Camping Municipal La Pinède

Camping Municipal La Pinède
8,1

19 reviews over Camping Municipal La Pinède in het Nederlands

Fijne plek om van hier uit fietstochten te maken.

Jannie
25-7-2018

Mooie rustig terassencamping vlakbij het centrum van Bedoin. Sanitair is eenvoudig maar voldoet prima. Campinggasten krijgen een bandje waarmee ze de poort kunnen openen maar ook gratis gebruik kunnen maken van het zwembad. Wifi is gratis maar alleen bij het zwembad en wanneer het zwembad open is.

Sfeervolle camping met grote plaatsen.

Christien
3-9-2016

In augustus voor 6 personen een plaats gereserveerd (via mail) voor een week. Reservering werd perfect afgehandeld. Netjes een bevestiging dat de aanbetaling ontvangen was. We werden vriendelijk ontvangen ook al was de receptie al dicht.(We hadden wel van te voren gebeld dat we later zouden zijn zoals in de bevestiging aangegeven was). We kregen een emplacement toegewezen. Ik was even bang dat deze te klein zou zijn voor een grote tent (De waard) en 2 twee 2 persoons tenten. Maar ik heb zelden zo'n groot emplacement gezien op een municipal. Met zijn zessen konden we ruim zitten en er was nog plaats voor de auto en het karretje. De plaats had voldoende schaduw ook midden op de dag. Sanitair is ietwat gedateerd maar niet vies.(Schoner zou kunnen). Er is toiletpapier en goed warm water voor douche en afwas. Er is voldoende sanitair ook al stond de camping helemaal vol. Voor het zwembad moet je betalen maar deze is met korting voor de campinggasten. Je krijgt een (gratis) kaart voor de kampeerperiode. Ga je naar het zwembad dan betaal 1,60 pppd. Je krijgt een dagstempel op je kaart zodat je meerdere keren op een dag naar het zwembad kan. Bedoin is op loopafstand vanaf de camping. Kortom om te fietsen naar de top van de Mont Ventoux of in de omgeving (Gorges de la Nesque) met een groep of met kinderen >12 jaar een ideale camping. (Nadeel met caravan is de steilte van de camping. Dit wordt opgelost door de caravan met een tractor op zijn plaats te zetten.)

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

vies sanitair, ijskoud zwembad, stijle terrassen

Johanna
9-8-2016

Een rustige gemeente camping. Wij stonden hier in juli. Het sanitair is oud en erg vies. Veel municipals gezien, maar deze was echt goor. Voor het zwembad moet je betalen. Snel 5 euro per keer. (2 kids) Het water is heel erg koud! In het grote bad veel baantjes zwemmers. De camping heeft door de bomen veel schaduw. Wel heel erg stijl. Ik zou mijn caravan niet op deze camping neerzetten. Wordt door een tractor naar het plek gebracht. Neem voor de tent genoeg haringen mee die in steengrond kunnen. Er staan veel vaste vakantiegangers. Laten hun caravan achter. s'avonds rond 10 uur rustig op de camping. Qua eten kun je bij het zwembad patat bestellen. Blikjes cola e.d. aan de prijs. Wifi bij zwembad en receptie. Campers staan op speciaal veld zonder schaduw. Aanrader is Plan de Eau bij Morrion (o.i.d.) 10km vd camping. Wil je deze regio bekijken, kijk dan bij ville sur ouzon municipal. Vlakke camping, net sanitair, lekker zwembad wel inbegrepen. vlak bij bedion. Klein speelveldje voor kids.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

heerlijke camping op loopafstand van Bedoin

sabina
2-8-2015

Een week met onze kinderen van 12 en 14 jaar een heerlijke tijd gehad. Plaatsen zijn groot, het ruikt lekker naar pijnbomen en de krekels maken dat het Provence gevoel compleet is. Zwembad is perfect en is inclusief in de (erg goedkope) camping-prijs. Camping bezoekers krijgen een plastic armbandje dat je omdoet bij het zwembad. De bar/het restaurantje bij het zwembad is erg leuk! Het is 5 tot 8 minuten lopen naar Bedoin vanaf de camping, wat ideaal is voor brood, wat boodschappen of een lunch/diner in het gezellige dorpje. Veel wielrenners op de camping, maar ook gezinnen en oudere mensen die er de hele zomer staan. Weinig tieners. Enige minpuntje is het gedeelde toiletgebouw (1 ruimte voor mannen & vrouwen, 1 gedeelte voor toilet & douche & afwassen, zodat je staat af te wassen tussen evt. grote boodschap-geluiden...) en dat de toiletgebouwen behoorlijk oud en best vies zijn. Maar goed, voor 25 euro per nacht in het hoogseizoen neem je dit voor lief.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Complete rust in een mooie omgeving

Marc
21-7-2013

Terassencamping op loopafstand van Bédoin. Vriendelijk personeel. Voldoende restaurants in dorp. Veel bezienswaardigheden in de streek. Leuk wandelen en fietsen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek

marinus
17-9-2012

Mooie terrasen camping met ruime plaatsen geen winkel op camping maar bedoin op loop afstand bakker en supermarkt. Wij komen zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Prima camping

Nicole
11-9-2012

Dit is een plek om nog eens terug te komen. Prima camping met mooie ruime plekken ( terras camping). Voldoende schaduw voor tent of caravan. Dorp is erg gezellig, levendig en op loopafstand. Voldoende restaurants om lekker te eten. Zwembad is niet gratis ( entree € 1,50) maar prima verzorgd. Gratis Wifi in de buurt van receptie.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super plaatsje en camping

henny van der put
27-7-2012

heerlijk, rust, blauwe lucht, zon , heerlijk zwembad

Gereisd Met partner in juli 2011

Mooie plek!

jansen
7-6-2012

Prima camping tegen een flinke helling! mooie eigen plekken ( niet hutjemutje) via achteringang snel bij het dorp waar je brood kan halen. Dat kan namelijk niet op de camping. Sanitair was in orde, maar wij zaten onder op de camping en daar is het wat rustiger. Dorpje Bedoin is ook gezellig om een terassje te pakken.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekende camping

klaas veld
11-3-2012

ligging standplaatsen, zwembad en algemene voorzieningen uitstekend

Gereisd Met partner in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Pinède in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.