Appartement La Ferme de Beaugensiers

1 review over Appartement La Ferme de Beaugensiers

site agréable

fabrice83
11-6-2015

calme et confortable, à deux pas du village et à 20 mn de la mer, un bon compromis.

A côté de la rivière, et des espaces de détente, très bien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Ferme de Beaugensiers in Belgentier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Ferme de Beaugensiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Ferme de Beaugensiers scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.