Camping La Garenne

Kleine hotelsWeer vandaag35°16°
Camping La Garenne
8,3

Camping La Garenne (Rhône-Alpes) is een gemoedelijke camping met alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Het zwembad zorgt voor verkoeling, in het restaurant kun je een hapje eten in een gezellige sfeer en de animatie zorgt dat de kinderen het naar hun zin hebben. De camping ligt vlakbij de mooie steden Valence en Montélimar aan de Rhône.

80 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Zeer goed

Dhr Opsomer
21-5-2016

veel schaduwrijke plaatsen, Ruime staanplaatsen, Op wandelafstand van het dorp met supermarkt . Op maandag is er een zeer mooie markt, dan aankomen kan problemen opleveren het centrum is dan volledig afgesloten

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Fantastisch, Mooie ligging nabij stadje.

Max
31-1-2016

Deze camping beschikt over een goed terras en restaurant. De nabijheid van het stadje is ook fijn. Bedoin is gezellig. De weekmarkt is prima

Gereisd Met partner in juni 2014

Thuiskomen op geweldige camping!

Agnes
21-12-2015

Na een paar jaar weer terug op de camping, deze keer in een stacaravan. Voelde als thuiskomen. Camping nog steeds heerlijk met zwembad en loopafstand van dorpje en winkels. Prima stacaravan met veranda en uitzicht over de heuvels van de Provence. Geen animatie, maar de jeugd vermaakt zich prima met elkaar. Veel (fietsende) Nederlanders, goede sfeer, lekker zwembad met ligbedden en zeker niet onbelangrijk, het heerlijke klimaat. Wij komen graag terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Luc Struyf
13-9-2015

Te veel negatieve punten om te beschrijven. Onvriendelijke ontvangst, vies en verouderd sanitair, plaatsen niet begrenst, zeer weinig verlichting, cash te betalen.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Heerlijke camping aan schattig dorpje

neutraal
6-9-2015

Breed opgezette camping met mooie campingplekken en mobil homes met uitzicht. Mobil homes staan verspreid opgezet en hebben allemaal prachtig uitzicht. Ze zijn erg compleet en hebben een heerlijk veranda voor. In het mopperige gedrag van de eigenaren herkennen wij ons niet. Bij ontvangst hartelijk welkom met flesje wijn. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goede plek met erg mooi uitzicht.

Fam. Horsten
15-7-2015

Wij hebben geen problemen gehad met het personeel en de eigenaar was ook zeer behulpzaam. Juist het onder de bomen staan en niet in het gelid met heggetjes is erg charmant. Geen vies sanitair aangetroffen. Wat we nodig hadden was er.

Gereisd Met partner in Mon Jun 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Drukke camping van matige kwaliteit.

Free
7-6-2015

Verspreide, niet echt afgebakende plekken op een dorre ondergrond van zand en steen. Elke plek heeft een eigen picknicktafel. Op vijf minuten loopafstand van het centrum van Bedoin. Op maandagochtend gezellige markt in Bedoin. Hygiene in het toiletgebouw is matig tot op ooghoogte. Liever niet naar boven kijken. Gratis wifi bij de receptie.

Gereisd Met partner in Sun May 31 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping

didier75
29-5-2015

Mooie camping, grote plaatsen, vaak met eigen watervoorziening. Vriendelijke eigenaars, leuk restaurant, op slechts 5 minuutjes wandelen van het dorp.

Gereisd Met partner in mei 2015

Toch weer naar La Garenne.

Hans
24-11-2014

Veel bezwaren in andere beoordelingen onderschrijf ik. Na een goede ervaring op de iets goedkopere en kwalitatief betere Camping Municipal 'La Pinède' in juni 2014 zijn we echter in september toch weer teruggekeerd op 'La Garenne'. Wij vinden het er gewoon leuker. Het zit hem vooral in de blik op de omgeving die de La Garenne biedt. Ook de toegang naar het dorp is net even beter.

Gereisd Met partner in september 2014

Mooie camping

Manon Jonker
9-10-2014

Mooie camping, ruime plekken met picknicktafel. Mooi zwembad. Je loopt vanaf de camping zo het dorp in. Deze camping was voor ons een tussenstop omdat mijn man de mont ventoux ging beklimmen. De eigenaar is wat nors maar kan me niet vinden in wat de meneer hieronder schrijft. Ik vind het een aanrader en helemaal als je van fietsen of wielrennen houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.