Camping La Garenne

Kleine hotelsWeer vandaag8°-1°
Camping La Garenne
8,5

Omschrijving
Camping La Garenne (Rhône-Alpes) is een gemoedelijke camping met alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Het zwembad zorgt voor verkoeling, in het restaurant kun je een hapje eten in een gezellige sfeer en de animatie zorgt dat de kinderen het naar hun zin hebben. De camping ligt vlakbij de mooie steden Valence en Montélimar aan de Rhône.
Laatste review

M Conijn,
22-9-2018

Ruime plekken meerderdeel met kiezel ondergrond en gelegen onder en tussen bomen, dus zon en schaduw mogelijk.

Camping af ongeveer 200meter en je staat in het dorp met 3x bakker waar je ook koffie kunt drinken, supermarkt, restaurants en natuurlijk fiets winkels en fietskleding.

Verouderd maar schoon sanitair, ook in september nog 2x daags schoonmaak.

Restaurant op de camping met goed betaalbaar eten.

Zwembad klein en mag iets warmer.

Als je slecht ter been bent moet je hier niet naar toe, steile paden.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

76 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

M Conijn,
22-9-2018

Verouderd maar schoon sanitair, ook in september nog 2x daags schoonmaak.

Restaurant op de camping met goed betaalbaar eten.

Zwembad klein en mag iets warmer.

Als je slecht ter been bent moet je hier niet naar toe, steile paden.

aan te raden camping

alberta,
30-8-2018

mooi schoon mobielhome met grote veranda . Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bij aankomst een fles wijn en een boodschappen tas gekregen erg leuk .

Fantastisch en we komen zeker weer terug.

Kees & Petra,
25-8-2018

Prachtige camping. We waren hier voor de 3e keer. Grote mooie plekken. Sanitair 2 x per dag gereinigd. Echt goed. Zeer goed en gezellig en betaalbaar restaurant. Heerlijk zwembad. Personeel zeer vriendelijk. Uitstekende camping. We hebben weer genoten en komen zeker weer een keer terug.

Topcamping in Bedoin, Mt. Ventoux, Provence

Marianne,
11-8-2018

Topcamping, 150m. van 't leuke plaatsje Bedoin aan de voet van de Mt Ventoux. Geweldig grote, schaduwrijke kampeerplekken op ruime afstand van elkaar op een heuvel gelegen. Met een eigen picknicktafel. Veel kleine sanitaire units, dus altijd dichtbij. Prachtig gelegen zwembad met ligbedden en zit-ligzakken. Daarboven de receptie, restaurant en loungegedeelte met een spectaculair uitzicht. Ontzettend aardig personeel. Af en toe organiseren ze een avond voor alle campinggasten met gratis drankjes en hapjes. Wij troffen dat; heel gezellig met leuke muziek, na een tijdje gingen de voetjes van de vloer! Kortom een camping waar je je meteen thuis voelt en dat voor een zeer schappelijke prijs. Reserveren is dan ook aan te raden!

Supervakantie

Marielle,
8-8-2018

Camping is mooi gelegen. Onderaan voornamelijk de mobile homes. Deze zijn ruimtelijk opgezet en dus niet rij aan rij. De grote kampeerplaatsen liggen voornamelijk hoger in het bos of op een veld. Zanderige/kiezelige ondergrond. Veel jongeren tot zeker een jaar of 19-20. Op loopafstand van het levendige Bedoin.

Zwembad is goed van temperatuur, voldoende ligbedjes of zitzakken. Zwembad is alleen aan de kleine kant in het hoogseizoen. Grotendeels Nederlanders, Fransen en Belgen. Sanitair werkt nog prima, maar is wel aan vernieuwing toe: onderkant deurkozijnen rot, en met overmatig veel kit opgepimpt.

Neem anti-mug mee en een zaklamp: weinig verlichting in de straatjes.

Al met al een geweldige, rustige camping om zeker nog eens terug te komen.

Heerlijke plek aan de voet van de Mont Ventoux !

Jan Lomulder,
5-7-2018

Dit is misschien wel de mooiste camping die ik ben tegengekomen in Frankrijk! Het ligt prachtig in de natuur, maar tevens tegen het centrum van het dorp aan. Je loopt dus vanuit de mooie natuurlijke omgeving van de camping zo het dorp in met al zijn leuke terrasjes , restaurants en winkels. De camping heeft trouwens zelf ook een restaurant met fantastisch terras. Verder krijg je een fantastische plek met voor iedere plek een picknicktafel. Het sanitair is afwisselend nieuw met oud sanitair, maar dat oude sanitair heeft wel een mooi provencaals karakter, en goed schoon. Al met al een aanrader!!

La Provence op zijn best

Eric en Vronie,
10-1-2018

- Direct naast het levendige Bedoin

- Mooie, ruime en schaduwrijke plaatsen

- Goed restaurant

- sanitair kan beter

- gastvrijheid kan ook beter

Voor oktober een mooie rustige camping

Paul en Magda,
12-10-2017

Wij waren in oktober op deze mooie bos-camping op 500 meter van het dorp.

Ruime plaatsen op terrassen. Helaas geen WIFI op de kampeerplaatsen. Wij lossen dat op met een eigen WIFI versterker van "Kampeersystemen".

Verouderd, maar schoon sanitair. Het restaurant was al gesloten, maar voor ons geen probleem. Mooi zwembad maar heel erg koud water. Prachtige vergezichten vanaf je kampeerplaats.

Goede en nette camping met een mooi zwembad.

Achterdeberg,
4-9-2017

Mooie beschutte plaatsen. Redelijk vlakke grond, wij zijn tent campeerders.

Nette iets wat verouderde toiletten maar goed schoon. Naast ons toiletgebouw stond een vrijwel nieuw houten toilet/douche unit. Ook deze was netjes schoon.

Een erg mooi zwembad met goede ligbedden.

Het is een erg rustige camping. Op 200 mtr zit een goede supermarkt en voldoende bakkers in de buurt.

Op de camping is goed restaurant waar hetbaltijd druk is.

Gemoedelijk

Fam. Kanis,
29-8-2017

We kwamen zonder reserveren aan op deze camping, en na wat schuiven in de planning kregen we een super mooi plek toegewezen. De plekken staan kriskras door elkaar, dit geeft een gezellige indruk. Bij iedere plek staat ook een houten picknicktafel, wat natuurlijk ideaal is. Bij het sanitair is een extra unit aangebouwd met 3 douches en 3 wc's, maar ik moet eerlijk zeggen dat de "oude" douches beter bevielen. Het zwembad op de camping is ook leuk, met heerlijke ligbedden en kussens en een fantastisch uitzicht. Op de camping kun je verder geen brood kopen, maar na een kleine wandeling (10 minuutjes) sta je in Bedoin bij de supermarkt of bij de bakker. De omgeving rond de Mont Ventoux is ook prachtig, je waant je echt in Zuid Frankrijk. Ook onze kinderen na 8 en 12 hebben zich hier prima vermaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.