We hebben een aantal aanbieders voor Bédoin voor je op een rij gezet:

Reviews over Bédoin

De Berg

Jos van der Vleuten
    29-5-2017

Bédoin is de startplaats om de Mont Ventoux te beklimmen. Daar is alles opgericht. Veel terrasjes en restaurants, een supermarkt en fietsenwinkels. Best gezellig. Het is een Provençaals dorp. Centraal voor leuke uitstapjes. Orange en Avignon zijn natuurlijk erg bekend. Je kunt in de omgeving goed fietsen.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

pittoresque en mondain

priscylla beentjes
    23-10-2016

Leuk stadje met de juiste vakantie ingredienten: goede restaurants, prima supermarkt, lekkere pizza's en pasta's te krijgen, goede overnachtingsmogelijkheden en de uitvalsbasis voor supermooie dagfietstochten. We waren er in oktober en hadden prachtig fietsweer. De Mont Ventoux lokt en waakt iedere dag.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Geweldig gezellig

Ruud Schouten
    22-5-2016

Bedion is een van de gezelligste Provençaals stadje waar je goed kan eten in de vele goede restaurantjes en gezellig wat kan drinken op een van de vele terrasjes, eenmaal per week is er markt dat is zeker een aanrader volgens ons een van de gezelligste Provençaalse markten. Verder mag natuurlijk een bezoek aan de " reus van de Provence " de Mont Ventoux niet ontbreken.

Gereisd Met partner in september 2015

Levendig

Evert Onink
    5-10-2015

Bedoin is een dorp aan de voet van de Mont Ventoux, waar altijd wat te doen is. Er is de hele dag levendig verkeer van auto's, fietsers en voetgangers. Het weer is meestal uitstekend. In de omgeving zijn tal van wandelroutes aangegeven met diverse moeilijkheidsgraden. Voor fietsers is er niet alleen de route naar de top (21 km), maar zijn er ook tal van routes in de wijde omgeving te rijden. De restaurants zijn prima en de wekelijkse markt is gezellig.

Gereisd Met partner in oktober 2015

gezellig sfeervol dorpje

sabina
    2-8-2015

veel wielrenners, veel restaurantjes en op maandag een grote en super gezellige markt. Nog altijd spijt dat ik geen tas heb gekocht.. centrale dorpsweg is wel erg druk en wat donker door de grote bomen die er staan.

Bédoin scoort een 8,8 uit 10, op basis van 87 reviews