Camping Municipal La Pinède

Camping Info

Meer campinginfo

22 reviews over Camping Municipal La Pinède

• 4Johanna09-08-2016

vies sanitair, ijskoud zwembad, stijle terrassen

Een rustige gemeente camping. Wij stonden hier in juli. Het sanitair is oud en erg vies. Veel municipals gezien, maar deze was echt goor. Voor het zwembad moet je betalen. Snel 5 euro per keer. (2 kids) Het water is heel erg koud! In het grote bad veel baantjes zwemmers. De camping heeft door de bomen veel schaduw. Wel heel erg stijl. Ik zou mijn caravan niet op deze camping neerzetten. Wordt door een tractor naar het plek gebracht. Neem voor de tent genoeg haringen mee die in steengrond kunnen. Er staan veel vaste vakantiegangers. Laten hun caravan achter. s'avonds rond 10 uur rustig op de camping. Qua eten kun je bij het zwembad patat bestellen. Blikjes cola e.d. aan de prijs. Wifi bij zwembad en receptie. Campers staan op speciaal veld zonder schaduw. Aanrader is Plan de Eau bij Morrion (o.i.d.) 10km vd camping. Wil je deze regio bekijken, kijk dan bij ville sur ouzon municipal. Vlakke camping, net sanitair, lekker zwembad wel inbegrepen. vlak bij bedion. Klein speelveldje voor kids.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9marinus17-09-2012

Geweldige plek

Mooie terrasen camping met ruime plaatsen geen winkel op camping maar bedoin op loop afstand bakker en supermarkt. Wij komen zeker terug

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Municipal La Pinède

• Nicole, 11-09-2012

Camping is vrij stijl dus de benen worden wel getraind. Mooie wandelingen mogelijk op en rond de Mont Ventoux, goede informatie verkrijgbaar bij de Tourist Information.

4 vragen over Camping Municipal La Pinède

• Nenne, 22-06-2016

stormtent

Kun je op vlak terrein staan zonder stenen

• paula, 18-06-2014

mobilhome

Kan je er gemakkelijk staan met een camper van 7 m lang zo te zien op de fotos zijn het maar klein wegskes,ik heb op andere campings willen reserveren maar alles volzet ,is het aan te raden om toch te gaan ,misschien toch plaats !dank u

• charles Delhaye, 23-08-2013

Prijsinformatie

Zoek eerste week september naar Bédoin te gaan. Heb overal naar prijsinformatie gezocht,maar niet gevonden. Kunt U me laten weten wat verblijf kost:camper/2 personen/eventueel elektriciteit-aansluiting

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig