Bed and Breakfast Les Cerisiers

Meer bedandbreakfastinfo

21 reviews over Bed and Breakfast Les Cerisiers

• 9Gerard en Yvonne11-09-2019

Super!

Wat een mooie plek en een geweldige gastvrouw. Mooie kamer, heerlijk ontbijt en prachtige omgeving om te wandelen. Goede restaurants in de buurt. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 2018
      10Terrie Martijn29-08-2018

Super

Echt genoten van dit uitstekend verblijf, rustig gelegen met zicht op de reus. Alle voorzieningen ter beschikking, 's morgens een meer dan verzorgd ontbijt op het terras met een fantastisch uitzicht, wat kan je nog meer wensen. Een adres om door te geven en terug te komen, bedankt Ellen en Basiel.

• 10Patrick en Els16-08-2018

Een aanrader als je van rust houdt!

Heel gastvrij, aangename kamer, koelkast met vriesvakje op de kamer, glazen en kommetjes om lekker te aperitieven. Hulp bij het uitzoeken van wandelingen, fietstochten: interessante tips van een echte wandelaar. Goede tips om lekker te gaan eten.

• 10Wendy en Jeroen14-08-2018

Fantastisch in alle opzichten! 🍒☀️🚵‍♀️

Heerlijk genoten van ons verblijf bij Les Cerisiers 🍒. Gastvrij ontvangen, heerlijk ontbijt, fijne en mooi verzorgde, rustig gelegen accomodatie. Veel leuke ideetjes gekregen om op pad te gaan. Geen enkel negatief punt.

• 9Andre Megens18-01-2018

Goed verzorgd!

Gezellige en mooie locatie. Alles tot in de puntjes verzorgd!

Met vrienden

• 2017
      10Bert van den Boom22-07-2017

Goed , verzorgd, gezellig en mooie locatie

Alles positief, ligging perfect, service goed, grote kamer met goed bed erin en wifi

• 9Dietrick en Willie26-06-2017

Wederom een geweldig verblijf gehad.

Gastenverblijf en ontbijt tot in de puntjes door Ellen verzorgd. Heerlijk bed en prima badkamer met douche. Privé terras / tuin met prachtig uitzicht op het dal en op de Mont Ventoux. In de omgeving naast de mooie natuur genoeg te bezoeken. Wij hebben markten in Carpentras en Bedoin bezocht, allebei heel leuk en zijn een dag naar de stad van de pauzen, Avignon geweest, ook zeker de moeite waard om te doen. Als je met de auto naar de top van de Mont Ventoux wilt gaan, doe dat dan niet als er voor een actie voor een goed doel naar boven wordt gefietst. Het is voor al die fietsers niet leuk en het is ook niet zonder gevaar.

• Oude reviews

10Luc en Hilde05-07-2016

Super vakantie bij Ellen en Basil

We zijn alweer, voor de derde keer, zeer goed ontvangen, hebben een fantastische tijd gehad en zijn telkens zo blij met de frigo.

Zo kunnen we wat streek producten even bewaren tot de avond dat we het verbruiken. Wel belangrijk voor ons is een fris drankje en daar hebben we erg van genoten. Zeker niet te verwaarlozen, het lekkere en goed verzorgd ontbijt, elke dag

• 9Manon en Willem03-07-2016

`Weerzien`

We hebben van Ellen een geweldig gastvrij ontvangst gehad met een heerlijk glas Rosé, op het mooie terras met een prachtig uitzicht, het gevoel van thuiskomen...!

De kamer is warm en gezellig ingericht en wordt iedere dag schoongemaakt. Daarnaast staat er ieder morgen een geweldig en uitgebreid ontbijt klaar met verse producten uit de omgeving en eigengemaakte jam.

De tuin biedt de mogelijkheid heerlijk te relaxen en lekker te eten van de kersen de naam Les `Cerisiers’ is dan ook perfect gekozen.

Tijdens ons verblijf hebben we er heerlijk gewandeld en gegeten in leuke restaurantjes op loopafstand in de buurt. Er zijn voldoende mogelijkheden om de streek te verkennen.

Een echte aanrader dus!

• 10Willem26-06-2016

Thuiskomen

Naast een fraaie gîte een gezellige chambre, rustig gelegen in een schitterende omgeving. Een oergezellig huis met een geweldige tuin, want aan de kant van de gîte direct uitzicht op de Dentelles en fraaie zonsondergangen en aan de kant van de chambre: de Mont Ventoux. En in mei/juni volop heerlijke kersen natuurlijk. Een paar kilometer van Bedoin, met lekkere eetgelegenheden, maar ook dichterbij (Vendrans). Veel mogelijkheden om de streek te verkennen, er is veel meer te zien dan de Ventoux. Ellen is een zeer hartelijke gastvrouw, die geweldige uitgebreide ontbijtjes verzorgt en de hele streek op haar duimpje kent. De huiselijke kamer en badkamer wordt iedere dag ongemerkt schoongemaakt. Zeker een plek om vaker terug te komen, wij komen er altijd ‘thuis’.

0 tips over Bed and Breakfast Les Cerisiers

0 vragen over Bed and Breakfast Les Cerisiers