Camping La Garenne

Kleine hotelsWeer vandaag37°20°
Camping La Garenne
8,3

Camping La Garenne (Rhône-Alpes) is een gemoedelijke camping met alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Het zwembad zorgt voor verkoeling, in het restaurant kun je een hapje eten in een gezellige sfeer en de animatie zorgt dat de kinderen het naar hun zin hebben. De camping ligt vlakbij de mooie steden Valence en Montélimar aan de Rhône.

13 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

geweldig

5 belgen
2-8-2017

Zeer vriendelijk hoewel we niet gereserveerd hadden deden ze toch alle moeite om hun planning te veranderen zodat we toch zolang konden blijven als we wilde. Een paradijs voor de fietsers en wandelaars want de fiets en wandel routes zitten goed beschreven in infomap. Een rustige kindvriendelijke camping: de kinderen mochten zelfs meerijden met golfcarretje. Enkel een voetbalveld miste we op de camping maar was wel aanwezig in de rustige straat van de camping. De pingpongtafel stonden uit de wind. Het zwembad had verschillende dieptes dit is leuk met kinderen. Wij komen zeker nog eens terug en normaal doen we altijd een andere camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping aan schattig dorpje

neutraal
6-9-2015

Breed opgezette camping met mooie campingplekken en mobil homes met uitzicht. Mobil homes staan verspreid opgezet en hebben allemaal prachtig uitzicht. Ze zijn erg compleet en hebben een heerlijk veranda voor. In het mopperige gedrag van de eigenaren herkennen wij ons niet. Bij ontvangst hartelijk welkom met flesje wijn. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Manon Jonker
9-10-2014

Mooie camping, ruime plekken met picknicktafel. Mooi zwembad. Je loopt vanaf de camping zo het dorp in. Deze camping was voor ons een tussenstop omdat mijn man de mont ventoux ging beklimmen. De eigenaar is wat nors maar kan me niet vinden in wat de meneer hieronder schrijft. Ik vind het een aanrader en helemaal als je van fietsen of wielrennen houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klantonvriendelijk

Henkjan
7-8-2014

Mooie ligging, mooi zwembad, MAAR als de eigenaar de kinderen van de heuvel duwt of de mobieltjes van de kinderen kapot maakt doordat hij te veel had gedronken is er iets mis. Ook de eigenaresse gedraagt zich zeer klantonvriendelijk door de mensen van de tafel te kijken of met de auto savonds langs de tenten te scheuren en als je ze er op aanspreekt verstaan ze ineens niets meer. DUS de omgeving maakt de camping en niets anders. Wij gaan niet meer. Wij kiezen voor vriendelijke campings in de buurt. Dit was nog maar een tipje van de sluier.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Sander Abbes
2-7-2013

Mooi gelegen, ideaal voor fietsers én minder sportieve mensen die gewoon lekker dicht bij een lek dorpje willen zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Mooie ligging, schaduwrijk, sanitair zo zo!

Sandra
19-8-2012

In Juli 2012 twee weken op de camping gestaan. Geweldige ligging t.o.v. het dorp grote Carrefour op loopafstand(+/-300 m), zeer goede bakker op 50 m vanaf supermarkt. Kampeerplaatsen zijn groot met eigen picknick tafel en veel schaduw. Sanitair is gedateerd,schoonmaak is meer voor het oog dan echt schoonmaken. Eigenaren zijn stug maar met wat vriendelijkheid en een paar woorden frans kriig je toch wel wat voor elkaar als dat nodig is. Man en vrouw kunnen onderling flink ruzie maken en die uitstraling hebben ze soms ook naar de gasten. Aantal elektriciteit aansluiting is te laag voor het aantal plaatsen er wordt wel een oplossing gezocht maar toch! Zoek je veel animatie moet je niet op Garenne zijn zoek je een rustige plek, mooi zwembad,een wandelingetje naar het dorp of overdag snel te voet naar de supermarkt,een goede startplek om de omgeving te verkennen met de auto of fiets dan is La Garenne zeker aan te bevelen en erger je de niet aan de eigenaren het zo zonde van je vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Grandioos

Michel
14-8-2012

Prima, zeer goed verzorgde camping. Hebben een huisje gehuurd dat in prima staat was en heel goed onderhouden en gekuist.camping ook goed onderhouden. Alleen het zwembad is iets te klein voor het aantal gasten! Je kan droom lekker en goedkoop iets gaan eten en drinken

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Ideaal voor sport en gezin

Berto Smit
9-7-2012

Gewelding camping voor een sportieve vakantie. Toegansweg is mogelijk wat verwarrend om te vinden, maar op de camping is het goed voor elkaar. Wij stonden op het veldje, redelijk achteraan met de caravan. Lekker ruim en prachtig uitzicht. Ideaal de picknickbanken op je campeerplek. Sanitair op zich prima voor franse begrippen. Douches vaak 's avonds niet erg warm, maar geen probleem. Heerlijk zwembad, goede WiFi-faciliteiten bij het restaurant. Wat echt geweldig is, is dat je zo van de camping Bedoin inloopt. Mooi stadje, wekelijks een markt.

Wij hebben veel gefietst en dan is de ligging aan de voet van de Mont Ventoux natuurlijk geweldig. Overigens in de omgeving kun je ook prachtig fietsen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijke camping tegen Bedoin aan

Reinou de Haan
14-8-2011

Aan de ene kant van de camping het prachtige uitzicht van de omgeving, aan de andere kant een heerlijk Frans dorpje. Voor ons de perfecte mix. De eigenaren lopen inderdaad niet over van klantvriendelijkheid, maar als je eenmaal een plekje hebt, heb je verder ook weinig met ze te doen. Voor (kleine) kinderen is er precies genoeg te doen, prima zwembad, leuk speeltuintje en een trampoline. Door de warmte is het wel aan te raden een plek in het bos te reserveren of een mobil home te huren. Wat ons betreft super plek! Wij houden niet zo van animatie en zijn dus ook blij dat deze camping dat niet biedt. Wij komen zeker een keer terug, met wielrenfiets :).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen hier zeker nog een keer terug

Nico
10-8-2011

Hele mooie camping, ideale ligging tov het plaatsje Bedoin (150 meter lopen en je staat in het centrum). Mooi gelegen met uitzicht op het Bedoin en ruime plaatsen. Eigenaar spreekt alleen Frans, maar is behulpzaam. Mooi zwembad (geen kinderbadje). Sanitair is niet nieuw maar alles functioneert prima. Ideale verblijfplaats voor fietsvakantie. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.