving met voor iedereen wat wils. Je kunt hier volop genieten van het heerlijke Franse leven. Ook de wijn liefhebber komt hier volop aan zijn trekken. Het dagelijkse ontbijt en het diner dat enkele malen per week wordt geserveerd zijn werkelijk super. Bij het ontbijt ontbreekt het je aan niets. En Ria maakt graag het door jou gewenste eitje. Ook het diner dat door de kok wordt is werkelijk heerlijk. Vooraf met het gezelschap een lekker glas frisse champagne met lekkere hapjes. Dit is een adres waar wij zeker nog eens terug komen. Je voelt je hier vanaf de eerste minuut echt thuis.

• 10Tom, Sophie en Marie14-09-2010

Leven als God in Frankrijk in Les Eydins

Voor de vierde maal waren we te gast bij Ria en Frans. Logeren in Les Eydins is voor ons "thuiskomen". De prachtige omgeving en de super mooie provencaalse tuin (mede dankzij Guy), de met oog voor detail ingerichte kamers, de top service, het lekkere ontbijt...dit alles maakt het voor ons een paradijsje (voor mens en dier) in de Luberon.
    Een aanrader is de table d'hotes verzorgd door kok Damien en zijn vrouw. Hij tovert een heerlijk diner op de door Ria prachtige gedecoreerde tafel. Kortom een fantastische plek met een groot thuisgevoel.

• 10Angèle04-09-2010

Pure verwennerij

Een fantastische plek om helemaal tot rust te komen en verwend te worden door gastvrouw Ria. Ze geeft je op haar vriendelijke en voorkomende manier het gevoel welkom te zijn. Een absolute aanrader.

• 9Petra en Andre31-08-2010

Aanrader!!

Prachtig gelegen, geweldige mooie kamers, een heerlijke tuin en het eten is in een woord geweldig. Een hartelijke ontvangst van de gastvrouw Ria en vanaf het eerste moment een heerlijk gevoel van thuiskomen. Veel persoonlijke aandacht en je kunt zien aan het huis dat er veel liefde en aandacht is voor mens, dier en natuur. we hebben het nog nooit zo goed gehad. Het ontbreekt aan niets! Een aanrader dus.

• 9Petra21-08-2010

Een aanrader!!!!

Dit is echt wat je hoopt te vinden als je een vakantie uitzoekt. Alles hier is fantastisch. Deze chambre d'hotes ligt in een prachtige en rustige omgeving. Een fantastische ontvangst, mooie kamers en een lekkere keuken. De gastvrouw Ria zou het in onze ogen niet beter kunnen doen! Les Eydines is zeker een aanrader voor jong en oud! Wij komen graag nog een keer terug!

Bed & Breakfast Residence Les Eydins info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar