Camping Eden Vacances

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurBiot

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Eden Vacances voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

2 Reviews over Eden Vacances

• 5Leo08-10-2015

Voor ons niet meer

Wij hebben een vouwwagen en hadden een plekje gereserveerd. Eenmaal aangekomen op de camping bleek de camping voornamelijk uit stacaravans te bestaan. Tussen de stacaravans in waren er wat toerplekjes. We stonden dus met onze vouwwagen tussen de heggen en schuttingen van de vast kampers. Dus qua gezelligheid 0 komma 0. Je had niet het idee dat je op een camping stond. Ook voor de kids was er niet veel op de camping. Doordat het veel vast kampers waren dus ook niet veel vriendjes. na 7 nachten weer verder getrokken. Het zwembad zelf was prima. Wel erg streng. Er zat continue een badmeester bij en deze was naar de kids toe erg streng. Niet rennen en niet springen in het water. Deed je dit toch dan was de kans groot dat je eruit gestuurd werd. Bij de receptie voor had je gratis wifi en diverse picknick banken. Qua brood niet veel keus op de camping, maar dichtbij de camping was een bakker waar we elke ochtend naar toe liepen. Sanitair was prima. Veel bezienswaardigheden in de omgeving

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Pleun22-08-2012

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben op Camping Eden Vacances in Biot een caravan gereserveerd via Fred en Judith Diephuis. Vlotte en plezierige afhandeling. Voldeed aan onze verwachting. Vooral het zwembad op de camping is erg fijn. Er kan tegen redelijke prijzen in het restaurant van de camping worden gegeten. Kwaliteit is echter middelmatig. Hierzou wat meer zorg aan kunnen worden besteed. Maar je hoeft hier natuurlijk geen gebruik van te maken.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair