Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Pastory voor je op een rij gezet:

39 Reviews over Pastory

• 7Corry Degenaar22-10-2021

We hebben alweer gereserveerd voor komend voorjaar

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Hele fijne sfeer op de camping. Zeer vriendelijke beheerder. Kleine camping voor sportieve mensen. Sanitair kan verbeterd.

• 5Suzanne14-08-2020

eenvoudig

eenvoudige camping...prachtig uitzicht. Wij hadden denk ik het slechtste huisje....veel kapot en niet schoon...verouderd terras met hele vieze ligstoel....terwijl er splinternieuwe huisjes staan.... Voor kinderen is er niks te beleven ...we mochten met korting naar het gemeentelijk zwembad een stukje verderop.... Wel gezellige dorpjes op kleine afstand met leuke restaurantjes. Voor ons geen 2de keer meer....

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Frans12-08-2020

Rustige eenvoudige camping.

Eenvoudige camping op 1 km van Bedoin. Voor kinderen geen faciliteiten. Voor wie rust zoekt een ideale locatie. Eenvoudig sanitair, warme douche, maar het warme water uit de kraan bij de wastafel is lauw tot koud. Brood wordt elke ochtend op de staplaats bezorgd. Op sommige dagen is er een pizzabakker (heerlijke pizza’s) of een foodtruck rond 1700 uur bij de ingang van de camping. Mooi uitzicht op de Mont Ventoux en een goede uitvalslocatie om mooie fietstochten te maken. Sanitair is eenvoudig maar wordt twee keer per dag schoongemaakt. Wasmaschine aanwezig.

• 7Paul17-05-2019

Camping met ruime staanplaatsen.

Camping op 1 km van het dorp Bédoin. Goede plaatsen. Het sanitair is verouderd. Vriendelijke beheerder en behulpzaam bij het beantwoorden van onze vragen. Kregen genoeg info over fietstochten.

• 4Peter Vd Velde08-05-2019

Nooit meer

Niet doen!!! Chronisch chacherijnige draak van een beheerder. open douches met lauw water, waar de wind doorheen giert. Zo ook met de open toiletten . Afwas water is koud !!! ongelijke staan plaatsen. Zeer Winderige camping.zeker geen aan rader.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Maaike24-07-2018

Prima camping voor een reële prijs.

De camping is vooral geschikt voor fietsliefhebbers en gezinnen met grotere kinderen. Op de camping zelf is niets te doen. Prima uitgangspunt voor fiets- en/of wandeltochten in de buurt. In Bédoin zijn veel eetgelegenheden, een goede supermarkt en een VVV. Het uitzicht op de Mont Ventoux is geweldig. Het sanitair eenvoudig, maar schoon. Het afwaswater mag wel wat heter.....

• 4Yvonne v V23-05-2018

Nee deze camping niet meer.

Camping heeft plaatsen met een mooi uitzicht. Sanitair is slecht geen warm water. De storingen van t electra daar kregen wij gelijk de schuld van. Er moest een andere kabel aangesloten worden. Maar dat was het niet. Toen was de schuldige de koelkast, 3 min moest hij open van hem. Maar na luisteren met zn tweetjes inmiddels ook niet. We gaven antwoord en weerwoord want we kregen er genoeg van. Daar werd hij boos om. Maar nee wij waren het. We zijn gegaan. Maar Meneer van Pastory. Alles werkt bij ons zonder problemen dat bleek onderweg en op de andere campings. Ook was u vergeten ons te vertellen dat er 2 dagen VOOR dat we op de camping bij u waren ook electra storingen waren. Dat is ons verteld door andere campinggasten. Yvonne

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Rain13-05-2018

Ik weet nog niet hoe lang ik hier blijf

Dit is mijn eerste nacht hier. Het is nu 4.00 en ik lig nog steeds wakker. Zeer luide muziek in de omgeving maakt het me onmogelijk om te slapen. Het is dat mijn man hier graag wil fietsen. Hij slaapt overal door heen gelukkig. De camping zelf: eenvoudig, kleine plekken, weinig sanitair (wel schoon). Aardige beheerders, geven veel info ook over de omgeving. Ze zeiden nog dat je tot 21.30 op de camping kon komen met de auto ivm de rust......

• 7Den Blanken21-10-2017

Mobil home OK

Nette mobil home gehuurd (bijna nieuw). Camping maakt verder een wat desolate indruk. Wordt weinig onderhoud aan gepleegd, behalve meer mobil homes plaatsen. Veel meer groenonderhoud nodig, bladruimen, gezonde bomen en planten. Dan oogt het stukken beter en mooier.

• 7Kliffen06-08-2017

Heerlijk, rustig en een aanrader

Het is dichtbij Bedoin, ongeveer 5min wandelen. Rustige camping met mooie ruime plekken en uitzicht op de Mont Ventoux. Douches zijn vernieuwd, op het tegelwerk na. Het sanitair is schoon, tegels sterk verouderd, maar dat is niet super storend. Vriendelijke mensen bij de receptie, of het de eigenaren zijn weet ik niet, spreken redelijk Nederlands en goed Engels. Geen eetgelegenheden, maar die zijn dichtbij in Bedoin. Erg prettig verblijf en voor herhaling vatbaar.

Camping Pastory info

Camping-informatie