Landhuis Domaine Mas Sainte Marie

• 8.7Inrichting
  • 9.8Ruimte

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Domaine Mas Sainte Marie

• 9Hannie Kraaijeveld26-09-2020

Zorgeloos genieten in de Provence

Prachtig landhuis met eigen oprit en groot privé terrein met verschillende terrassen en gezellige zitjes. Royaal huis met schitterend uitzicht, mooi zwembad en op loopafstand van een pittoresk dorp Besse sur Issole. In het dorp leuke restaurantjes met ruime opzet. Genieten van een zorgeloze vakantie, Covid proof anno 2020. De Provence met de geur van kruiden, smakelijke mediterrane keuken, lekkere wijnen en het geluid van krekels op een zonovergoten dag. Zo fijn kan vakantie zijn!!

• 6M&M04-09-2017

niet doen, zoek verder!!!

Werden onderweg naar de bestemming al gebeld waar we bleven. Volgens de boeking mochten we uiterlijk om 20u arriveren en dat haalden we ook ruimschoots maar de beheerster had blijkbaar een eetafspraak en had haast... Bij aankomst troffen we dan ook een chagrijnige beheerster aan die geen tijd had om alles te laten zien. Na 3 dagen gingen we bbq'en, na 5 minuten was de gasfles leeg; beheerster kwam na 30 minuten de fles wisselen en vertelde toen pas dat er iedere avond een knop in de stoppenkast omgezet moet worden anders heb je beneden koud water met douchen en in de keuken (dat hadden we reeds gemerkt...). Na een week hadden we in de gehele villa geen warm water meer, omzetten in de meterkast hielp ook niet. We werden van verhuurder naar beheerster gestuurd en weer terug. Er gebeurde dus niets want iedere monteur had vakantie (?), beheerster kwam ook niet kijken. We moesten maar douchen in het poolhouse. Dus iedere keer 3 trappen af met je tasje om te douchen, net als op de camping alleen voor 5000 euro is dit iets minder...zeker als je hartpatient bent. Bij thuiskomst kregen wij een mail van de verhuurder dat er een electricien is geweest en dat er niets aan de hand was, er was gewoon warm water en werden wij voor leugenaars uitgemaakt. Dat we iedereen op het verkeerde spoor hadden gezet en dat we alle kosten (inclusief de tijd van de beheerster die ze nodig had om iemand te vinden) moesten betalen!! Het feit dat je voor leugenaar wordt uitgemaakt zegt genoeg over deze mensen, onbetrouwbaar volk! Na 10 dagen kwam er nog een kater; electriciteitsnota van 2 weken blijkt 170 euro (!). Verder was de keukeninventaris niet echt schoon te noemen, ook wel logisch als alles open en bloot staat. Er is geen ruimte om je voorraadspullen in kwijt te kunnen, dus alle kratten stonden nu op tafel. De huistelefoon gaat zeker enkele malen per dag over. Bij aankomst (37 graden) stonden alle ramen en deuren wagenwijd open in de volle zon, niet echt een aangename verwelkoming. Duurde ook een tijd voordat we de warmte uit het huis hadden. Geen aanrader dus! In de nabije omgeving zijn veel mooiere huizen (met wel mooi uitzicht) te huur.

• 9Hannie Kraaijeveld12-08-2017

Heerlijk verblijf in mooie karakteristieke Mas

Veel ruimte en geschikt voor de hele familie maar ook samen is het hier gezellig. Er is een grote woning met een extra appartement, veel terrassen met fijne zitjes. Groot zwembad met poolhouse voor een drankje in de schaduw. Schitterende uitzichten!

• 9Wouter van t Hoff12-08-2017

Prachtig groot huis met schitterend uitzicht.

Goed ingericht, prima bedden royale kamers en badkamers. Meerdere terrassen buitenzet goed tuinmeubilair. En heerlijk zwembad met veel ligbedden. Veel privacy en mooi terrein van ruim een hectare voor jezelf.

Landhuis Domaine Mas Sainte Marie info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij