Hotel Campanile Bollene

10Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Bollène (Vaucluse)

Op vakantie geweest naar Campanile Bollene?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Bollene voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Campanile Bollene

• 10yolande20-10-2015

fantastisch

vorig jaar voor het eerst gedaan. Zalig daar aankomen, we hadden dezelfde kamer gevraagd en kregen die ook. Heel nieuw, moderne kamers, ruim, geluidsdicht en de wagen te parkeren in nabijheid of voor de deur.Afgesloten parking. Lekker rustig gegeten, gratis wifi, tv , airco op kamer. Douche, en redelijke badkamer, alles super netjes. Vriendelijk personeel, zeker een aanrader, wel duurder dan die in Dijon, maar wel de moeite waard, het ontbijt is zeker niet te versmaden, dus volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

• 10yoke24-10-2014

zalig

de eerste keer dat we een overnachting boekte op weg naar Spanje. we waren aangenaam verrast, door de ligging, en het bleek geweldig te zijn. We hadden wel een suite geboekt maar voor +-80,00€ voor 2 personen, hoorde je ons niet klagen. De kamer was ruim, helemaal vernieuwd, ruim en alle voorzienigen (WIFI gratis), flatscreen, alles was ok. Voor geval je geen ontbijt wilde boeken, was er een waterkoker voorzien, met zakjes thee, melk en 2 meergranen koeken. Er was een afgesloten parking, gratis en je kon voor je logies parkeren. Leent zich zeker om met kinderen te overnachten. 's Avonds kan je tot 21h30 terecht voor eten, en dat was ook zalig. Nog een terrasje daar in het restaurant meegepikt tot 23h00.Het uitzicht is niet spectaculair, want het is het begin van een industriezone, en na 23h00 is het heel rustig.....goed geslapen in een superbreed bed, en onze vakantie kon toen al niet meer stuk.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel Campanile Bollene info