Vakantiehuis Les Cerisiers

Meer vakantiehuisinfo

31 reviews over Vakantiehuis Les Cerisiers

• 9Fam. Brandwijk19-06-2019

Super

Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie ligging om fiets- en wandeltochten te ondernemen. Met name de Mont Ventoux in de directe omgeving. Ook zijn er altijd wel leuke marktjes in de omgeving. Leuke tips gekregen van de eigenares van de vakantiewoning. De woning was super schoon en gezellig ingericht. Zeker de moeite waard om hier nog eens terug te komen.

• 10Marcello en Diane14-06-2019

Wij gaan zeker terug in les Cerisiers,

We zijn nog in de Provence geweest, maar deze gite was fantastisch. Er was niets wat je wat minder kon vinden. Voor ons was het een 10 +

• 2018
    9D. Huntjens23-10-2018

Toplocatie!

Prachtige locatie, zeer mooie vakantiewoning met tuin. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Fam. Ridders03-09-2018

Aanrader!

Al enkele jaren verblijven we hier graag. Een gite met alle faciliteiten voor 2 personen, zoals eigen badkamer, keuken, internet (WiFi) en Nederlandse televisie. Het verblijf is zeer schoon en alle voorzieningen werken naar behoren. Het is goed bereikbaar en ligt heerlijk aan de voet van de Mont Ventoux, waardoor je heel snel leuke uitstapjes kan maken, zowel te voet, met de fiets en/of de auto. Gastvrouw en -heer zijn gastvrij en vriendelijk en weten heel veel van de omgeving. Ze zitten vol met tips om interessante plekken in de regio te bezoeken.

• 9Walter & Nadine22-08-2018

Mooi voor een goede vakantie !

Dit was voor de tweede keer dat wij in de mooie gîte met terras in Bedoin zijn geweest. Wij zijn goed ontvangen geweest door de gastvrouw en gastheer die zeer behulpzaam waren. De gîte is rustig gelegen en toch ben je overal dichtbij. Goed om te fietsen.

• 9Cees & Toos28-06-2018

Zoek niet verder beter vind je niet veel privacy

Rust, veel privacy, koel huis, prachtige tuin, hartelijkheid en bijzonder gastvrije eigenaren behulpzaam met het geven van tips van de omgeving.

• 9Ruud en Desiree Nijsten15-06-2018

Zeer goed bevallen.

Heel fijn verblijf,met goed ontbijt. Aardige eigenaars die je zeer behulpzaam zijn.Prachtige omgeving.

• 10Maria en Leo23-05-2018

zoals een vakantie moet zijn

Wij hebben begin mei 2 zonnige weken ( met een beetje regen en een beetje onweer) doorgebracht in de vakantiewoning van Ellen en Basil Cremers in Bedoin en dit al voor de 2de keer.Het was is alle opzichten een zeer geslaagde vakantie mooi weer in een prachtige natuur die je al vanuit het raam van de slaapkamer kan zien nl. de Mont Ventoux en aan de voorzijde een prachtig zicht op les Dentelles de Montmirail. Ellen en Basil zijn vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer ,ook een gezellige babbel hoort erbij. De woning is ruim en uitgerust met mooie degelijke meubels en alle benodigdheden in de keuken en badkamer zijn aanwezig, evenals een groot stuk van de tuin voor ons alleen terbeschikking met ligstoelen en parasols. Kortom een echte aanrader.

• 2017
    10T Klaassen30-09-2017

Heerlijk verblijf in een fantastische omgeving.

We verbleven in de Gite voor een week en je wordt erg welkom geheten. Niets is hun teveel en de gastvrouw wil je erg graag helpen met wandel- en fietstips! Er zijn volop routes ter beschikking ( ook in het Nederlands!) Vlak in de buurt zijn lekkere restaurantjes en de supermarkt is ook vlakbij . Je hebt in dit verblijf je eigen privacy . Kortom, voor herhaling vatbaar !

• 9Norbert en Nadine28-09-2017

fantastisch !

terug voor de 2de maal enorm genoten van ons verblijf bij Ellen en Basil. De eerste maal in de chambre d'hôtes wat fantastisch was en nu in de gîte. De gîte is ideaal voor 2 personen, alles wat je nodig hebt is aanwezig en indien dit niet het geval is zorgt de perfecte gastvrouw Ellen ervoor ! Wij komen zeker terug !

3 tips over Vakantiehuis Les Cerisiers

• Greetje, 02-06-2014

.Geweldige accommodatie als je in de buurt van de Mont Ventoux wil verblijven. Voor zowel een wielrenner, een gewone fietser, wandelaar of als je met de auto de omgeving wil verkennen. Er is heel veel te zien en de natuur is prachtig en heel afwisselend. Het dorpje Bedoin vonden wij heel gezellig.

• ellen_39, 24-09-2013

Ons huis staat vlakbij de route die naar de top van de Mont Ventoux leidt. De vele fietsers die wij ontvangen willen dan ook het liefst zo snel mogelijk deze moeilijke klim beginnen. Om aan de hoogteverschillen in de streek te wennen is het echter verstandig een andere tour te maken zoals bijv. een prachtige fietstocht door de Gorge de la Nesque, dmv folders van de streek waarin alle bijzonderheden van de betreffende tochten beschreven staan( moeilijkheidsgraad, afstand, hoogteverschillen)

• Michael en Rosa Bol, 06-06-2015

Ga eens naar de bakker in st Colombe 10 min lopen.

1 vraag over Vakantiehuis Les Cerisiers

• rita onraedt, 15-06-2018

vraag over les cericiee

wat is de prijs voor een week?

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4