Camping Pastory

7,4

32 reviews over Camping Pastory in het Nederlands

Prachtige camping dichtbij de Ventoux

Frank, 10-5-2016

heerlijk rustige camping met alle voorzieningen. Simpel, schoon en een zeer aardige eigenaar. Wij hebben genoten van de camping en het op loopafstand gelegen Bedoin. Camping is perfect voor de fietser. Dicht bij de Ventoux en andere mooie routes!

Heerlijk rustige camping

Maarten, 8-10-2015

Een gunstig gelegen camping, op loop- en fietsafstand van het dorpje Bédoin. De Franse eigenaar Jean-Baptiste doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, hij volgt zelfs een cursus Nederlands. Rustige sfeer en de faciliteiten worden goed schoon gehouden.

uitmuntend

Evert Onink, 5-10-2015

Camping voor wandelaars en fietsers. Uitstekende accommodatie, gastvrije campingeigenaars en met de Mont Ventoux op de achtergrond een mooie omgeving voor korte of lange wandelingen, en mooie fietstochten rond de berg of naar de top..

Super, aanrader

Sarie en Ruud, 9-9-2015

wij hebben een weekje op Le Pastory gekampeerd met de caravan en wij kunnen deze camping een ieder aanraden.

De camping heeft dit jaar een nieuwe eigenaar deze is heel vriendelijk en behulpzaam en maakt tegen de avond een rondje over camping om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is, kortom zeer betrokken met wat hij doet.

Het sanitair is zeer eenvoudig maar schoon en altijd een warme douche.

De omgeving is natuurlijk met als hoofdrolspeler de Mont Ventoux een zeer mooi gebied met leuke Provençaalse markten in o.a. Bedoin en Malaucene.

Kortom wij komen hier zeker nog terug.

Prima camping aan de voet van de Mont Ventoux

P. Verhoeven, 12-8-2015

Prima kleinschalige rustige camping met fantastisch uitzicht op de Mont Ventoux.

sinds dit jaar een nieuwe eigenaar die vriendelijk en enthousiast aan het werk is.

Het sanitair is éénvoudig maar op zich redelijk schoon.

Al met al de moeite waard en wij komen hier zeker nog een keer terug

Super camping als je op zoek bent naar rust

Peter, 31-7-2015

Wij waren op deze camping met zijn tweeën in juli 2015, als uitvalsbasis voor fietstochten op en rond de Mont Ventoux.

Onze ervaring:

* basic voorzieningen (schoon sanitiar (met altijd warm water), kleine campingwinkel met mogelijkheid tot brood bestellen). Geen zwembad op de camping, wel gemeentelijk zwembad in Bedoin.

* lekker goedkoop, zeker voor de omgeving (2 personen + tent + auto + elektriciteit voor €20/nacht)

* genoeg schaduwrijke plekken (ideaal als het elke dag 37 graden is)

* erg behulpzame en ontzettend vriendelijke campingbaas Jean-Baptiste, die ook uitstekend Engels spreekt

* dorpje Bedoin op loopafstand, met goede bakkers, supermarkt en veel restaurantjes (reserveren nodig!)

* wi-fi overal op de camping voor €2/dag (voor elk apparaat apart). Livestream van de Tour de France kijken kon net.

Kortom: de ideale camping als je op zoek bent naar een rustige goedkope plek en geen kinderen hebt die vermaakt moeten worden

rustige, goed gelegen camping

Hannie Peeters, 23-7-2015

Rustige camping op loopafstand van dorp (1km).Met uitzicht op Mont Ventoux!

Vriendelijke attente nieuwe eigenaar (sinds april 2015).

sanitair eenvoudig maar heel schoon!

Op zondag belgische biertjes drinken en regelmatig kun je er wijn proeven.Op Vrijdag komt de pizza kar... heerlijke vers gebakken pizza's

2 heerlijke weken gehad.

Knusse camping

K. Vermaas, 23-6-2015

In eerste instantie was er geen plaats, maar de beheerder deed zijn uiterste best om ons te helpen. Een dag later kregen we een mooie plaats. Op het eind van de dag maakt hij met iedereen een praatje, wat erg sympathiek is. Aan de camping grenst een leuk wandelpad richting het dorp. Voor fietsers een uniek uitvalbasis voor de Mont Ventoux. Kortom voor ons een juweeltje.

Top

KORNEEL, 23-8-2014

Na een autorit van 10 uur was camping 'Le Pastory' een zaligheid.

De rustige, schaduwrijke omgeving ligt aan de voet van de ventoux. Wij, fietsliefhebbers, vonden dat een pluspunt. De top en zijn toren daagden ons steeds uit tijdens het ontbijt.

Het sanitair op de camping is proper en er staan geen rijen wachtenden voor een douche of voor de afwas.

Er is ook een wekelijkse Belgische bieravond. Het liet ons toe om ook met de andere mensen op de camping in contact te komen. Een echte aanrader!

Ook voor een wijndegustatie moesten we de camping niet verlaten.

We werden er goed ontvangen door de eigenaar en zijn vrouw. Bedankt! Wij komen terug.

Tip: De jaarlijkse festiviteiten op 15 augustus in Bédoin waren een meevaller!

na een dag al vertrokken

Eigenraam, 10-8-2014

We hadden voor 10 dagen gereserveerd. Het werd echter maar een overnachting. Aankomst was zeer onvriendelijk. Eigenaresse werd kwaad op ons omdat we de inrit blokkeerden met de auto. Campingplekken zijn zonder gras. Alleen de plekken aan de rand hebben mooi uitzicht. Douches stellen niet veel voor: een warme en een koude!! Afwaswater tappen met z'n allen bij 1 tappunt. Brood vooraf bestellen en meteen betalen. Nog nooit meegemaakt. We hadden een schorpioen in de doucheruimte ontdekt. Bij navraag bij de eigenaar werd hier nogal laconiek op gereageerd. Hij had niet eens het fatsoen om het gesprek af te ronden. Na een overnachting hebben we onze spullen ingepakt en zuidelijker een camping met sfeer en vriendelijk personeel opgezocht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pastory in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pastory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pastory scoort een 7.43 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: