Hotel Bastide Avellanne

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
Hotel Bastide Avellanne

We hebben een aantal aanbieders voor Bastide Avellanne voor je op een rij gezet:

Laatste review

De B&B beschikt over een 5-tal kamers en een 4-tal losstaande studio's. Allen ruim en zeer artistiek aangekleed. Heel veel licht, heel veel zon. Wij beschikten over airco en dat was geen luxe. Sommige kamers en studio's hebben geen airco. De uitbating is meertalig Frans, Engels en Italiaans. Erg vriendelijke en behulpzame mensen.

Zowel het ontbijt als de avondmaaltijd zijn eerder eenvoudig maar lekker. Je kan er wel niet dagelijks dineren. Er is een drankenservice maar geen koelkastje op de kamer (toch niet in onze kamer).

De kamers worden dagelijks opgeruimd.

De accommodatie is erg goed. Een heerlijk groot zwembad, mooie Provençaalse tuin. In de mooie hoekjes vind je steeds een tafeltje en wat stoeltjes. Het hoofdterras is afgeschermd van de zon. 's Morgens wordt het ontbijt opgediend op het achterterras. Het zwembad is goed afgeschermd en er is zijn wat tuinspelen voor de kleintjes.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Speeltuin
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Bastide Avellanne in het Nederlands

Zeer mooie en rustig gelegen B&B

Ivan
19-9-2013

De kamers worden dagelijks opgeruimd.

prachtige chambres d'hotes

serge speter
3-9-2011

bastide de l'avellanne bevindt zich op nog geen uur van toulon.

van hier kan je alle richtingen uit om de "provence" te ontdekken ( Frejus, Saint Raphael, Saint Tropez, Cannes, Nices en ook les gorges du Verdon een niet te missen natuurgebied.

Deze chambres d'hotes is een echte aanrader voor de echte levensgenieter!!

Gelegen in een prachtige groene kader, is het de ideale plaats om tot rust te komen, de kamers zijn zeer smaakvol ingericht en voorzien van alle comfort.

Steve en Valentina zijn de meest vriendelijke en meest behulpzame mensen die men zich kan wensen en we spreken nog niet over het culinaire.

De aanwezige faciliteiten zijn voor mensen met kinderen een ware droom zodat zelf de jongste zich echt kunnen uitleven.

Mijn mening zeker doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastide Avellanne in Besse sur Issole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastide Avellanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.