Camping La Garenne

La Provence op zijn best

Eric en Vronie
10-1-2018

- Direct naast het levendige Bedoin

- Mooie, ruime en schaduwrijke plaatsen

- Goed restaurant

- sanitair kan beter

- gastvrijheid kan ook beter

Voor oktober een mooie rustige camping

Paul en Magda
12-10-2017

Wij waren in oktober op deze mooie bos-camping op 500 meter van het dorp.

Ruime plaatsen op terrassen. Helaas geen WIFI op de kampeerplaatsen. Wij lossen dat op met een eigen WIFI versterker van "Kampeersystemen".

Verouderd, maar schoon sanitair. Het restaurant was al gesloten, maar voor ons geen probleem. Mooi zwembad maar heel erg koud water. Prachtige vergezichten vanaf je kampeerplaats.

Goede en nette camping met een mooi zwembad.

Achterdeberg
4-9-2017

Mooie beschutte plaatsen. Redelijk vlakke grond, wij zijn tent campeerders.

Nette iets wat verouderde toiletten maar goed schoon. Naast ons toiletgebouw stond een vrijwel nieuw houten toilet/douche unit. Ook deze was netjes schoon.

Een erg mooi zwembad met goede ligbedden.

Het is een erg rustige camping. Op 200 mtr zit een goede supermarkt en voldoende bakkers in de buurt.

Op de camping is goed restaurant waar hetbaltijd druk is.

Gemoedelijk

Fam. Kanis
29-8-2017

We kwamen zonder reserveren aan op deze camping, en na wat schuiven in de planning kregen we een super mooi plek toegewezen. De plekken staan kriskras door elkaar, dit geeft een gezellige indruk. Bij iedere plek staat ook een houten picknicktafel, wat natuurlijk ideaal is. Bij het sanitair is een extra unit aangebouwd met 3 douches en 3 wc's, maar ik moet eerlijk zeggen dat de "oude" douches beter bevielen. Het zwembad op de camping is ook leuk, met heerlijke ligbedden en kussens en een fantastisch uitzicht. Op de camping kun je verder geen brood kopen, maar na een kleine wandeling (10 minuutjes) sta je in Bedoin bij de supermarkt of bij de bakker. De omgeving rond de Mont Ventoux is ook prachtig, je waant je echt in Zuid Frankrijk. Ook onze kinderen na 8 en 12 hebben zich hier prima vermaakt

geweldig

5 belgen
2-8-2017

Zeer vriendelijk hoewel we niet gereserveerd hadden deden ze toch alle moeite om hun planning te veranderen zodat we toch zolang konden blijven als we wilde. Een paradijs voor de fietsers en wandelaars want de fiets en wandel routes zitten goed beschreven in infomap. Een rustige kindvriendelijke camping: de kinderen mochten zelfs meerijden met golfcarretje. Enkel een voetbalveld miste we op de camping maar was wel aanwezig in de rustige straat van de camping. De pingpongtafel stonden uit de wind. Het zwembad had verschillende dieptes dit is leuk met kinderen. Wij komen zeker nog eens terug en normaal doen we altijd een andere camping.

het is een geweldige camping als je niet te veel vertier op een camping zoekt, prachtige omgeving geweldig fietsen uiteraard, prima toiletgroepen. dat campinggasten hier niet altijd even fatsoenlijk mee omgaan kan de campingeigenaar uiteraard niets aan doen. Wij vinden de eigenaren niet nors. scheuren in golfkarretjes over de camping zoals elders in review

gemeld herkennen wij ook niet.

Leuke camping nabij Bedoin.

Vangilske
27-5-2017

Ideale camping als je de mont Ventoux wil fietsen.

Grote plaatsen gelegen in een bos omgeving, wel moeilijk om dan met een camper en caravan satelliet tv te ontvangen.

Camping terrein is heuvelachtig, wel even klimmen.

Ideaal gelegen op 150 meter van het dorp, waar een supermarkt is.

Leuke markt op maandag, erg leuk dorp.

Restaurant van de camping erg lekker.

Sanitair schoon maar simpel. de oude gebouwen wat matig onderhouden, maar wel schoon.

Men is bezig het sanitair uit te breiden met losse bijgebouwen.

Leuke camping voor een paar dagen.

Ideale vertrekplaats voor fietsfanaten.

Oude reviews (archief)

Wederom fantastisch!

Ilse Boekweg
3-10-2016

Bedoin en La Garenne zijn voor ons het ultieme vakantiegevoel!

Dit jaar in juni en in september een mobil home (nr 62) gehuurd en optimaal genoten van het goede Franse leven.

Prachtig uitzicht en veel privacy. Zwembad is heerlijk om s'middags een paar uurtjes te vertoeven.

Wij komen zeker terug!

Heel erg goed

Paul en Geke van Zijl
5-9-2016

Deze camping is wat de kampeerder wil. Rust, natuur, heel grote plaatsen, 150 mtr loopafstand naar Bedoin, supermarkt om de hoek, precies goed zwembad met ligbedden en een geweldig restaurant waar ook de locals komen eten. Wel beetje klimmen want de camping ligt op een heuvel.Internet/WIFI in nabijheid van receptie/restaurant/zwembad. Niet bij de plaatsen.Voor herhaling vatbaar en we komen terug want dit is de mooiste uitvalsbasis voor fietsen en Mt. Ventoux

Super Camping!

Karin S.
4-9-2016

De camping is prachtig gelegen, de plekken zijn groot en liggen gelukkig niet keurig op een rijtje, met heggen. Het merendeel van de tentplaatsen, bevindt zich onder hoge bomen, schaduwrijk dus. Maar er zijn ook plaatsen in de zon. Iedere plek heeft een eigen picknicktafel, ook de Mobilehomes, die bovendien ook nog over 2 ligbedden beschikken. Wij zaten zelf in een mobilehome die er keurig en redelijk nieuw uitzag. Het restaurant is uitstekend, druk bezocht (reserveren dus) en niet duur. Er zit ook een gezellige bar/ loungegedeelte bij met wifi. Wifi ontvang je ook bij het zwembad, wat niet groot is, maar waar je heerlijk kunt zwemmen en liggen op de zonnebedjes of loungezakken. Er is geen winkeltje, maar de supermarkt bevindt zich op slechts 150 meter lopen in het gezellige dorpje Bedoin, waar ook een paar goede bakkertjes zitten, restaurantjes en cafeetjes. Op maandag is het markt in Bedoin, druk bezocht, maar zeer gezellig. Kortom een hele fijne camping. Wij zaten er op het einde vd schoolvakantie, waardoor het niet superdruk was en er ook altijd plaats genoeg was bij het zwembad. Echt een camping om naar terug te keren, zonder twijfel. Van het humeur van de eigenaren geen last ondervonden. uit onderstaande recensies hebben anderen daar mogelijk hinder van ondervonden, wij niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Garenne scoort een 8.04 uit 10 op basis van 76 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: