Camping Municipal du Vallon

7,5

5 reviews over Camping Municipal du Vallon in het Nederlands

Klein en rustig

vanuytrecht, 26-10-2017

De camping leek op de foders anders dan dat ze in werkelijkheid was. Niet tegenstaande hebben we hier 13 dagen gestaan omwille van de rust, de omgeving en de vriendelijkheid van de uitbaters. Vanuit de camping kan je makkelijk uitstappen doen. Winkelen kan je in het dorp of in Apt. Elke morgen kon je op bestelling vers brood af halen aan de receptie. Sanitair is wel wat verouderd en donker, vooral de douces. Alles was er wel netjes. Wij gaan alvast ooit eens terug.

Fantastische camping met prachtige grote plaatsen

Fam. de Smet, 30-8-2017

De camping was geweldig 1 klein minpuntje was de verlichting 's avonds op de camping. Daar moeten ze toch echt eens iets aandoen. Verder alleen maar positief.

Heerlijke camping

Dick, 6-8-2015

Op de camping heerst een aangename rustige sfeer. Het sanitair is bijna altijd proper en op onze plek was voldoende schaduw, gezien het weer (bijna tijdens ons gehele verblijf, 3 weken, boven de 30 graden Celsius) een prettige situatie. We mochten bij aankomst zelf onze plek uitzoeken en kozen, met behulp van de aanwijzingen van de eigenaresse, een plaats waar het na 4 uur 's middags altijd schaduwrijk was.

Voor kinderen is op de camping niet veel vertier (geen zwembad of disco) voor rustzoekers des te meer.

ga er eerst rondkijken

peter, 27-7-2013

gelegen in een vallei heeft deze camping wel iets maar tegelijk heb je geen uitzichten.Sommige plekjes geven wel een kiekje van het bergdorpje. Onze plek bleek tot onze verbazing voor de helft ingenomen door een raar grietje met haar caravan ( vanwaaruit duidelijke wietgeuren vertrokken, we betaalden evenwel het volle pond (de enige plaats met voldoende schaduw).De grote ronde tenten worden verhuurd aan lawaaierige groepen. Toegelaten honden zijn er luidruchtig.Elektriciteit betaal je er te veel.Sanitair:losse wc-potten en alles niet te best afgewerkt, onderhoud (door de uitbaatster) kan veel beter en mét produkten ruikt alles ook beter. De wastafels hadden steeds oververhit water dus onbruikbaar.In de thermostatische douches wordt geurineerd. 's Nachts is er bijna geen verlichting op de paden.

De uitbaatster is dan ook verplicht om alles overvriendelijk te compenseren.

De helft zijn het campers die om de andere dag verder trekken.De omgeving van Bonnieux konden we erg smaken.

Rust schoonheid wijn en puur geluk

Hans en Inge, 11-7-2010

Camping Le Vallon twee maal bezocht in 2008 en 2009. Camping is heel eenvoudig, sanitair is verouderd maar schoon.Voor kinderen is er weinig tot niets te doen, De omgeving maakt alles goed, ligging is prachtig, Het dorp, de rust,de lavendel de wijn, de markt is erg leuk, lekkere restaurantjes, er zijn volop mogelijkheden tot het maken van uitstapjes,teveel om op te noemen bv Aix en Provence Gordes Arles Avignon, Abdij van Senaque, of gewoon heerlijk niets, we gaan zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Vallon in Bonnieux (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Vallon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal du Vallon scoort een 7.53 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: