Bed and Breakfast Maison Mon Ventoux

6 reviews over Bed and Breakfast Maison Mon Ventoux

• 2017
    10Ard31-08-2017

Heerlijk, mooi!

We hebben een geweldige tijd gehad. Een prachtig verblijf recht tegenover de start van de klim naar de top van de Mont Ventoux. En naast de fietsverhuur. Als je de straat oversteekt kom je direct in de dorpsstraat uit met allerlei winkeltjes en restaurants. Heerlijk en uitgebreid ontbijt ook!

• 9Willem24-06-2017

Keurig verzorgd

Een B&B aan de voet van de Mont Ventoux, tegenover het startpunt en naast de fietsverhuur. De B&B van Marnik en Els ziet er keurig verzorgd uit. Alles is schoon, netjes en sfeervol. Een authentiek Frans huis met alle voorzieningen. Marnik en Els letten erop dat hun gasten het ook netjes houden. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk, diner ook erg lekker. In de omgeving veel bezienswaardigheden.

• 9Geert Van den Bossche04-01-2017

Vakantie met een hoofdletter

Op zoek naar de hemel...wij hebben hem gevonden...hij ligt in Bedoin en heet Maison Mon Ventoux...draai je het hoofd naar links dan lacht de kerktoren van het dorp je toe, draai je het hoofd naar rechts, dan staar je naar de mythische berg. Wij gingen voor de formule "vakantie woning". Niets kan je bedenken wat niet aanwezig is. Zalig gevoel om met een winters zonnetje op en neer de Ventoux te rijden en aan het eind een warm "feel home" gevoel te krijgen. Het is me wel duidelijk, Marnik en Els zijn er enkel op uit om je de mooiste vakantie te bieden die je maar voor mogelijk houdt. Kortom, naar Bowie's woorden "heaven's in here".

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Kelly De Jaeger20-11-2016

Een echte aanrader!

Voor een zalige vakantie in een mooie streek met een gezellig dorpje bij super lieve mensen, is dit een echte aanrader! Deze B&B ligt aan de voet van de Mont Ventoux, een prachtige streek. Bij aankomst word je verwelkomt door de lieve gastvrouw, gastheer en hun zoontje. Zowel het huis, de kamers als het mooie terras met zwembad ademen een warme en gezellige sfeer uit. Alles is er tot in de puntjes verzorgd, de kamers hebben een zalig bed en een heerlijke douche. Het uitgebreide ontbijt is elke dag zeer gevarieerd en een perfecte start voor de dag. Zeker ook gebruik maken van de formule table d'hôte. Els, de gastvrouw, kan fantastisch koken. Voor een zeer democratische prijs krijg je een lekker feestmaal voorgeschoteld. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ik heb er al 2 keer een fantastische vakantie gehad en raad het aan iedereen aan!

• 8Mont Ventoux05-09-2016

Mooie accomodatie maar gastvrijheid kan beter

De kamers zien er heel goed uit. Alles is erg verzorgd van badkamer tot woonkamer tot tuin. Het ademt een prettige sfeer.

Wij hebben echter ervaren dat gastvrijheid verbeterd kan worden. Wij moesten gedurende ons verblijf het met één handdoek stellen. Daarnaast waren Marnik en Els erg controlerend in ons reilen en zeilen. Lieten wij per ongeluk een lamp aanstaan, kregen we dit te horen. Hielden we een raam geopend die ze liever gesloten hadden, kregen we dit te horen. Maakten we iets teveel lawaai naar hun beleving om half negen tijdens het ontbijt, kregen we dit te horen. Lag een badhanddoek in de tuin op een plek die hen niet beviel, kregen we dit te horen. Ook bij vertrek werden onze kamers nog even gecontroleerd of we alles naar behoren hadden achtergelaten. Er ademde veel wantrouwen naar ons uit en dit vonden wij niet prettig.

• 9De Braekeleer27-07-2015

Een aanrader!

We hebben hier een fantastische vakantie beleefd. Deze B&B ligt in een hele mooie streek aan de voet van de Mont Ventoux. Els en Marnik zijn de sympatieke gastvrouw en gastheer. En hun zoontje Lou is superschattig! We kregen elke morgen een lekker ontbijt en 3 maal per week zorgde Els voor een heerlijk diner. Hier komen we zeker nog terug!

Met jonge kinderen

0 tips over Bed and Breakfast Maison Mon Ventoux