Camping Municipal du Vallon

1 review over Camping Municipal du Vallon in het Nederlands

ga er eerst rondkijken

peter
27-7-2013

gelegen in een vallei heeft deze camping wel iets maar tegelijk heb je geen uitzichten.Sommige plekjes geven wel een kiekje van het bergdorpje. Onze plek bleek tot onze verbazing voor de helft ingenomen door een raar grietje met haar caravan ( vanwaaruit duidelijke wietgeuren vertrokken, we betaalden evenwel het volle pond (de enige plaats met voldoende schaduw).De grote ronde tenten worden verhuurd aan lawaaierige groepen. Toegelaten honden zijn er luidruchtig.Elektriciteit betaal je er te veel.Sanitair:losse wc-potten en alles niet te best afgewerkt, onderhoud (door de uitbaatster) kan veel beter en mét produkten ruikt alles ook beter. De wastafels hadden steeds oververhit water dus onbruikbaar.In de thermostatische douches wordt geurineerd. 's Nachts is er bijna geen verlichting op de paden.

De uitbaatster is dan ook verplicht om alles overvriendelijk te compenseren.

De helft zijn het campers die om de andere dag verder trekken.De omgeving van Bonnieux konden we erg smaken.

Gereisd anders in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Vallon in Bonnieux (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Vallon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.