Camping Rural des Ferrays

2 reviews over Camping Rural des Ferrays in het Nederlands

Charmant minicampinkje

maaike sietzema
14-12-2011

Charmant mini-campinkje gerund door bejaard, vriendelijk echtpaar die in het gehucht ook de plaatselijke bar en kruidenier uitbaat. Voor wie van rust en wandelen houdt, buiten de toeristencentra wil camperen maar toch in de buurt van de Gorges Du Verdon wil zitten. Sanitair primitief (hurktoiletten) maar schoon. Broodservice.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Charmant, gastvrij campinkje

Maaike
14-12-2011

Zeer charmant minicampinkje in schattig gehucht, gerund door vriendelijk, bejaard echtpaar, die tegelijk de plaatselijke bar en mini-kruidenier uitbaat. De camping is perfect voor wie van rust, eenvoud en wandelen houdt, en toch ook in de buurt van de Gorges Du Verdon wil zitten. Mooi uitzicht. Sanitair is primitief, maar schoon.

Gereisd Met partner in juli 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rural des Ferrays in Blieux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rural des Ferrays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.