Camping Municipal La Pinède

19 reviews over Camping Municipal La Pinède in het Nederlands

Heerlijke camping

Rianne
16-8-2011

Twee weken lang hebben wij genoten van een plekje op deze camping! De camping ligt aan de voet van de Mont Ventoux en is daardoor niet vlak, wat de camping een bijzondere sfeer geeft. Elke kampeerplek is weer anders op deze camping. Het dorpje Bédoin is op loopafstand te bereiken via een leuke route. In Bédoin is het vaak levendig, maar niet te druk. Op maandag is er een gezellige, grote markt. Het dorp bevat meerdere gezellige winkeltjes, restaurants/café's en een supermarkt. Vanuit Bédoin zijn allerlei uitstapjes te maken naar omliggende dorpjes (de Mont Ventoux vormt het middelpunt). Het gemeentelijk zwembad ligt zowat op de camping en is in perfecte staat. Jammer alleen dat de ondergrond van steen is en daardoor niet erg comfortabel. Bij het zwembad zit een barretje plus een groot terras. Hier kan tot 20u 's avonds vanalles gegeten en gedronken worden en het personeel is uiterst vriendelijk. Enige minpunt is het sanitair; weinig wc's, weinig douches en soms wat rommelig/vies...

Gereisd Met partner in juli 2011

Mooie camping, ruime plekken, dicht bij Bedoin.

Frans
7-8-2011

Het is een eenvoudige, maar leuke camping. Bedoin ligt op 1 km, plekken zijn erg groot. Wij hebben hier 2 weken met veel plezier gezeten. In de omgeving is voldoende te doen. Enige minpuntje van deze camping is de schoonmaak van het sanitair. 1 keer per dag is best weinig, aan het eind van de dag zijn met name de wc's best vies. Al met al een prima camping om nog eens terug te keren.

Gereisd Met partner in juli 2011

Voor wie stevige kuiten heeft...

palla086
8-12-2010

De camping ligt op een berg en je staat dus op plateaus. Even naar de wc kan een stevige klim zijn. Je kunt wel te voet naar het dorp. Mooi zwembad. Leuke camping maar ja, die berg he? De eigenaar heeft een tractor en daat trekt hij je caravan mee de berg op. Weg is erg steil (onze eend tufte zo naar boven met vouwwagen en al)

Gereisd Met partner in augustus 2010

mooie camping

Kees
5-12-2010

mooie camping aan de rand van het stadje Bedion. eer naast ligt het gemeente zwembad alwaar je als gast van de Camping tegen gereduseerede prijs perfect kan zwemmen en zonnedbaden. De achteruitgang van de camping kan je lopend of met fiets veleten waar je dan na 2 min in het stadje bent. Van hieruit is de mont Vertoux perfect te befietsen

Gereisd Met partner in januari 2010

Heerlijke camping!

Marleen
11-8-2010

Wij hebben genoten van de rust en de privacy op deze camping. Wij hadden een prachtige, ruime plek. Veel schaduw. 's Ochtends een wandelingetje naar de beste bakker van Frankrijk, kopje koffie op een terrasje. Dorpje is wel toeristisch maar niet té. Juist erg gezellig vonden wij. Even op de andere camping geweest (Garenne) maar daar viel het sanitair 'vies' tegen! Met hele kleine kinderen lijkt me deze terrassencamping misschien niet handig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

geweldig

sanne
31-12-2009

het is gewoon een geweldige camping, met een goede bediening. het ligt in een geweldig dorpje. wat erg vriendelijk is.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 31 2009 22:45:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

J. Lindhout
1-7-2009

Veel bezienswaardigheden in de buurt, de Mont Ventoux beklimmen op de racefiets - wel met een goede voorbereiding uiteraard! - heerlijke wijnen o.a. Gigondas en nog veel meer. een fijn zwembad waar het goed toeven is. De cigales maken je wel af en toe gek met hun gesjirp maar dat brengt je wel in Provencaalse sferen, en niet te vergeten de markt op maandag.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

verplichte plek met de kids

ronald noorman
29-5-2009

heerlijke grote plaatsen onder de bomen, tegen de helling. lopend bedoin in voor de croissantjes, het biertje en de pizza's. even een rondje op de fiets over de mont ventoux. supergenieten op een fantastisch plekje - onweerstaandbaar voor de kids!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009
2008

Toch wel voor herhaling vatbaar

Ann
10-9-2008

De camping ligt op een korte wandelafstand van het centrum en het gemeentelijk zwembad is vlakbij (hiervoor moet je wel betalen, 1.30€). Je moet s'ochtends een korte wandeling doen naar de bakker want er is geen brood (of andere voedingwaren, er is geen winkeltje) verkrijgbaar op de camping zelf. De mensen aan het onthaal zijn heel vriendelijk en behulpzaam wat de eerste indruk heel goed maakt. De camping zelf is wel rustig en heel gezellig (verschillende nationaliteiten) met ruime plaatsen onder de bomen. De camping ligt tegen een heuvel en is in terrassen ingedeeld, als je helemaal boven aan de camping staat dan heb je wel een heel mooi zicht op de Mont Ventoux. Het sanitair is wel verouderd maar wordt heel netjes gehouden zowel door de andere campeerders als door de schoonmaakster!! Wij hadden er een leuke tijd!!

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Pinède in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.