Hotel Des Pins

18 reviews over Hotel Des Pins in het Nederlands

Gezellig, aangenaam verblijf

Rudy Van Casteren
20-11-2016

We gingen met een groep van 10 wielerliefhebbers de streek rond Mont Ventoux verkennen en kozen hotel des pins als uitvalsbasis. Van drie erg goede fietsdagen genoten, alhoewel heet weer niet echt meezat. Hotel : correcte ontvangst, zeer goede diners, lekker maar simpel ontbijt. Goede afgesloten bergplaats voor de fietsen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig

Gino Rigolle
5-9-2015

Rustig hotel - lekker ontbijtbuffet - verbleven in halfpension: 's avonds lekker gegeten op het terras. Klein zwembad - minder geschikt voor kinderen Zeer goede uitvalsbasis voor fietstochten: uiteraard de Ventoux, doch ook Gorges de la Nesque en de talrijke leuke stadjes/dorpjes in de buurt zoals Séguret, Vénasque, Vaison-la-Romaine, ... Fietsvriendelijk: afgesloten garage, in Bédoin verhuur en reparatie van fietsen, ...

Gereisd Met partner in augustus 2015

nog nooit zo onpersoonlijk ontvangen

margreet van kempen
20-8-2013

Na het zien van de plaatjes op internet valt het zwembad erg tegen. Vaak geen plek. Er staan te weinig ligbedden. Kromme vlonders er omheen. onaardige ontvangst. werd ook niets medegedeeld mbt ontbijt/diner. Wij hadden kamer 19 erg donkergroen en somber met heel vreemde lampen en geen kast om kleding in te hangen. Uitzicht op een dak en rommel.We hadden halfpension maar hebben dat na 1 dag afgezegd. Zeer matige kwaliteit en helemaal geen keus. Ontbijt chaotisch, iedere keer een glas of bestek vergeten en de croissants waren iedere dag op. soms aangevuld met "oude" croissants. eierkoker functioneerde niet. iedereen liep elkaar in de weg. gebruikte tafels bleven lang on afgeruimd staan.

Gereisd Met partner in augustus 2013

leven als God in Fr....

Rudy
19-9-2012

Rustige ligging, knappe kamer, verzorgd zwembad, dorpje op wandelafstand, fietsparadijs met Ventoux die het landschap domineert. Driegangen menu verzorgd en erg lekker. Knap verzorgd ontbijt... meer moet dat niet zijn zeker.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Provence gevoel

monica_dewit
10-9-2011

Het hotel is gericht op mensen die een goede uitvalsbasis zoeken voor trips in de Vaucluse en die daarna comfortabel en in stijl willen ontspannen. Dat zie je ook in de prijs terug. Prima restaurant. Publiek is dus ook wat ouder (toen wij er waren), ik zou er met (kleine) kinderen niet zo snel heen gaan. Behalve het zwembad is er verder geen ruimte om te spelen oid. Wij hadden een kamer die nog niet opgeknapt was, maar dat bleek toch een mooie ruime kamer en een fraaie badkamer op te leveren.

Gereisd Met partner in september 2011

rustgevend hotel

wolfcarius danny
10-8-2011

rustig gelegen hotel met voor de fietsers een afgesloten garage voor de fietsen,lekker eten en mooie kamers(onlangs vernieuwd volgens mij)en gratis wifi op de kamer.tegen betaling is er ook massage mogelijk.

Gereisd Met partner in Tue Aug 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima en goed gelegen

Eric & Liliane
13-6-2011

Ideale uitvalbasis voor Mont-Ventoux excursies (met de fiets, te voet of met de auto). Bédoin is overigens leuk stadje. Hotel ligt op wandelafstand (2km). Vriendelijke bediening, goede accomodatie, lekker eten.

Gereisd Met partner in mei 2011

goede ligging even buiten het stadje

Daniël Daelman
29-7-2010

tof hotel, goede ligging, lekker eten, vriendelijke ontvangst, interessant voor uitstappen in omgeving

Gereisd Met partner in juni 2010

Ontgoocheling

Carina
26-8-2009

Kamer was redelijk maar geen 3 persoonskamer, wel netjes. Terras absoluut niet aangenaam, langs de keukenkant veel lawaai van dampkap en frigo's. Eten was veel te weinig en lang wachten met als gevolg dat het donker was en onze borden niet meer zichtbaar waren (weinig verlichting). Wel een vriendelijke bediening maar onderbemand. Kregen niet altijd het juiste gerecht wat op de menu stond bv. 2 pers. zalm en 1 pers. kabeljauw (zalm was op en werd niet op voorhand meegedeeld).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Heel mooi

john en simone
21-8-2009

Mooi hotel, romantish ingericht. Mooie ligging. Vooral voor fietsers. Vlakbij de Mont Ventoux. Aardige eigenaar. Leuk dorpje erbij, met ook een heel leuk restaurant, Chez Hortense. Daar moet je een keer gaan eten, daar wordt je echt in de watten gelegd.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Des Pins voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Pins in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.