Camping Les Relarguiers

9 reviews over Camping Les Relarguiers in het Nederlands

Vergane glorie

Suzanne,
28-7-2017

Helaas is deze camping is niet goed bevallen. Aardige eigenaar, spreekt alleen Frans. Voornamelijk fransen op de camping in mobile homes.

Ondanks dat het hoogseizoen is, is de camping spook achtig leeg. Er staat hier en daar een tent of caravan maar de vele plaatsen op de camping staan leeg.

Het zwembad is prima en va het restaurant en de bar proberen ze echt wat te maken.

Het sanitair is schoon maar er zitten geen toiletrollen op de pot en dat zit niet lekker en voelt vies.

De speeltuintje bestaan voornamelijk uit wip kippen en ook die zijn verlaten.

Wij hoeven hier niet meer naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping in fraaie omgeving

Ingrid
8-8-2016

Mooi gelegen camping, in het bos aan de rivier. Schoon sanitair en leuk zwembad, en ook een sportveld en enkele speeltuintjes. Hele aardige eigenaren. Het campingterrein is rustig gelegen en apart van het deel met stacaravans. Vooral Fransen op de camping, nauwelijks Nederlanders terwijl de omgeving prachtig is. Je kunt er wandelen in de Alpen van de Mercantour, leuke dorpjes bezoeken, naar de Gorges du Verdon en zwemmen bij St André in het stuwmeer. De animatie was alleen in het Frans maar de animateur deed zijn best om de andere nationaliteiten er ook bij te betrekken en voor onze tieners was dat geen enkel probleem. Deze camping is een aanrader voor wie op een rustige,nog niet door toeristen overlopen deel van de Provence wil verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wij hebben met twee volwassenen en twee pubers van 18 en 16 een fantastische week gehad in een mobil home. Je kunt prima wandelen in de omgeving en we zijn twee keer naar Castellane geweest om te raften en voor het canonying. Ook zijn er leuke dorpjes in de omgeving, bijv Colmars les Alpes. Veel plezier gehad met de supervriendelijke eigenaren Lunes en Maryse. Ook genoten van de lekkere pizza's (gebakken in een houtoven) en de moules frites op vrijdag. We hebben zelf deze keer niet met de tent gekampeerd, maar de emplacementen waren zeer ruim en direct aan de rivier Verdon. Zelfs onze zoon van 18 vermaakte zich volop met zijn vrienden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

super camping

charles
26-11-2012

camping les relarguiers*** is een camping om terug te gaan. deze zomer geweest. overdag was het warm maar 's nachts was het zalig om te slapen. sanitair was heel proper. we hadden een ruime mobile-home die heel proper was.

de natuur is de max. veel wandelen, fietsen in de bergen, naast de camping is een avonturenpark waar de kids konden klimmen, klauteren,...we hadden directe toegang tot de rivier. camping ligt op een hoogte van 1150m boven de zeespiegel. veel bos

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. aan de receptie spreken ze verschillende talen. de animatie was super zowel voor jong en oud, aquagym, karaoke , dansavonden, bingo, petanquewedstrijden, thema-avonden, cinema,

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Bezocht in juni/juli 2009, hebben wij prachtig weer gehad. Opvallend is dat elke dag stralend beging, maar dat in de loop van de middag (soms dreigende) bewolkong ontstaat, wat een paar keer resulteerde in enorme buien en onweer. In juni is er al 's ochtends vroeg zon tot in de avond, in andere maanden zal dat een stuk minder zijn en kan het koud worden.

De huurcaravans zijn netjes en goed (wel smalle bedden en kleine slaapkamers), geen horren helaas om de vliegen en muggen buiten te houden. Het zwembad is prachtig (ging 16/6 open), dat hadden wij bijna alleen. Pas de 3e week en in de weekenden waren er wat gasten. Het aantal ligbedden zal in het (korte) hoogseizoen wat aan de krappe kant zijn.

Deze camping is een aanrader en verdient meer gasten, zeker in voor- en naseizoen.

De omgeving leent zich voor mooie (auto) tochten, wandelen. Prachtige bergwereld barstensvol marmotten en middeleeuwse stadjes en dorpen. Door de zuidelijke ligging is mooi weer bijna gegarandeerd

Gereisd met partner in juni 2009
2007

Camping lag er wat verwaarloosd bij

scheltiens
8-8-2007

Camping lag er wat verwaarloosd bij. De ligging was goed,maar om een activiteit te doen was het ver rijden.Activiteiten die georganiseerd waren door de uitbater waren gericht op de volwassenen.Tijdens de activiteiten kon men niet aan eten geraken, men moest,ofwel naar het dorpje rijden ofwel bestellen wat er op het programma stond wat niet altijd in onze smaak viel. Men kon enkel s'avonds eten dus niets tussendoor zoals in de middag een snakje, ook moest men lang wachten op het pintje bier in de loop van de dag.Voor de kinderen was er niets voorzien, buiten een zwembad dat vanaf 1 m diep begon.De uitbaater verzorgde het wel zeer goed alsook alle morgende zijn terras.Het frans brood dat men er kon krijgen was zeer lekker dit mag

ook gezegd zijnde.Tevens gaat onze dank uit naar het meisje van Nederlandse nationaliteit dat daar een vakantiejob deed,voor haar zeer goede behulpzaamheid en snelle bediening.

Het sanitair werd er zeer goed onderhouden.

Toch een goede vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2007

2006

Dit zomer geweest (2006) maar wel veel regenbuien gehad. 1e 2 wkn van augustus. Wel mooie camping, supermooi gelegen tussen de bergen van Allos en het stuwmeer bij St. Andre les Alpes in. Wel jammer als je naar Barcelonnette wilde en Lac de Serre Poncon, moest je de hele col d'Allos over, deze is een paar x afgesloten geweest.Camping: fijn personeel, zwembad prima, brood halen 's ochtends... Alleen vonden we deze camping veel te hoog liggen, waardoor we de kachel meerdere malen hebben moeten gebruiken en we hebben weinig echte zon gehad. Pas na 10.00 u 's ochtends zon en 's avonds al na 18.00 zon achter de bergen en dan werd het serieus koud, we hebben temperaturen gehad nabij het vriespunt (in augustus notabene) Hierdoor hebben we weinig buiten gezeten 's avonds, terwijl we dat normaal wel kunnen, dus voor ons deze camping niet weer.

Gereisd anders in december 2006

wij zijn hier geweest toen het weer niet op zijn best was

fam. jansen - van der Meer
2-10-2006

wij zijn hier geweest toen het weer niet op zijn best was (begin aug 06) temperatuur is volgens mij niet boven 25 graden geweest. Komt ook omdat deze camping hoog is gelegen, 's ochtends pas zon rond 10.00 uur en 's avonds voor 19.00 uur zon achter de berg weg. Wel in supermooie omgeving gelegen vlakbij de Col 'd Allos (bergmeer op ca 2200m hoog) en ten zuiden ervan Lac de Castillon (richting st. andre en castellane) veel te doen in de omgeving. Ook kun je door richting lac de serre poncon (over de col d'allos richting barcelonnette) Klein maar fijn zwembad, leuke nederlandse vrouw als leiding, heerlijk stokbrood halen in de morgen, 's avonds wel eens entertainment. weinig voor kinderen, geen animatie maar wel enkele speelautomaten, een voetbaltafel en zwembad, niet geschikt voor gezinnen met pubers, die gaan zich vervelen, meer voor de rustzoeker. wij gaan hier toch niet weer heen omdat de camping ons te hoog ligt en de temperatuur dan niet echt om hoog schiet, dat vinden we jammer.

Gereisd familie in augustus 2006

Dit is een zeer gezellige camping, waar het er gemoedelijk aan toe gaat. De omgeving is prachtig. Het sanitair op de tourplaatsen is recent gans vernieuwd en wordt goed onderhouden. De plaatsen zijn ruim. Voor onze aankomst had het er hard geregend en hier en daar stond er dan ook wel een grote plas. Hier had je wel geen hinder van.

Wij waren er eind augustus en hadden er prachtig weer. Maar denk er om, als de zon achter de bergen verdwijnt, neemt de temperatuur een serieuse duik.

De gastvrouw is nederlandse. Op vraag is er WIFI mogelijk dit is zelfs gratis. Het zwembad is verwarmt en wordt goed onderhouden ook het water wordt er regelmatig gecontroleerd. Wij gaan er zeker nog terug naar toe.

Gereisd anders in september 2006

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Relarguiers in Beauvezer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Relarguiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.