Camping Meneque

Meer camping info

24 reviews over Camping Meneque

• 8Noah03-08-2020

Heerlijk

Genoten en tot rust gekomen. Heerlijk zwembad en geweldig mooie omgeving. Leuke dansavond een avond in de week. Eenvoudige camping. Verwacht geen luxe maar verrassend aangenaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Patricia03-08-2018

Hele leuke vakantie gehad!

Wij hebben hier een week gestaan. Een basic camping met grote plaatsen. Heerlijk zwembad! Er kan her en der wat opgeknapt worden (toiletgebouwen oud maar wel schoon) maar wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad. Bij het restaurantje op de camping kan je heerlijke pizza’s en patat met kip krijgen. Alles tegen eerlijke prijzen. Plaatsje Bedoin is op loopafstand. Verwacht geen animatie oid, dat is er niet.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Huizinga10-01-2018

Sobere maar gastvrije camping

Mooie ruime plaatsen zonder of met schaduw. Verouderd sanitair, douches lauw, doch goed schoon.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

8Leonie van Dalfsen11-08-2017

Rustig en relaxte sfeer

Wij hebben deze zomer 2 heerlijke weken vakantie gevierd op camping le meneque! De eerste indruk is misschien een beetje een vergane glorie en er kan hier en daar wat opgeknapt worden maar het sanitair is schoon en daar gaat het om. Het zwembad is groot en wordt ook goed schoongehouden. De ligging is perfect voor verschillende fiets tochten waaronder een beklimming van de mont Ventoux. Op sommige campingplaatsen heb je ook een mooi uitzicht op de mont Ventoux.Het plaatsje Bedoin ligt op loop afstand en is erg gezellig met veel restaurantjes.Op maandag is er ook een mooie grote markt. Het restaurant op de camping heeft heerlijke pizza's en ook de mossellen met friet zijn een aanrader. Prijs kwaliteit is ook prima. 1 keer per week is er een feest avond op de camping erg gezellig jong en oud doen gezellig mee. De Eigenaren en het personeel zijn ook vriendelijk niks mis mee. Wij hebben een hele fijne tijd gehad op deze camping en onze kinderen helemaal. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Nico06-08-2017

Komen hier niet meer terug.

Relatief goedkope camping met zwembad. Geen orde op de camping, zeer rumoerig. Personeel zeer onvriendelijk, zeker de dame bij de receptie. Ze blafde ons gewoon af.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5Bouwe van der Weide16-08-2016

Vergane glorie geen service.

Ruime plaatsen rustige camping (buiten de feestavond om) Oud, vervallen, geen investeringen (afgezien van een niet functionele slagboom) Sanitaire voorziening zijn oud slecht onderhouden, maar wordt redelijk schoongehouden. Toch werd ik niet blij van de kakkerlak die ik tegen kwam. Een deel van de douches waren niet watervrij te maken, doordat de afvoeren deels verstopt waren. Ja en dan wordt je fiets van de camping gestolen. Dan blijkt de schoondochter plotseling het Engels wat ze eerst beheerste niet meer machtig. Geen enkele interesse, geen enkele hulp. Enkel de verwijzing naar de Gendarmerie. Je wil als management toch willen weten hoe het kan dat een fiets van jou camping wordt gestolen. Totaal afwezige aandacht voor de klant. Een teken aan de wand dat de andere campings in Bedoin volgeboekt waren in deze week. Trouwens een disco avond die doorging tot 02.00 uur verdient ook geen schoonheidsprijs. Kortom een camping die aan alle kanten te kort schiet.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Hendrieke01-07-2016

Wij vinden het heerlijk hier

Het is een sobere camping zonder luxe maar met een hele prettige onthaastende sfeer! We kwamen hier per ongeluk terecht in 2014 omdat op de bedoelde camping geen plek was. De eerste indruk was een beetje armoedig omdat je eerst langs de manege rijdt maar we zouden maar 1 nachtje blijven. Uiteindelijk beviel het zo goed dat we daar nog een nachtje achteraan plakten om uit te rusten en zijn de hele vakantie gebleven en in 2015 weer terug gekeerd. Prettige gasten, reusachtig zwembad, verse broodjes 's ochtends en echt Frans in onze ogen, zoals we vroeger ook gingen kamperen. In een grote eigen kom haal je je afhaalpatat in het restaurant of een echte steenovenpizza. Elke week een kneuterige discoavond waar iedereen meedanst, kinderen kunnen tafeltennissen, gaan 's avonds lekker kaarten op het terras. Loopafstand van het centrum met een gezellig plein en genoeg restaurantjes, ook makkelijk even op de fiets een boodschapje te doen. Dus geen luxe van nieuw sanitair, glijbanen maar terug in de tijd heerlijke rust en bijna altijd lekker zonnig en kinderen die zich vermaken!! Het is een overzichtelijke niet al te grote camping en gasten die we spraken keren allemaal weer terug. En steeds als we weer naar huis gaan verbazen we ons over de lage prijs:-) Wij houden ervan!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Conrad12-08-2014

Mooie uitvalsbasis voor vakantie of fietsen

Camping Le Meneque was mijn eerste kampeerervaring, we hebben een Mobile Home gehuurd met 3 pers. De laatste ervaringen gelezen en dus beetje sceptisch erheen. De ontvangst was vriendelijk en duidelijk, Frans niet toereikend dan probeerden ze het in het Engels, naar home begeleid en ondanks dat het een oude caravan is, alles schoon en alles werkt, genoeg bestek, borden etc, mooie veranda met stevige bank/tafel. Was wel koele plek, veel privacy, alleen geen zon in ochtend dus frisse start. Evt brood op camping te koop, geen last van de Manege, ook geen luchtjes of vliegen. Iedereen even vriendelijk, geen ervaring met centrale sanitair daar we eigen douche etc hadden. Zwembad is oud, maar water is schoon, genoeg stoelen, parasols etc. Eten op camping goedkoop en goede kwaliteit, beperkte keuze naast pizza's dat wel. Als eerste kampeerervaring erg fijn verblijf geweest en gezien de kosten van 500 eu per week huur geen klachten. Volgende keer weer zou ik zeggen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 3Eric Mostert20-09-2013

vergane glorie

In het verleden was de camping redelijk in verhouding met de prijs. Nu de camping is over gedaan aan de zoon gaat het hard achteruit. Deze nieuwe eigenaars hebben totaal geen idee wat klantvriendelijkheid en service inhoudt. Koude douches en zeer slecht onderhoud. Investeren wordt gedaan in toiletbrillen. Jammer!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 5D. Jansen03-08-2012

Zwaar gedateerd!

Kwa ligging uitstekend voor degene die Le Mont Ventoux wil gaan beklimmen. De camping is goedkoop maar dergelijk gedateerd en vuil sanitair, koude douches, geen warm water voor de afwas en algemeen verwaarloosde indruk van de camping kan eigenlijk niet meer. Typisch Frans wordt dat genoemd maar eigenlijk zwaar onder de maat. Niets te doen voor kinderen muv het zwembad. Ik begrijp de andere beoordelingen dan ook niet. Ik ga al 30 jaar in Frankrijk op vakantie. Meestal 2 en 3 sterrencampings maar dit heb ik lange tijd niet gezien.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012