Camping Pastory

7,5

31 reviews over Camping Pastory in het Nederlands

Mobil home OK

Den Blanken, 21-10-2017

Nette mobil home gehuurd (bijna nieuw). Camping maakt verder een wat desolate indruk. Wordt weinig onderhoud aan gepleegd, behalve meer mobil homes plaatsen.

Veel meer groenonderhoud nodig, bladruimen, gezonde bomen en planten. Dan oogt het stukken beter en mooier.

Heerlijk, rustig en een aanrader

Kliffen, 6-8-2017

Het is dichtbij Bedoin, ongeveer 5min wandelen. Rustige camping met mooie ruime plekken en uitzicht op de Mont Ventoux. Douches zijn vernieuwd, op het tegelwerk na. Het sanitair is schoon, tegels sterk verouderd, maar dat is niet super storend. Vriendelijke mensen bij de receptie, of het de eigenaren zijn weet ik niet, spreken redelijk Nederlands en goed Engels. Geen eetgelegenheden, maar die zijn dichtbij in Bedoin.

Erg prettig verblijf en voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontspannen.

Jos van der Vleuten, 29-5-2017

Pastory is een eenvoudige camping. Lekker Frans, dus wat rommelig. We hebben hier een week gekampeerd met zicht op de Mont Ventoux. Zoals beschreven op loopafstand van Bédoin. (Via weg of over bospad) De ligging is ideaal: Uiteraard de Mont Ventoux, maar Avignon en Orange zijn niet ver weg.

De beheerders zijn erg vriendelijk en proberen het de gasten naar de zin te maken. Ze zijn hier nu drie jaar. Er is broodservice en een heel klein winkeltje. De plekken zijn ruim.Het sanitair is verouderd, maar voldoet. Bovendien: Schoon. Afwaswater is helaas lauw. Er is geen geörganiseerd vermaak. Tijdens ons verblijf was er wel bijna elke avond een "eetwagen" b.v. pizza, food-truck of rottiserie

De sfeer op de camping was gezellig, ieder voor zich, maar op tijd een praatje. In Bédoin is een supermarkt, in Carpentras zijn de grotere winkels. Bédoin is gezellig door de altijd aanwezige fietsers op de terrasjes. Op maandag een grote Provencaalse markt.

Prima camping voor paar dagen

Brigitte, 19-11-2016

Mijn man en zoon wilden de Mont Ventoux beklimmen met de racefiets. Daardoor zochten we een camping dichtbij het startpunt van de Mont Ventoux. Wat dat betreft ideaal.

Op loopafstand van het dorp Bédion. Ca. 20 minuten lopen. Leuk klein dorpje.

Aardige behulpzame receptie.

Verder niets te doen op de camping.

Maar zoals gezegd: Ideaal als tussenstop (3 nachten).

camping voor personen die vlug tevreden zijn

Lieven, 10-10-2016

De ligging is goed voor iemand die de streek wil verkennen, maar in de buurt zijn betere campings te vinden. Het sanitair geeft een troosteloze blik. Het aanrijden met een camper geeft soms wat problemen door de vele lage bomen. De stroomvoorziening laat het afweten als er veel verbruikt wordt door verschillende campeerders. De eigenaar weet hiervan zogezegd niks, en geeft ook geen oplossing.Niet voor herhaling vatbaar.

een mooi gelegen camping

Frans, 5-10-2016

Een mooie camping met een erg behulpzame en vriendelijke campingeigenaar goede voorziening en een perfecte uitgangsbasis voor fietstochten. Je ziet de Mont Ventoux liggen. En op loop afstand van Bedoin.

Goed vertoeven hier

W. Kuijken, 7-9-2016

Het is een rustige, eenvoudige maar goed verzorgde camping, echter niet geschikt voor gezinnen met kinderen.

Erg vriendelijk beheerders echtpaar die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.

Gezellig dorpje is op loopafstand te bereiken via mooi pad.

Als we weer eens in deze buurt komen zullen we hier naar toe gaan.

Leuke kleinere camping aan de voet vd Mt. Ventoux

Jan van Bemmel, 8-7-2016

Ligt even buiten het dorp Bedoin op loopafstand.Leuk pad van de camping naar het dorp.De plekken aan de rand hebben het mooiste uitzicht over het landschap.De plekken zijn varierend in grootte.Er komt een pizzawagen en een wijnproeverij op de camping incl. franse kazen.

Leuke markt in Bedoin.Eigenaren spannen zich bijzonder in om het je ten dienste te maken.Prima camping voor wie niet teveel eisen stelt.Sanitair net en functioneel.

Persoonlijke aandacht van campingbaas die goed engels en een beetje nederlands spreekt maar het prima begrijpt.Wij bevelen deze camping aan!!!

t

Zeer rustig met zeer aangename eigenaars

Dhr Opsomer, 21-5-2016

Rustige camping met een goede ligging

Spijtig dat er geen bar of restaurant is, wel iedere morgen brood service dag ervoor

bestellen aan de receptie

De eigenaars staan altijd klaar .

Prachtige camping dichtbij de Ventoux

Frank, 10-5-2016

heerlijk rustige camping met alle voorzieningen. Simpel, schoon en een zeer aardige eigenaar. Wij hebben genoten van de camping en het op loopafstand gelegen Bedoin. Camping is perfect voor de fietser. Dicht bij de Ventoux en andere mooie routes!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pastory in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pastory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pastory scoort een 7.45 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: