We hebben een aantal aanbieders voor Bollène (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

vakanties Bollène (Vaucluse)

Reviews over Bollène (Vaucluse)

Bollène - Vaucluse

Familie_Himpe
    20-8-2014

In Bollène zelf is weinig te beleven. Het voordeel is dan natuurlijk dat je vlot naar de winkel kan! Maar vanuit Bollène kan je dus wel makkelijk zowel de Vaucluse als de Ardèche ontdekken. Als uitvalsbasis perfect dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastishe

bergsma42
    18-8-2014

Vriendelijk ontvangst, alleen Frans-sprekend. Op bonnefooi, mochten zelf nog één van de beschikbare plekken uitzoeken. Wel aangeven tot hoelang je uiterlijk wou blijven en hiervoor moest je ook een handtekening zetten.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastik

hanz83
    17-8-2014

Vriendelijke Franse eigenaar. Goed onderhouden camping met beperkte schaduw en omvang plekken. Mooi zwembad en diverse speeltoestellen. Veel Nederlanders en vooral tenten. Sainitair is redelijk goed. Bar/terras op camping met drinken en snack. Ligt aan riviertje waar kinderen kunnen spelen. Diverse leuke dorpjes in de buurt om te bekijken en te eten. Mooie fietsomgeving voor mountainbike/racefiets met vlakke stukken en colletjes. Veel fietsers op de camping (ook hardlopers). Maulacene/Bedoin aan de voet van de Mt Ventoux zijn ruim half uur autorijden. Niet ver van de Route de Soleil

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Bollène (Vaucluse) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 31 reviews