Vakantiehuis Bastidon 29

• Sauna
Meer vakantiehuisinfo

17 reviews over Vakantiehuis Bastidon 29

• 9Ruud Dirksen07-09-2014

klein maar fijn, voor met z'n twee

Bastidon huisje 29 is een met zorg en smaak ingericht verblijf, zowel binnen als buiten.

• 10GJ18-08-2014

Een jaar overgeslagen

Het is een blijft een heerlijke bestemming voor twee personen. Het huisje is nog completer geworden en alles zit er op en eraan. De connectie met de camping is prima: wel de geneugten maar niet de lasten (zo die er al zijn) Het restaurant op de camping kon ons ook wel bekoren. Eten prima, bediening eveneens.

• 8Ton en Alie25-06-2014

Heerlijke plek

Wij waren in augustus vorig jaar in dit leuke huis. We zijn het nog steeds niet vergeten. Een heerlijk plekje en heel sfeervol ingericht. Fijn dakterras en benedenterras. Goed bed. Daarnaast is het zwembad en alles daaromheen fijn om te zijn. De omgeving is prachtig een mooi stuk Frankrijk. Wii waren laat vanwege drukte op de weg, maar werden gastvrij opgevangen door een goede vriend van de huiseigenaren. Heerlijk een hapje eten voor ons uit eigen keuken. Smaakte goed! We sluiten niet uit dat we ooit weer terugkomen want plekjes als dit zijn beslist een aanrader!

• 10Hans en Ans01-04-2014

Elk jaar graag!

Na altijd met de caravan gekampeerd te hebben en al vele jaren ernaast op de camping gestaan te hebben, was 2 weken in het huis je een probeersel. Wat is dat super geweest! Alles wat je nodig hebt is er en dan nog meer. Met pijn in ons hart vertrokken we en nu gaan we eind mei weer! We hebben ons de hele winter al zitten verkneuteren op ons geliefd gebied. Vorig jaar waren de weersomstandigheden wat minder, maar daarom was het zo fijn dat we een heerlijke kachel, tv en alle faciliteiten hadden. De eigenaren weten het wel naar je zin te maken. ook het mooie zwembad, heerlijke restaurant en '-smiddags een "de Koninck" bij het zwembadterras. Daarna met een kaasje en een wijntje op het dakterras..........nog genieten van de avondzon en uitzicht op de Mt Ventoux. Carpe Diem.

• 10Ilona & Roeland08-05-2013

Wanneer gaan we weer?

Als je aan vakantie denkt is dat vaak als een droom. Naar mate de vertrekdatum dichterbij komt schep je een ideaal beeld. Hoe fijn is het dan als die verwachting uitkomt en zelfs wordt overtroffen! Het gebied is werkelijk prachtig met schitterende dorpjes en steden met gezellige markten, bijzondere toeristische trekpleisters, geweldige natuur om te wandelen of te fietsen en natuurlijk de Mont Ventoux die je overal kan zien. Dit Frankrijk van de plaatjes. 's Morgensvroeg loopt iedereen met een stokbrood onder de arm. Dit stokbrood wordt in de middag omgeruild voor een heerlijke fles rode wijn. Nog nooit kwamen vooroordelen zo dicht bij de werkelijkheid en maakten die mooier.

Je voelt je welkom. Vriendelijk volk en in Bastidon voel je je direct thuis. Het is niet groot, maar zeker niet te klein. Alles is aanwezig, douche, oven, kachel, kast vol boekjes, DVD's, TV met Nederlandse kanalen, een map met toeristische informatie.

Wij zouden hier wel kunnen wonen. We komen zeker terug!

• 9GJ21-08-2012

Heerlijk huis voor twee personen

Wij hebben erg genoten van dit sfeervol ingerichte huis. Alles was aanwezig om onze vakantie optimaal te laten verlopen. Ook de omgeving met mooi steden en dorpen binnen een korte afstand erg de moeite waard. Natuurlijk de Mont Ventoux met schitterende wandelingen in de bossen. De ligging gelijk aan de camping was erg handig. Zwembad (zeldzaam schoon en groot) was lekker. Veel te doen ook hier en een handig binnendoor weggetje naar het het dorp. En als klap op de vuurpijl een lekker dakterras, even wennen aan de trap.

• 9Suze en Rene01-06-2012

Heerlijk klein paradijs waar je oud wil worden

Wij hebben genoten van jullie leuke kleine huisje. Voor ons was dit elke dag de start van weer een mooie fietstocht. Het weer werkte hier goed aan mee want we hadden de hele week heerlijk weer. Alles wat we nodig hadden was aanwezig t/m gezellige buren. De aangrenzende camping waar we gebruik van mochten maken was ook van alle gemakken voorzien en zeer makkelijk te betreden. Wij gaan zeker en vast terug komen.

Heel veel groetjes,

en wij hopen tot 2013

Suze en Rene

• 9D&P29-08-2011

Fantastische plek

Wat een heerlijk lief klein romantisch huisje hebben jullie! We hebben enorm genoten en voelden ons direct thuis. 2 weken lang 35 graden en meer gehad wat natuurlijk helemaal geweldig is. Omdat we Nederlanders zijn moeten we natuurlijk even zeuren dat dit te warm was om de mooie omgeving te gaan bekijken . Maar zonder gekkigheid: De Mont Ventoux is geweldig en ook van de uitlopers hiervan hebben we genoten. De mooie Gorges du Nesque is een aanrader. Ook Avignon is de moeite van het bezoeken waard. Verder veel kleine dorpjes waar veel oudheid te vinden is. Het park Belezy is heerlijk en zeer gastvrij. Alleen het winkeltje laat te wensen over. Zeer mooi zwembad en altijd wel een ligbedje te vinden in de schaduw. Bertus en Esther, zeer bedankt voor deze mooie locatie. Hier kunnen jullie met recht heel trots op zijn. Van alle luxe voorzien en zeer smaakvol ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar! Jammer dat 2 weken zo omvliegen........

• 9estherglas_101-08-2011

Herhaling: het was heerlijk

wij moeten in herhaling vallen, het was weer heerlijk, zoals verwacht. prachtig weer, de ganse periode, een dag onweder met hagel ter formaat van golfballen, kleintjes dan wel.

gezien we toch in herhaling vallen, willen wij als huurder van het eerste uur, en als vroege boeker, nu reeds een optie nemen voor 2012

• 10karin05-04-2011

we gaan vaker!

nooit gedacht dat we vaker dan 1x naar dezelfde plek zouden gaan, we zijn al drie keer geweest en krijgen er geen genoeg van: het huisje, het dorp, de bossen, debergen, de wandelingen, de wijn, de camping, de sauna, echt top, vooral in voor en najaar!

4 tips over Vakantiehuis Bastidon 29

• Suze en Rene, 01-06-2012

Neem voldoende zonnebrand mee, verder een goede basis om met de racefietsen erop uit te trekken met de Mont Ventoux als grote buur en uitdaging

• estherglas_1, 21-04-2013

Bij de Mas op de naast gelegen camping staat het publicatiebord van www.belezy.fr daarop altijd het laatste weerbericht, maar ook alle leuke activiteiten op belezy: als wijnproeverijen, brocantes en het welkomstdrankje voor zojuist gearriveerde gasten. Echt de moeite waard om eens bij te neuzen! Gasten van Bastidon 29 huren inclusief entree voor de camping, dus mogen ook van deze extra's meegenieten!

• Vakantiehuisje zelf, 28-08-2012

Goede Tip, er ligt een boek in de kast van bastidon 29, daarin verzamelde tips van bewoners! Dank GJ! Verder volg vakantiehuisjevoortwee op * : Vakantiehuisjevoortwee Provence Mont Ventoux , we vinden het leuk als je 'liked' En vakantiehuisjevoortwee twittert onder de naam 'vakantiehuisjevoor2' voor t aller laatste nieuws, tips etc. .... En de Provence is heerlijk in oktober en november!

0 vragen over Vakantiehuis Bastidon 29

Vakantiehuis info