Vakantiehuis Bastidon 414

3 reviews over Vakantiehuis Bastidon 414 in het Nederlands

Heerlijk huisje

Maarten
6-1-2012

Keurig, net huisje. Heerlijke dagen gehad. Voor ieder wat wils; huisje ligt in rustige omgeving aan de voet van de Mont Ventoux. Ideaal voor fietsliefhebbers. Een toegevoegde waarde is de toegang tot de camping, waar we gebruik konden maken van alle faciliteiten. Daarnaast ook mogelijk om je in en rond het huisje te ontspannen. Kan zowel zon als schaduw opzoeken, binnen van alle hedendaagse gemakken voorzien! Kortom, heerlijke vakantiebestemming.

Gereisd Met partner in juli 2010

ontzettend genoten!

lianne_zwart
4-1-2012

wat een heerlijke vakantie hebben we gehad in Bastidon 414 in Bedoin. We waren toe aan vakantie en hebben hier weer heerlijk tot rust kunnen komen. Wanneer het ons te heet werd op het terras konden we na een korte wandeling een verkoelende duik nemen in het zwembad van camping Belezy. Het huisje was van alle gemakken voorzien en zag er keurig uit. Heerlijke bedden en goede douche. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug! A Bientot Bastidon 414!

Gereisd Met partner in januari 2012

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Karin
13-1-2011

We hebben hier 2 heerlijke weken doorgebracht. Prachtig huisje, werkelijk alles was aanwezig. Het huisje ligt in een rustig deel van het park terwijl de campin Belezy op loopafstand was. Hier hebben we genoten van de zwembaden en het restaurant. Het winkeltje daar had 's morgens lekker vers brood. We komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd Met partner in september 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bastidon 414 in Bédoin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bastidon 414 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.