We hebben een aantal aanbieders voor Bonnieux (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

vakanties Bonnieux (Vaucluse)

Reviews over Bonnieux (Vaucluse)

Gezellig dorp

vanuytrecht,
    26-10-2017

Het is een klein bergdorp. Cultureel niet veel te zien. Wij lagen er op de kleine camping als uitvalsbasis naar de omgeving. In het dorp zijn er aardig wat restaurants. We hebben er verschrikkelijk slecht gegeten maar ook voortreffelijk. Even nagaan kan geen kwaad.

Gereisd met partner in oktober 2017

Weer een heerlijke ervaring in bonnieux

André,
    20-2-2017

Één van de mooiste dorpen van Frankrijk met een prettige mix van authentiek Frans leven en een prettige ambiance van toeristen. Alles wat je in een dorp zoekt is er, goede slager met heerlijk barbecue vlees, prima bakkers, een supermarkt, levendige weekmarkt en terassen met eet- en drinkgelegenheden.

Geen minpunten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fascinerende en ontspannende omgeving

familiedevries1000,
    25-5-2014

Bonnieux en eigenlijk alle omliggende dorpen en stadjes zijn zeer de moeite waard. Wij zijn er inmiddels 4 X geweest in 2 jaar tijd en voorlopig blijven we terugkomen. Er is zo veel te zien en te doen op cultuurhistorisch en culinair gebied om maar wat te noemen, je komt tijd te kort. Ik zou werkelijk waar geen minpunten kunnen verzinnen aan deze omgeving. Verwacht geen overvolle winkelboulevards en patserig gedoe zoals aan de kust, hier is men ingetogen chique en bescheiden. En geniet men van wat de werkelijke Provence te bieden heeft. Een dikke vette 10 voor de mooiste plek van Europa.

Gereisd met partner in april 2014

Prachtig provencaals stadje

Johan,
    17-7-2010

één van de mooiere stadjes (dorpen) van de streek. Mooie straatjes, veel leuke winkeltjes, terrasjes, restaurants, en prachtige verzichten. Bonnieux is ook goed voorzien van mooi gelegen wijngaarden die lekkere en betaalbare wijnen geven, een bezoek aan één van de vele wijndomeinen in de omgeving is zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Een prachtig gelegen dorp, mooi om te zien als je aankomt

W.J. Goedegebuure,,
    15-1-2008

Een prachtig gelegen dorp, mooi om te zien als je aankomt van welke kant ook. we gaan er voor de derde keer heen dit jaar.

Hebben er een heel goed onderkomen, ook contacten met de mensen daar. Veel is er te zien in de directe omgeving, met de auto, maar aan de noordkant zijn ook veel wandelmogelijkheden.

En de restaurants? Het Keldergewelf, heel goed, Le Tilleul, bijzonder terras, met een lieve dame, en de vrijdagse markt, goed om te bezoeken.

Overdag veel toerisme, in de avond het echte leven in Bonnieux. Trouwens ook de Syndicat d'Initiative is de moeite waadr dte besoeken en ga eens naar boben naar de Égise-haute, en bekijk de Ceders, zo mooi van vorm. Ook het Bois de Cèdres, 5 km buiten Bonnieux is prachtig.

Gereisd met partner in juni 2007
Bonnieux (Vaucluse) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 9 reviews