Camping Municipal du Vallon

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Theo

Een fijne camping op een ideale plek

Theo,
25-8-2018

De eerste kennismaking met de camping oogt wat rommelig. Maar laat je daardoor niet afschrikken Dit is een rustige, aangename, schone en gunstig gelegen camping. In een mooie kleine vallei, met ruime plekken, voldoende schaduw en zicht op het stadje. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Je kunt brood bestellen voor de volgende ochtend en ijsjes en drankjes kopen bij de receptie. Wandelkaarten zijn te leen. De Wifi nabij de receptie is goed. Het toiletgebouw is wat verouderd maar schoon en alles functioneerde prima.

Er is een “Piscine Nature”: een net, kunstmatig aangelegd zwembad, waarvan het water op biologische wijze wordt gereinigd. Heerlijk om op een hete dag even af te koelen.

Het bezienswaardige stadje Bonnieux ligt bijna direct naast de camping. Er is een kleine supermarkt, je hebt er restaurantjes, winkeltjes, een tourist information en, op vrijdag, een erg gezellig markt. Kortom: een prima plek voor een bezoek aan de Luberon!

Gereisd met partner in augustus 2018