Camping La Garennestersterster

8.2Fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping La Garenne (Rhône-Alpes) is een gemoedelijke camping met alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Het zwembad zorgt voor verkoeling, in het restaurant kun je een hapje eten in een gezellige sfeer en de animatie zorgt dat de kinderen het naar hun zin hebben. De camping ligt vlakbij de mooie steden Valence en Montélimar aan de Rhône.

87 reviews over Camping La Garenne

• 8Manon Jonker09-10-2014

Mooie camping

Mooie camping, ruime plekken met picknicktafel. Mooi zwembad. Je loopt vanaf de camping zo het dorp in. Deze camping was voor ons een tussenstop omdat mijn man de mont ventoux ging beklimmen. De eigenaar is wat nors maar kan me niet vinden in wat de meneer hieronder schrijft. Ik vind het een aanrader en helemaal als je van fietsen of wielrennen houdt.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Freddy14-09-2014

Een aanrader

Mooie, ruime plaatsen, schaduw of zon. Sanitair is prima : netheid is prioritair (niet de ouderdom van het sanitair !!). Personeel is vriendelijk !! Kennis van een mondje Frans voorkomt communicatieproblemen !!! Nederlands is geen wereldtaal hoor. Prijs/kwaliteit : prima. Kortom : geen opmerkingen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 3Henkjan07-08-2014

klantonvriendelijk

Mooie ligging, mooi zwembad, MAAR als de eigenaar de kinderen van de heuvel duwt of de mobieltjes van de kinderen kapot maakt doordat hij te veel had gedronken is er iets mis. Ook de eigenaresse gedraagt zich zeer klantonvriendelijk door de mensen van de tafel te kijken of met de auto savonds langs de tenten te scheuren en als je ze er op aanspreekt verstaan ze ineens niets meer. DUS de omgeving maakt de camping en niets anders. Wij gaan niet meer. Wij kiezen voor vriendelijke campings in de buurt. Dit was nog maar een tipje van de sluier.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Lex Grisel02-08-2014

Prima camping met onuitstaanbaar personeel

Zoals eerdere beschrijvingen, mooie camping die centraal ligt in een mooie omgeving. Personeel is vreselijk, niet behulpzaam en niet klantvriendelijk. Ze kijken je er nog net niet dood! Dat doet helaas niet goed voor het vakantiegevoel. Ik kom er daarom nooit meer wat verder erg jammer is. Interesseert je het personeel geen bal dan is het een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Steffie Vercruysse30-06-2014

Toplocatie, superleuke camping

reeds het 5e jaar dat we komen, keer op keer supervakantie zwembad is uitstekend, proper, lekker fris restaurant op de camping is erg lekker en goedkoop ook al zijn er thema-avonden, het blijft er relatief rustig het sanitair is een beetje verouderd, maar het wordt 2x daags gekuist de mensen op de camping werken erg hard, van zo'n 6h s'morgens tot 2h s'nachts dichtbij allerlei leuke dorpjes (Malaucene, Carpentras, Vaison La romaine...)

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Hans Plantinga13-10-2013

Prima camping, maar ...

"La Garenne" is een prima camping. Waar voor je geld. Leuk dorp op 150m, plekken met panorama, goed sanitair, zwembad, enz. Maar: Verlichting op terrein voor 90% defect en jammer dat de uitbaters zo nukkig en lomp zijn. Rijden je 's-avonds om 22uur op de stikdonkere camping met hoge snelheid bijna plat en claxoneren dan geïrriteerd. Wij stappen daar overheen. Wie daarom wegblijft heeft ook gelijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2013

• 9nico jamin01-09-2013

Uitstekende camping!

Prima camping, prachtige stacaravans, keurig zwembad. Uitstekend restaurant tegen zeer redelijke prijzen. Van de camping naar Bedoin is te voet slechts een paar minuten. Letterlijk om de hoek ligt een Carrefour supermarkt. Bedoin is een leuk dorp. Prachtige omgeving. De sympathieke beheerdersfamilie Jouvaud is voortdurend in de weer om voor haar gasten te zorgen en de camping schoon te houden. Mw. Jouvaud heeft in ons geval gezorgd voor medische hulp toen dat nodig was. Onze hele familie wil er zo weer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9kees en petra27-08-2013

Een supermooie camping!!

We hebben een geweldige vakantie gehad op deze camping. Op een berg in het dorp Bedoin. Binnen 10 minuten loopafstand van, winkel en gezellige restaurantjes! We hadden een mooie open standplaats met volop zon en schaduw. Het toilet gebouw , wc en douche werden heel goed schoongehouden door het personeel. We hebben er fijn gefietst in de omgeving. Het zwembad ligt geweldig met een mooi uitzicht op Crillon le brave, De eigenaar doet veel om het de gasten naar de zin te maken. Een wine receptie: gezellig een borreltje met een hapje, een paar avonden muziek op het terras. En het eten in het restaurant is lekker en betaalbaar. Kortom wij hebben genoten van deze camping en komen graag nog eens terug!!!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Ankie25-08-2013

Perfecte camping

Deze camping is mooi gelegen in het bos, maar toch vlakbij het dorpje Bedoin. (150 m) De camping is van alle gemakken voorzien, ruime plaatsen met veel privacy. Schoon sanitair wat 2 keer per dag wordt schoongemaakt. Gratis wifi bij de receptie tegen een consumptie. Goed restaurant, snelle bediening. In bedoin vindt je alles wat je nodig hebt, zoals een supermarkt, drogist/apotheek enz.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Martin23-07-2013

Heerlijke camping

Wij konden hier een weekje kamperen, helaas. We hadden niet gereserveerd. Ontzettend vriendelijk geholpen, prachtige plek, uitzicht op de Mont Ventoux bij wakker worden en boodschappen en uit eten in Bedoin. Toiletgebouw, prima, keurig schoon, nooit hoeven wachten. Wil wel vandaag nog terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

11 tips over Camping La Garenne

• Steffie Vercruysse, 30-06-2014

probeer zeker de gamba's op de camping! bezoeker zeker avignon ga op bezoek bij de wijnboeren, fles wijn kan al vanaf zo'n 3€, en erg lekker!

• Sander Abbes, 02-07-2013

Restaurant La gousse d'Ail, heerlijk eten!

• Brenda, 04-04-2013

Omgeving is prachtig, niet alleen om te fietsen, mooie autoritten gemaakt naar oa Senanque, Sault via de Gorge de la Nesque, om de Dentelles de Montmiral via Vacqueyras en Seguret, Vaison la Romaine en Malaucene.

11 vragen over Camping La Garenne

• Marjel, 25-02-2018

Wie kan mij iets vertellen over plaats 37 op deze camping

• Marjel, 22-02-2018

Plaats 37

Kan iemand mij wat vertellen over plaats 37?

• Marjel, 21-02-2018

Plaats 37

Is nr 37 met uitzicht, zon of schaduw, groot of klein?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig