Vakantiehuis Jas 912

2 reviews over Vakantiehuis Jas 912 in het Nederlands

Betreft Jas 909, was niet te kiezen

Ph.C
7-7-2011

Vakantiehuis 909, samen met 910 is perfect gelegen in Les Haures de Bélésy, privaat domain, op 3 min. van het Domaine de Bélésy en geeft je onbeperkt toegang tot dit domein. Wil je rust en vrede, blijf dan op Les Hautes, wil je annimatie, volk, zwembad, sauna enz..ga dan naar het domein. De maandagmarkt is zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in juli 2010

Comfortabel en optimale privacy

r.j.verheul
2-9-2010

Jas912 op naturistenpark Les Hauts de Belezy ligt met veel privacy aan de rand van het park. Het huisje (voor 4 personen) is knus ingericht en steekt met kop en schouders uit boven de meestal zeer karig ingerichte Franse huisjes. De uitrusting is zeer compleet met een flatscreen met alle Nederlandse TV- en radiozenders. De keuken heeft combi-oven, 2 kookplaten, koelkast, broodbakmachine en voorzieningen om ook op het terras wat klaar te kunnen maken. De tuin heeft zon en schaduw. In de schuur matjes voor zwembadbezoek bij Domaine de Belezy.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Jas 912

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jas 912 in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jas 912 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.