Camping La Garennestersterster

8.2Fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping La Garenne (Rhône-Alpes) is een gemoedelijke camping met alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Het zwembad zorgt voor verkoeling, in het restaurant kun je een hapje eten in een gezellige sfeer en de animatie zorgt dat de kinderen het naar hun zin hebben. De camping ligt vlakbij de mooie steden Valence en Montélimar aan de Rhône.

87 reviews over Camping La Garenne

• 8fam. de Bont Oisterwijk30-05-2008

Al een aantal jaren komen wij op deze gezellige camping. Het sanitair zou best eens vernieuwd en uitgebreid mogen worden. Wij als fietsers hebben meer oog voor de perfekte wieler-omgeving, het gezellige centrum van Bedoin op loopafstand en de gemoedelijke sfeer. In het zomerseizoen is er elke woensdag-avond een borrel, aangeboden door de eigenaren......Wie problemen heeft met deze hardwerkende ondernemers kan zichzelf ook afvragen aan wie dat dan ligt! In mei 2008 was het al volle bak, dus op tijd reserveren als je zeker wilt zijn van een plaatsje. Het zwembad is mooi, genoeg ligbedden en een adembenemend uitzicht op Crillon-le Brave. In de ochtend waan je jezelf in een paradijs. In de middag is het druk. Deze zomer, 2008, staan we 4 weken op ons vaste stekje. Tip: kampeerders moeten zich flexibel opstellen en moeten niet teveel zeuren! Blijf anders lekker thuis.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Fam. Noppen03-01-2008

Wij komen al een aantal jaren op deze camping en wij vinden het er super. Sinds twee jaar verhuren ze ook mobilhomes. De camping is aan het begin van het dorp op een heuvel gelegen. Er is een speeltuintje, een volleybalveld, tafeltennis en een zwembad. Vanuit het zwembad heb je een prachtig uitzicht over het dal. De eigenaren zijn erg aardig. Het dorp is erg gezellig o.a. door alle fietsfanaten die de Mt. Ventoux beklimmen. Op maandag is er markt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in januari 2008

• 9jenny01-09-2007

prima camping. Wij stonden een beetje buiten de camping maar hadden daardoor een hele grote plaats. Alleen het weggetje naar beneden lopen en je bent in het dorp. Vriendelijke eigenaren. En een lage prijs.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in september 2007

• 7Maas26-07-2007

De camping ligt mooi op ca 300 mtr van het prachtige plaatsje Bedoin. De ruime plaatsen zijn tussen de bomen wat een vrij gevoel geeft. De eigenaren spreken alleen frans en is de administratie een zootje. Reserveringen kloppen niet waardoor gasten vaak van perceel moeten wisselen. De camping heeft te weinig sanitaire voorzieningen waardoor je soms ca 250 passen moet lopen om in de rij te moeten aansluiten. Zelf moesten we bij aankomst 14 dgn blijven. Minder was niet mogelijk. 2 dagen voor ons vertrek werden we s ávonds verzocht de volgende ochtend van perceel te wisselen omdat iemand anders onze plaats gereserveerd zou hebben. Dat de eigenaar Napoleon wordt genoemd werd ons direct duidelijk. Er viel niets te bespreken en op brute wijze werd ons medegedeeld dat we direct moesten vertrekken. We hebben het gevoel dat ze bewust een perceel hebben uitgekozen waarvan de bestaande gasten aan het einde van hun vakantie waren. Geld is binnen dus deze kunnen wel veranderen van plaats.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007

11 tips over Camping La Garenne

• Steffie Vercruysse, 30-06-2014

probeer zeker de gamba's op de camping! bezoeker zeker avignon ga op bezoek bij de wijnboeren, fles wijn kan al vanaf zo'n 3€, en erg lekker!

• Sander Abbes, 02-07-2013

Restaurant La gousse d'Ail, heerlijk eten!

• Brenda, 04-04-2013

Omgeving is prachtig, niet alleen om te fietsen, mooie autoritten gemaakt naar oa Senanque, Sault via de Gorge de la Nesque, om de Dentelles de Montmiral via Vacqueyras en Seguret, Vaison la Romaine en Malaucene.

11 vragen over Camping La Garenne

• Marjel, 25-02-2018

Wie kan mij iets vertellen over plaats 37 op deze camping

• Marjel, 22-02-2018

Plaats 37

Kan iemand mij wat vertellen over plaats 37?

• Marjel, 21-02-2018

Plaats 37

Is nr 37 met uitzicht, zon of schaduw, groot of klein?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig