Géén boekingskosten

Camping La Simioune

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurBollène (Vaucluse)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Simioune voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 108 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

108 Reviews over La Simioune

• 10Marleen09-10-2021

Aanrader voor een zalige vakantie!

Een oase van rust in de heuvels van de Provence, zalig! We hebben nooit eerder in een bos gekampeerd, maar op deze manier kan ik het iedereen aanbevelen! Prachtig verzorgd, keurig sanitair (in 2,5 week geen 1 keer vuile toiletten aangetroffen! Echt super!) en om 22 uur is het stil op de camping en de eigenaar hecht hier ook echt waarde aan. De eigenaren zijn vriendelijk en werken hard om iedereen een mooie vakantie te bieden. Er waren kinderen van diverse leeftijden die ‘s avonds verzamelden en met z’n allen een leuk spel gingen doen. Het restaurantje is eenvoudig en geen hoogstandje, maar daar is de prijs ook na. Prima voor even snel en makkelijk. Kortom: aanrader!

• 8Fam v Boven24-08-2021

Heerlijk vakantiegevoel

Bij toeval op deze camping terecht gekomen op doorreis naar de Cote d Azur. We hadden gelijk een vakantie gevoel te pakken. Ruime plekken: heerlijke schaduw van hoge naaldbomen. Krekel geluiden. Prima zwembadje voor kids om even te plonsen. nadeel(tje): geen brood op de camping (bakker had vakantie?). Veel wandelpaden aangegeven vanaf de camping: en kids zijn helemaal los gegaan in het klimbos op loopafstand naast de camping. We hadden ons nog makkelijk een paar dagen vermaakt. Voor de kleinere kinderen ook nog twee trampolines en enkele speeltoestellen. alle ingrediënten voor een goede vakantie aanwezig :-)

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Sanne24-08-2021

Nooit meer!

Er zijn veel muggen in dit gebied. Bij aankomst wordt weinig informatie verstrekt. Er is geen animatie voor kinderen. In het toiletgebouw is 24/7 muziek. Als je 's avonds een relaxende douche wil nemen staat er muziek op alsof je een workout doet. Je moet je eigen wcrol meenemen. Ik begrijp niet waarom ze geen euro extra rekenen en gewoon wcpapier als service bieden. We hadden ponyrijden geboekt vanaf de camping voor onze 2 dochters. Er werd verder geen informatie verstrekt hoe het werkte. Het bleek zo te zijn dat je zelf als ouder met de pony aan een teugel een wandelroute door het bos moest lopen zonder begeleider erbij. Nou dat ging dus niet door want mijn man was fietsen. Stond ik daar in mn eentje met 2 pony's en 2 meisjes erop. Jammer mevrouw, maar u bent de eerste die dit zegt. Dit is algemeen bekend. Werd er door de eigenaresse gezegd. De tegels bij het zwembad zijn spekglad. Ik ben daardoor een keer lelijk onderuit gegaan.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Anna24-08-2021

Eenmalig verblijf

Het is een leuk gesitueerde camping, maar helaas hadden wij het gevoel dat de eigenaren niet zo vriendelijk tegen Nederlanders waren als tegen Fransen en konden ze echt onvriendelijk overkomen. Helaas was er (wegens corona) op de camping geen animatie, waardoor de kinderen vonden dat er niet genoeg te beleven was. Het sanitair was prima, groot gemis was wel zeep bij de wasbakken voor het wassen van de handen na een toiletbezoek. Pluspunt zijn de uitgezette wandel/hardlooproutes buiten de poort.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Ien24-08-2021

Wij waren aangenaam verrast over de camping en de!

We hadden gedacht 2 nachten hier te staan en dan verder te reizen, maar uiteindelijk verlengt tot 1.5 weekGeweldige omgeving, alles op rij afstand We hebben kano gevaren, naar de Mont Ventoux geweest,Orange ligt in de buurt, klimpark naast de camping etc etc De pizzeria in het dorp tegenover het gemeentehuis was ook een aangename verrassing ( wel contant betalen)En heerlijk weer natuurlijk 😎Vaste kampeerders zeiden al dat dit het drukste jaar ooit was. Er waren best veel mensen die langer stonden dan 1 nacht

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Algera29-07-2020

Geweldig!

Wat een heerlijke plek om vakantie te vieren! Een paradijs in een bosachtige omgeving. Wij hadden een safaritent gehuurd. Alles zag er netjes uit. Zo ook het sanitairgebouw. Alles werd goed schoongehouden. Het zwembad was groot genoeg met voldoende ligstoelen er omheen. Op het terras kun je heerlijk eten. Er is een gevarieerde menukaart. In de omgeving is genoeg te beleven. De eigenaren werken hard om het iedereen naar de zin te maken. Dat is bij ons dus prima gelukt. Echt een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Familie Everaardt26-07-2020

Wat een heerlijke camping!

Wat hebben we genoten van ons verblijf op deze camping. Beneden in het dorp hadden we geen idee dat we binnen 5 kilometer in een paradijsje terecht zouden komen. Wij verbleven in de (nieuwe) Robinson hut, welke op palen is gebouwd op een hoger gelegen deel van de camping. De hut staat onder de pijnbomen, dus altijd keus voor zon of schaduw, zoals op de hele camping (mooie plaatsen!)

Het zwembad was groter dan verwacht en gaf heerlijke verkoeling. Voldoende ligbedden en parasols aanwezig.

Op 2km afstand van de camping is een leuke rivier, waar je kunt pootje baden, dobberen op een band of vissen.

De temperatuur was heerlijk, met regelmatig een fijn verkoelend briesje.

Het sanitair is nieuw en heel schoon.

Leuk restaurant, eenvoudig maar lekker eten en heel betaalbaar.

De eigenaren verdienen een dikke pluim. Wat een lieve mensen! Ze doen er alles aan om de gasten een fijne vakantie te geven.

Vlakbij Mont Ventoux & Ardeche gelegen

• 10Eetgelegenheden
  • 10Radouane Erriche29-08-2019

Superbe vacances

Nous sommes restés 1 semaine dans un superbe mobile home tout neuf. Le camping est magnifique et très calme pour passer un séjour reposant en famille. La piscine est superbe avec beaucoup de transats, on s'est régalé avec les enfants. Le personnel très accueillant et très arrangeant, donne de bon conseils de sortie à faire au alentour. On reviendra l'été prochain sans hésiter, je le conseille fortement !!!

• 8Ellen18-08-2019

Goede camping

Wij hebben 2 nachten op deze camping doorgebracht, op doorreis naar zuid-Frankrijk. Het is een prima camping. Ligt in aantal kilometers dichtbij de snelweg, echter is de weg er naar toe op het eind erg smal met haarspeldbochten.

Er is een zwembadje en een klein speeltuintje. Je kunt er eten krijgen, is prima te eten.

Het sanitair is vernieuwd, ziet er prima uit. Helaas is er geen toiletpapier aanwezig en er zijn ook geen toilet brillen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9camard maie08-08-2019

camping famillial

Petit camping familial très agréable comme on les aime. Situé au milieu des pins camping idéal pour des vacances au calme. Ici on n'entend que le chant des cigales! Les propriétaires sont très accueillants et toujours disponibles. Les petits plus : la climatisation dans le mobil home, le bar, le snack et l'excellent pain frais le matin! En plus les jours d'arrivée et de départ sont libres. Parfait lorsque l'on veut éviter les bouchons du samedi. Le camping de la Simioune mériterait de figurer dans les bons plans du guide du Routard.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar