Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.9Staat v/h sanitair

7 Reviews over Municipal du Vallon

• 6Janine16-09-2018

Fantastische ligging, smerig sanitair

Mooie ruime plekken. Locatie is geweldig, op loopafstand van bonnieux. In de omgeving is veel te doen en we waren echt verrast door de prachtige natuur en dorpjes in de buurt. De camping is wat rommelig en het sanitair is sterk verouderd en smerig, schimmel en achterstallig onderhoud. Ook hebben we veel overlast van blaffende honden gehad maar dit is uiteindelijk keurig opgelost door de eigenaresse.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Theo25-08-2018

Een fijne camping op een ideale plek

De eerste kennismaking met de camping oogt wat rommelig. Maar laat je daardoor niet afschrikken Dit is een rustige, aangename, schone en gunstig gelegen camping. In een mooie kleine vallei, met ruime plekken, voldoende schaduw en zicht op het stadje. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Je kunt brood bestellen voor de volgende ochtend en ijsjes en drankjes kopen bij de receptie. Wandelkaarten zijn te leen. De Wifi nabij de receptie is goed. Het toiletgebouw is wat verouderd maar schoon en alles functioneerde prima. Er is een “Piscine Nature”: een net, kunstmatig aangelegd zwembad, waarvan het water op biologische wijze wordt gereinigd. Heerlijk om op een hete dag even af te koelen. Het bezienswaardige stadje Bonnieux ligt bijna direct naast de camping. Er is een kleine supermarkt, je hebt er restaurantjes, winkeltjes, een tourist information en, op vrijdag, een erg gezellig markt. Kortom: een prima plek voor een bezoek aan de Luberon!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8vanuytrecht26-10-2017

Klein en rustig

De camping leek op de foders anders dan dat ze in werkelijkheid was. Niet tegenstaande hebben we hier 13 dagen gestaan omwille van de rust, de omgeving en de vriendelijkheid van de uitbaters. Vanuit de camping kan je makkelijk uitstappen doen. Winkelen kan je in het dorp of in Apt. Elke morgen kon je op bestelling vers brood af halen aan de receptie. Sanitair is wel wat verouderd en donker, vooral de douces. Alles was er wel netjes. Wij gaan alvast ooit eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Smet30-08-2017

Fantastische camping met prachtige grote plaatsen

De camping was geweldig 1 klein minpuntje was de verlichting 's avonds op de camping. Daar moeten ze toch echt eens iets aandoen. Verder alleen maar positief.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Dick06-08-2015

Heerlijke camping

Op de camping heerst een aangename rustige sfeer. Het sanitair is bijna altijd proper en op onze plek was voldoende schaduw, gezien het weer (bijna tijdens ons gehele verblijf, 3 weken, boven de 30 graden Celsius) een prettige situatie. We mochten bij aankomst zelf onze plek uitzoeken en kozen, met behulp van de aanwijzingen van de eigenaresse, een plaats waar het na 4 uur 's middags altijd schaduwrijk was. Voor kinderen is op de camping niet veel vertier (geen zwembad of disco) voor rustzoekers des te meer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5peter27-07-2013

ga er eerst rondkijken

gelegen in een vallei heeft deze camping wel iets maar tegelijk heb je geen uitzichten.Sommige plekjes geven wel een kiekje van het bergdorpje. Onze plek bleek tot onze verbazing voor de helft ingenomen door een raar grietje met haar caravan ( vanwaaruit duidelijke wietgeuren vertrokken, we betaalden evenwel het volle pond (de enige plaats met voldoende schaduw).De grote ronde tenten worden verhuurd aan lawaaierige groepen. Toegelaten honden zijn er luidruchtig.Elektriciteit betaal je er te veel.Sanitair:losse wc-potten en alles niet te best afgewerkt, onderhoud (door de uitbaatster) kan veel beter en mét produkten ruikt alles ook beter. De wastafels hadden steeds oververhit water dus onbruikbaar.In de thermostatische douches wordt geurineerd. 's Nachts is er bijna geen verlichting op de paden. De uitbaatster is dan ook verplicht om alles overvriendelijk te compenseren. De helft zijn het campers die om de andere dag verder trekken.De omgeving van Bonnieux konden we erg smaken.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Hans en Inge11-07-2010

Rust schoonheid wijn en puur geluk

Camping Le Vallon twee maal bezocht in 2008 en 2009. Camping is heel eenvoudig, sanitair is verouderd maar schoon.Voor kinderen is er weinig tot niets te doen, De omgeving maakt alles goed, ligging is prachtig, Het dorp, de rust,de lavendel de wijn, de markt is erg leuk, lekkere restaurantjes, er zijn volop mogelijkheden tot het maken van uitstapjes,teveel om op te noemen bv Aix en Provence Gordes Arles Avignon, Abdij van Senaque, of gewoon heerlijk niets, we gaan zeker nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Municipal du Vallon info