Camping Pastory

34 reviews over Camping Pastory in het Nederlands

Leuke kleinere camping aan de voet vd Mt. Ventoux

Jan van Bemmel
8-7-2016

Ligt even buiten het dorp Bedoin op loopafstand.Leuk pad van de camping naar het dorp.De plekken aan de rand hebben het mooiste uitzicht over het landschap.De plekken zijn varierend in grootte.Er komt een pizzawagen en een wijnproeverij op de camping incl. franse kazen.

Leuke markt in Bedoin.Eigenaren spannen zich bijzonder in om het je ten dienste te maken.Prima camping voor wie niet teveel eisen stelt.Sanitair net en functioneel.

Persoonlijke aandacht van campingbaas die goed engels en een beetje nederlands spreekt maar het prima begrijpt.Wij bevelen deze camping aan!!!

t

Zeer rustig met zeer aangename eigenaars

Dhr Opsomer
21-5-2016

Rustige camping met een goede ligging

Spijtig dat er geen bar of restaurant is, wel iedere morgen brood service dag ervoor

bestellen aan de receptie

De eigenaars staan altijd klaar .

Prachtige camping dichtbij de Ventoux

Frank
10-5-2016

heerlijk rustige camping met alle voorzieningen. Simpel, schoon en een zeer aardige eigenaar. Wij hebben genoten van de camping en het op loopafstand gelegen Bedoin. Camping is perfect voor de fietser. Dicht bij de Ventoux en andere mooie routes!

Heerlijk rustige camping

Maarten
8-10-2015

Een gunstig gelegen camping, op loop- en fietsafstand van het dorpje Bédoin. De Franse eigenaar Jean-Baptiste doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, hij volgt zelfs een cursus Nederlands. Rustige sfeer en de faciliteiten worden goed schoon gehouden.

uitmuntend

Evert Onink
5-10-2015

Camping voor wandelaars en fietsers. Uitstekende accommodatie, gastvrije campingeigenaars en met de Mont Ventoux op de achtergrond een mooie omgeving voor korte of lange wandelingen, en mooie fietstochten rond de berg of naar de top..

Super, aanrader

Sarie en Ruud
9-9-2015

wij hebben een weekje op Le Pastory gekampeerd met de caravan en wij kunnen deze camping een ieder aanraden.

De camping heeft dit jaar een nieuwe eigenaar deze is heel vriendelijk en behulpzaam en maakt tegen de avond een rondje over camping om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is, kortom zeer betrokken met wat hij doet.

Het sanitair is zeer eenvoudig maar schoon en altijd een warme douche.

De omgeving is natuurlijk met als hoofdrolspeler de Mont Ventoux een zeer mooi gebied met leuke Provençaalse markten in o.a. Bedoin en Malaucene.

Kortom wij komen hier zeker nog terug.

Prima camping aan de voet van de Mont Ventoux

P. Verhoeven
12-8-2015

Prima kleinschalige rustige camping met fantastisch uitzicht op de Mont Ventoux.

sinds dit jaar een nieuwe eigenaar die vriendelijk en enthousiast aan het werk is.

Het sanitair is éénvoudig maar op zich redelijk schoon.

Al met al de moeite waard en wij komen hier zeker nog een keer terug

Wij waren op deze camping met zijn tweeën in juli 2015, als uitvalsbasis voor fietstochten op en rond de Mont Ventoux.

Onze ervaring:

* basic voorzieningen (schoon sanitiar (met altijd warm water), kleine campingwinkel met mogelijkheid tot brood bestellen). Geen zwembad op de camping, wel gemeentelijk zwembad in Bedoin.

* lekker goedkoop, zeker voor de omgeving (2 personen + tent + auto + elektriciteit voor €20/nacht)

* genoeg schaduwrijke plekken (ideaal als het elke dag 37 graden is)

* erg behulpzame en ontzettend vriendelijke campingbaas Jean-Baptiste, die ook uitstekend Engels spreekt

* dorpje Bedoin op loopafstand, met goede bakkers, supermarkt en veel restaurantjes (reserveren nodig!)

* wi-fi overal op de camping voor €2/dag (voor elk apparaat apart). Livestream van de Tour de France kijken kon net.

Kortom: de ideale camping als je op zoek bent naar een rustige goedkope plek en geen kinderen hebt die vermaakt moeten worden

rustige, goed gelegen camping

Hannie Peeters
23-7-2015

Rustige camping op loopafstand van dorp (1km).Met uitzicht op Mont Ventoux!

Vriendelijke attente nieuwe eigenaar (sinds april 2015).

sanitair eenvoudig maar heel schoon!

Op zondag belgische biertjes drinken en regelmatig kun je er wijn proeven.Op Vrijdag komt de pizza kar... heerlijke vers gebakken pizza's

2 heerlijke weken gehad.

Knusse camping

K. Vermaas
23-6-2015

In eerste instantie was er geen plaats, maar de beheerder deed zijn uiterste best om ons te helpen. Een dag later kregen we een mooie plaats. Op het eind van de dag maakt hij met iedereen een praatje, wat erg sympathiek is. Aan de camping grenst een leuk wandelpad richting het dorp. Voor fietsers een uniek uitvalbasis voor de Mont Ventoux. Kortom voor ons een juweeltje.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pastory in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pastory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.