Camping La Garenne

Kleine hotelsWeer vandaag36°19°
Camping La Garenne
8,3

Camping La Garenne (Rhône-Alpes) is een gemoedelijke camping met alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Het zwembad zorgt voor verkoeling, in het restaurant kun je een hapje eten in een gezellige sfeer en de animatie zorgt dat de kinderen het naar hun zin hebben. De camping ligt vlakbij de mooie steden Valence en Montélimar aan de Rhône.

2 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Zeer goed

Dhr Opsomer
21-5-2016

veel schaduwrijke plaatsen, Ruime staanplaatsen, Op wandelafstand van het dorp met supermarkt . Op maandag is er een zeer mooie markt, dan aankomen kan problemen opleveren het centrum is dan volledig afgesloten

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Prachtige mobil home gehuurd

Schmeits
10-6-2013

Camping ligt fantastisch te voet het gezellige dorp in of sochtends brood halen. S avonds zeer goed eten voor weinig geld in het restaurant van de camping. Verder is er in de streek veel te zien en voor fietsers ligt de mont ventoux om de hoek.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jun 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.