Hotel Bastide Avellanne

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurBesse sur Issole

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bastide Avellanne voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Bastide Avellanne

• 9Ivan19-09-2013

Zeer mooie en rustig gelegen B&B

De B&B beschikt over een 5-tal kamers en een 4-tal losstaande studio's. Allen ruim en zeer artistiek aangekleed. Heel veel licht, heel veel zon. Wij beschikten over airco en dat was geen luxe. Sommige kamers en studio's hebben geen airco. De uitbating is meertalig Frans, Engels en Italiaans. Erg vriendelijke en behulpzame mensen. Zowel het ontbijt als de avondmaaltijd zijn eerder eenvoudig maar lekker. Je kan er wel niet dagelijks dineren. Er is een drankenservice maar geen koelkastje op de kamer (toch niet in onze kamer). De kamers worden dagelijks opgeruimd. De accommodatie is erg goed. Een heerlijk groot zwembad, mooie Provençaalse tuin. In de mooie hoekjes vind je steeds een tafeltje en wat stoeltjes. Het hoofdterras is afgeschermd van de zon. 's Morgens wordt het ontbijt opgediend op het achterterras. Het zwembad is goed afgeschermd en er is zijn wat tuinspelen voor de kleintjes.

• 9serge speter03-09-2011

prachtige chambres d'hotes

bastide de l'avellanne bevindt zich op nog geen uur van toulon. van hier kan je alle richtingen uit om de "provence" te ontdekken ( Frejus, Saint Raphael, Saint Tropez, Cannes, Nices en ook les gorges du Verdon een niet te missen natuurgebied. Deze chambres d'hotes is een echte aanrader voor de echte levensgenieter!! Gelegen in een prachtige groene kader, is het de ideale plaats om tot rust te komen, de kamers zijn zeer smaakvol ingericht en voorzien van alle comfort. Steve en Valentina zijn de meest vriendelijke en meest behulpzame mensen die men zich kan wensen en we spreken nog niet over het culinaire. De aanwezige faciliteiten zijn voor mensen met kinderen een ware droom zodat zelf de jongste zich echt kunnen uitleven. Mijn mening zeker doen

Hotel Bastide Avellanne info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar