Leuke kleinere camping aan de voet vd Mt. Ventoux

Review geschreven door Jan van Bemmel

Leuke kleinere camping aan de voet vd Mt. Ventoux

Jan van Bemmel
8-7-2016

Ligt even buiten het dorp Bedoin op loopafstand.Leuk pad van de camping naar het dorp.De plekken aan de rand hebben het mooiste uitzicht over het landschap.De plekken zijn varierend in grootte.Er komt een pizzawagen en een wijnproeverij op de camping incl. franse kazen.

Leuke markt in Bedoin.Eigenaren spannen zich bijzonder in om het je ten dienste te maken.Prima camping voor wie niet teveel eisen stelt.Sanitair net en functioneel.

Persoonlijke aandacht van campingbaas die goed engels en een beetje nederlands spreekt maar het prima begrijpt.Wij bevelen deze camping aan!!!

t