Vakantiehuis Bastidon 616

Vakantiehuis Bastidon 616

3 reviews over Vakantiehuis Bastidon 616 in het Nederlands

Klein maar fijn

Mirjam de Corte, 8-2-2010

Klein, maar voorzien van alle mogelijke luxe en prachtig gelegen. Fantastische tuin op het zuiden en viersterrencamping om de hoek (entree inbegrepen in huurprijs).

ideaal

peter-paul, 16-10-2009

Het verblijf in dit huisje is ons heel erg bevallen. wat een prachtig huisje hebben jullie! heel smaakvol ingericht en met alle luxe. we waren heel blij dat we niet op het domein zelf een caravan geboekt hadden. als boekhandelaars waren we ook aangenaam verrast door jullie uitgebreide selectie britse e.a. detectives.exactly our cup of tea too! we hadden onze eigen karrenvracht kunnen thuislaten.

de streek is fantastisch en er is nog zoveel te bezoeken zodat we nu al zin hebben om volgend jaar terug te keren. hopelijk opnieuw in de 616, de ligging was echt ideaal voor ons daar we heel erg op rust en privacy gesteld zijn.

Als God in Frankrijk...

peter-paul, 12-10-2009

Al voor het derde opeenvolgende jaar hebben we (man, vrouw, 2 kinderen van 11 en 13) onze zomervakantie doorgebracht in dit huisje. Zonder meer aan te raden! Fijne tuin, kinderen kunnen zonder gevaar zelf naar de camping lopen, waar de hele dag iets te doen is. Huisje is niet groot, maar alles wat je maar kunt verlangen is aanwezig en de inrichting is smaakvol. Je voelt je hier meteen thuis. Enige nadeel voor kleine kinderen is het trapje dat naar de vide leidt en waar een tweede tweepersoonsbed staat: erg jonge kinderen zullen daar niet zelf op en af kunnen. Voor kinderen vanaf een jaar of 6 7 is het juist extra leuk, zo'n slaapplaats in de hoogte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bastidon 616 in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bastidon 616 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bastidon 616 scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: