Bed and Breakfast La Bastide au Ventoux

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Bédoin

9Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Bastide au Ventoux voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast La Bastide au Ventoux

• 9danplugge30-06-2014

Schitterende b&b, mooie kamers, mooie ligging

Goede ontvangst, schitterend verzorgd, fijne gastheren in een prachtige omgeving, zeker het aanraden waard

• 8manon10-06-2013

Prachtig

Wij hebben hier vorig jaar een aantal dagen gezeten. Het zijn 4 kamers naast het huis gebouwd. Erg mooi, niet heel ruim, maar met een leuk terrasje voor je deur en een prachtig uitzicht op de omgeving. Wat wij erg vervelend vonden was dat de badkamer (en dus ook toilet) niet afgesloten kon worden middels een deur. Geen privacy op je toilet dus... De tuin en het zwembad zijn prachtig, en nodigt zeker uit om lekker uit te rusten. Het ontbijt is prima. De gastvrouw en -heer staan altijd klaar, en hebben leuke tips voor uitstapjes en restaurants in de omgeving.

• 10Fam.Martens09-08-2011

Puur vakantiegenot

Wat een uitzicht.Perfecte chambre d'hôtes gelegen in schitterende omgeving.Zalig zwembad .Kamers zeer proper en zeer goed onderhouden.Schitterende omgeving voor startpunt van oneindig veel uitstapjes.

0 tips over Bed and Breakfast La Bastide au Ventoux

0 vragen over Bed and Breakfast La Bastide au Ventoux