Vakantiehuis Bastidon 414

9Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Bédoin

Op vakantie geweest naar Bastidon 414?

9Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Bastidon 414

• 9Maarten06-01-2012

Heerlijk huisje

Keurig, net huisje. Heerlijke dagen gehad. Voor ieder wat wils; huisje ligt in rustige omgeving aan de voet van de Mont Ventoux. Ideaal voor fietsliefhebbers. Een toegevoegde waarde is de toegang tot de camping, waar we gebruik konden maken van alle faciliteiten. Daarnaast ook mogelijk om je in en rond het huisje te ontspannen. Kan zowel zon als schaduw opzoeken, binnen van alle hedendaagse gemakken voorzien! Kortom, heerlijke vakantiebestemming.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9lianne_zwart04-01-2012

ontzettend genoten!

wat een heerlijke vakantie hebben we gehad in Bastidon 414 in Bedoin. We waren toe aan vakantie en hebben hier weer heerlijk tot rust kunnen komen. Wanneer het ons te heet werd op het terras konden we na een korte wandeling een verkoelende duik nemen in het zwembad van camping Belezy. Het huisje was van alle gemakken voorzien en zag er keurig uit. Heerlijke bedden en goede douche. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug! A Bientot Bastidon 414!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Karin13-01-2011

Heerlijke plek om tot rust te komen!

We hebben hier 2 heerlijke weken doorgebracht. Prachtig huisje, werkelijk alles was aanwezig. Het huisje ligt in een rustig deel van het park terwijl de campin Belezy op loopafstand was. Hier hebben we genoten van de zwembaden en het restaurant. Het winkeltje daar had 's morgens lekker vers brood. We komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in september 2010

Vakantiehuis Bastidon 414 info