Camping La Garenne

11 reacties Camping La Garenne

Marjel, 25-2-2018
Wie kan mij iets vertellen over plaats 37 op deze camping

Marjel, 22-2-2018
Kan iemand mij wat vertellen over plaats 37?

Marjel, 21-2-2018
Is nr 37 met uitzicht, zon of schaduw, groot of klein?

Tieners

Marjel, 7-1-2018

Is de camping ook leuk voor tieners van 12 en 14? M.a.w. Leeftijdgenootjes aanwezig?

Animatie, disco etc. is voor hun niet nodig.

Toegankelijkheid voor minder -validen

Roma, 1-6-2016

1)Ik ben slecht ter been. Kan ik met mijn fiets goed bij receptie/ bar en zwembad komen zonder trappen te hoeven lopen? Kan ik met mijn elektrische fiets goed bij sanitair-gebouw komen? Is het steil op de camping?

Tieners

Marjan, 10-8-2015
Is dit een camping waar veel kinderen in de leeftijd van 11 en 13 komen. En wordt er ook gevoetbald?

Beschikbaarheid

Margreet Alberts, 20-7-2014

Beste,

Hebben jullie nog plek op de camping van donderdag 7 tot maandag 11 augustus voor een tent van 4 meter met 2 volwassenen en 2 kinderen (6&8 jaar)?

We hopen van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Maurice en Margreet

Mobil Home

Reinou, 9-7-2014

dag,

Weet iemand op welke plekken de mobil homes Paronamique staan? Dank.

groeten Reinou

rivier of meer

venesoen , 8-12-2013
weet er iemand of er een rivier of meer in de directe nabijheid van de camping is ?

mooie plaatsen

Bente, 4-12-2012
Wie kan mij vertellen welke ruime plaatsen privacy bieden en een mooi uitzicht hebben? welke plaatsen zijn aanraders?