Géén boekingskosten

• 9.2Inrichting

Vakantiehuis info

32 Reviews over Les Cerisiers

• 9Katja05-11-2019

Heerlijk genieten op een prachtige plek!

De info die je niet kunt vinden in de reisgidsen, weet Ellen, de gastvrouw, je te vertellen: zo kom je ook op minder bekende, maar zeker zo mooie plaatsen. Logeer je in de B&B, bereid je dan voor op een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt!

• 9Fam. Brandwijk19-06-2019

Super

Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie ligging om fiets- en wandeltochten te ondernemen. Met name de Mont Ventoux in de directe omgeving. Ook zijn er altijd wel leuke marktjes in de omgeving. Leuke tips gekregen van de eigenares van de vakantiewoning. De woning was super schoon en gezellig ingericht. Zeker de moeite waard om hier nog eens terug te komen.

• 10Marcello en Diane14-06-2019

Wij gaan zeker terug in les Cerisiers,

We zijn nog in de Provence geweest, maar deze gite was fantastisch. Er was niets wat je wat minder kon vinden. Voor ons was het een 10 +

• 9D. Huntjens23-10-2018

Toplocatie!

Prachtige locatie, zeer mooie vakantiewoning met tuin. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Fam. Ridders03-09-2018

Aanrader!

Al enkele jaren verblijven we hier graag. Een gite met alle faciliteiten voor 2 personen, zoals eigen badkamer, keuken, internet (WiFi) en Nederlandse televisie. Het verblijf is zeer schoon en alle voorzieningen werken naar behoren. Het is goed bereikbaar en ligt heerlijk aan de voet van de Mont Ventoux, waardoor je heel snel leuke uitstapjes kan maken, zowel te voet, met de fiets en/of de auto. Gastvrouw en -heer zijn gastvrij en vriendelijk en weten heel veel van de omgeving. Ze zitten vol met tips om interessante plekken in de regio te bezoeken.

• 9Walter & Nadine22-08-2018

Mooi voor een goede vakantie !

Dit was voor de tweede keer dat wij in de mooie gîte met terras in Bedoin zijn geweest. Wij zijn goed ontvangen geweest door de gastvrouw en gastheer die zeer behulpzaam waren. De gîte is rustig gelegen en toch ben je overal dichtbij. Goed om te fietsen.

• 9Cees & Toos28-06-2018

Zoek niet verder beter vind je niet veel privacy

Rust, veel privacy, koel huis, prachtige tuin, hartelijkheid en bijzonder gastvrije eigenaren behulpzaam met het geven van tips van de omgeving.

• 9Ruud en Desiree Nijsten15-06-2018

Zeer goed bevallen.

Heel fijn verblijf,met goed ontbijt. Aardige eigenaars die je zeer behulpzaam zijn.Prachtige omgeving.

• 10Maria en Leo23-05-2018

zoals een vakantie moet zijn

Wij hebben begin mei 2 zonnige weken ( met een beetje regen en een beetje onweer) doorgebracht in de vakantiewoning van Ellen en Basil Cremers in Bedoin en dit al voor de 2de keer.Het was is alle opzichten een zeer geslaagde vakantie mooi weer in een prachtige natuur die je al vanuit het raam van de slaapkamer kan zien nl. de Mont Ventoux en aan de voorzijde een prachtig zicht op les Dentelles de Montmirail. Ellen en Basil zijn vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer ,ook een gezellige babbel hoort erbij. De woning is ruim en uitgerust met mooie degelijke meubels en alle benodigdheden in de keuken en badkamer zijn aanwezig, evenals een groot stuk van de tuin voor ons alleen terbeschikking met ligstoelen en parasols. Kortom een echte aanrader.

• 10T Klaassen30-09-2017

Heerlijk verblijf in een fantastische omgeving.

We verbleven in de Gite voor een week en je wordt erg welkom geheten. Niets is hun teveel en de gastvrouw wil je erg graag helpen met wandel- en fietstips! Er zijn volop routes ter beschikking ( ook in het Nederlands!) Vlak in de buurt zijn lekkere restaurantjes en de supermarkt is ook vlakbij . Je hebt in dit verblijf je eigen privacy . Kortom, voor herhaling vatbaar !

Vakantiehuis Les Cerisiers info

• CafeNiet beschikbaar