Camping Municipal La Pinède

Weer vandaag20°
Camping Municipal La Pinède
8,1

1 review over Camping Municipal La Pinède in het Nederlands

Sfeervolle camping met grote plaatsen.

Christien
3-9-2016

In augustus voor 6 personen een plaats gereserveerd (via mail) voor een week. Reservering werd perfect afgehandeld. Netjes een bevestiging dat de aanbetaling ontvangen was. We werden vriendelijk ontvangen ook al was de receptie al dicht.(We hadden wel van te voren gebeld dat we later zouden zijn zoals in de bevestiging aangegeven was). We kregen een emplacement toegewezen. Ik was even bang dat deze te klein zou zijn voor een grote tent (De waard) en 2 twee 2 persoons tenten. Maar ik heb zelden zo'n groot emplacement gezien op een municipal. Met zijn zessen konden we ruim zitten en er was nog plaats voor de auto en het karretje. De plaats had voldoende schaduw ook midden op de dag. Sanitair is ietwat gedateerd maar niet vies.(Schoner zou kunnen). Er is toiletpapier en goed warm water voor douche en afwas. Er is voldoende sanitair ook al stond de camping helemaal vol. Voor het zwembad moet je betalen maar deze is met korting voor de campinggasten. Je krijgt een (gratis) kaart voor de kampeerperiode. Ga je naar het zwembad dan betaal 1,60 pppd. Je krijgt een dagstempel op je kaart zodat je meerdere keren op een dag naar het zwembad kan. Bedoin is op loopafstand vanaf de camping. Kortom om te fietsen naar de top van de Mont Ventoux of in de omgeving (Gorges de la Nesque) met een groep of met kinderen >12 jaar een ideale camping. (Nadeel met caravan is de steilte van de camping. Dit wordt opgelost door de caravan met een tractor op zijn plaats te zetten.)

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Pinède in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.