Vakantiehuis l' Homme de fer

4 reviews over Vakantiehuis l' Homme de fer in het Nederlands

Fijn huis, lekker koel

Leone
13-8-2015

Wij verbleven met 2 volwassen en 1 kind in het 4-persoonshuis. De inrichting van het huis is enigzins gedateerd maar alles functioneert. De douche in de badkamer is enigzins krap bemeten. Het terrein is ruim en samen met de huurders van de 6-persoonswoning geheel privé. Er zijn meer dan voldoende ligstoelen bij het zwembad aanwezig. Het zwembad wordt twee maal per week door een aardige Franse meneer schoongemaakt. De weg waar het huis aan is gelegen (ligt circa 30 meter van de weg af) is een drukke 80 km weg. Het terrein kan volledig worden afgesloten.

Wat ons helaas is tegen gevallen is dat er 50 euro aan verplichte schoonmaakkosten moet worden betaald bij aankomst aan de sleutelbewaarster/schoonmaakster en dat je aan het einde van de week alsnog het gehele huis compleet schoon moet opleveren . Wij waren helaas vergeten om de toiletten van bleek te voorzien waardoor er 5 euro per toilet werd ingehouden op de borg.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk huis

c_heersma
11-5-2015

Heerlijk ruime vakantiewoning met grote tuin en klein prive zwembad. Prachtig uitzicht rondom op wijngaarden en de Mont Ventoux. Bedoin is een gezellige levendige kleine plaats waar heel veel wielrenners komen om de Mont Ventoux te beklimmen. De prijs kwaliteit verhouding in mei is uitstekend. Enkel niet in verhouding is dat je 50 euro schoonmaakgeld aan de zeer gastvrije sleutenhoudster/schoonmaakster betaalt, terwijl je evengoed zelf heel veel geheel schoon dient achter te laten en bij kleine ovetredingen (wij waren de vaatwasser vergeten aan te zetten) wordt direct geld ingehouden op de borg. Dat vonden wij een beetje flauw, maar verder niets dan lof voor deze heerlijke plek.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Mooie ligging, comfortabel, gezellig, compleet

H. Adriaans
17-9-2011

Het huis ligt vlakbij bij de dorpskern en bij diverse uitvalswegen. Ideaal om de omgeving per fiets te verkennen. Het huis Peggy is ruim en zeer compleet uitgerust. Er is een grote tuin met allerlei faciliteiten (zonneterras, BBQ, zwembad). De gite is zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische omgeving en ligging.

Paul en Lia de Bakker
6-9-2011

Al een aantal jaren verblijven wij regelmatig met veel plezier in een van de woningen van l'Homme de fer . Vlakbij het dorpje Bedoin ( gelegen aan de voet van de Mont Ventoux ) staan in een rustige omgeving de vakantiewoningen van l"Homme de fer. De woningen zijn mooi , compleet , gezellig en comfortabel ingericht , en zijn omgeven door een mooie grote tuin met een ruim zwembad en een groot petanque veld. Vanaf l'Homme de fer is er een schitterend uitzicht op de Mont Ventoux. Het gebied rondom l'Homme de fer leent zich uitstekend voor fiets en wandeltochten .
In de schitterende omgeving van l'Homme de fer liggen de Mont Ventoux ( de kale berg ) , Georges de la Nesque , de Dentelles (een prachtig rotslandschap ) ,vele kleine dorpjes en de historische stad Avignon. Iedere keer is een verblijf in l'Homme de fer een feest.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis l' Homme de fer in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis l' Homme de fer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.