Camping Municipal La Pinède

Camping Municipal La Pinède
8,1

5 reviews over Camping Municipal La Pinède in het Nederlands

heerlijke camping op loopafstand van Bedoin

sabina
2-8-2015

Een week met onze kinderen van 12 en 14 jaar een heerlijke tijd gehad. Plaatsen zijn groot, het ruikt lekker naar pijnbomen en de krekels maken dat het Provence gevoel compleet is. Zwembad is perfect en is inclusief in de (erg goedkope) camping-prijs. Camping bezoekers krijgen een plastic armbandje dat je omdoet bij het zwembad. De bar/het restaurantje bij het zwembad is erg leuk! Het is 5 tot 8 minuten lopen naar Bedoin vanaf de camping, wat ideaal is voor brood, wat boodschappen of een lunch/diner in het gezellige dorpje. Veel wielrenners op de camping, maar ook gezinnen en oudere mensen die er de hele zomer staan. Weinig tieners. Enige minpuntje is het gedeelde toiletgebouw (1 ruimte voor mannen & vrouwen, 1 gedeelte voor toilet & douche & afwassen, zodat je staat af te wassen tussen evt. grote boodschap-geluiden...) en dat de toiletgebouwen behoorlijk oud en best vies zijn. Maar goed, voor 25 euro per nacht in het hoogseizoen neem je dit voor lief.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke camping!

Marleen
11-8-2010

Wij hebben genoten van de rust en de privacy op deze camping. Wij hadden een prachtige, ruime plek. Veel schaduw. 's Ochtends een wandelingetje naar de beste bakker van Frankrijk, kopje koffie op een terrasje. Dorpje is wel toeristisch maar niet té. Juist erg gezellig vonden wij. Even op de andere camping geweest (Garenne) maar daar viel het sanitair 'vies' tegen! Met hele kleine kinderen lijkt me deze terrassencamping misschien niet handig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

geweldig

sanne
31-12-2009

het is gewoon een geweldige camping, met een goede bediening. het ligt in een geweldig dorpje. wat erg vriendelijk is.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 31 2009 22:45:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

J. Lindhout
1-7-2009

Veel bezienswaardigheden in de buurt, de Mont Ventoux beklimmen op de racefiets - wel met een goede voorbereiding uiteraard! - heerlijke wijnen o.a. Gigondas en nog veel meer. een fijn zwembad waar het goed toeven is. De cigales maken je wel af en toe gek met hun gesjirp maar dat brengt je wel in Provencaalse sferen, en niet te vergeten de markt op maandag.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

verplichte plek met de kids

ronald noorman
29-5-2009

heerlijke grote plaatsen onder de bomen, tegen de helling. lopend bedoin in voor de croissantjes, het biertje en de pizza's. even een rondje op de fiets over de mont ventoux. supergenieten op een fantastisch plekje - onweerstaandbaar voor de kids!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Pinède in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.