Camping Municipal du Vallon

Review geschreven door peter

ga er eerst rondkijken

peter,
27-7-2013

gelegen in een vallei heeft deze camping wel iets maar tegelijk heb je geen uitzichten.Sommige plekjes geven wel een kiekje van het bergdorpje. Onze plek bleek tot onze verbazing voor de helft ingenomen door een raar grietje met haar caravan ( vanwaaruit duidelijke wietgeuren vertrokken, we betaalden evenwel het volle pond (de enige plaats met voldoende schaduw).De grote ronde tenten worden verhuurd aan lawaaierige groepen. Toegelaten honden zijn er luidruchtig.Elektriciteit betaal je er te veel.Sanitair:losse wc-potten en alles niet te best afgewerkt, onderhoud (door de uitbaatster) kan veel beter en mét produkten ruikt alles ook beter. De wastafels hadden steeds oververhit water dus onbruikbaar.In de thermostatische douches wordt geurineerd. 's Nachts is er bijna geen verlichting op de paden.

De uitbaatster is dan ook verplicht om alles overvriendelijk te compenseren.

De helft zijn het campers die om de andere dag verder trekken.De omgeving van Bonnieux konden we erg smaken.

Gereisd anders in juni 2013