We hebben een aantal aanbieders voor Beauvezer voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Beauvezer voor je op een rij gezet:

Reviews over Beauvezer

Leuke camping in fraaie omgeving

Ingrid,
    8-8-2016

Mooi gelegen camping, in het bos aan de rivier. Schoon sanitair en leuk zwembad, en ook een sportveld en enkele speeltuintjes. Hele aardige eigenaren. Het campingterrein is rustig gelegen en apart van het deel met stacaravans. Vooral Fransen op de camping, nauwelijks Nederlanders terwijl de omgeving prachtig is. Je kunt er wandelen in de Alpen van de Mercantour, leuke dorpjes bezoeken, naar de Gorges du Verdon en zwemmen bij St André in het stuwmeer. De animatie was alleen in het Frans maar de animateur deed zijn best om de andere nationaliteiten er ook bij te betrekken en voor onze tieners was dat geen enkel probleem. Deze camping is een aanrader voor wie op een rustige,nog niet door toeristen overlopen deel van de Provence wil verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

was fantastich

vangeel,
    4-8-2014

goeie service zeer vriendelijk en lekker eten aanrader voor motorijders

Gereisd met partner in juli 2014

Ideale uitvalsbasis voor een actieve vakantie

Joost Reus,
    3-8-2014

Wij hebben met twee volwassenen en twee pubers van 18 en 16 een fantastische week gehad in een mobil home. Je kunt prima wandelen in de omgeving en we zijn twee keer naar Castellane geweest om te raften en voor het canonying. Ook zijn er leuke dorpjes in de omgeving, bijv Colmars les Alpes. Veel plezier gehad met de supervriendelijke eigenaren Lunes en Maryse. Ook genoten van de lekkere pizza's (gebakken in een houtoven) en de moules frites op vrijdag. We hebben zelf deze keer niet met de tent gekampeerd, maar de emplacementen waren zeer ruim en direct aan de rivier Verdon. Zelfs onze zoon van 18 vermaakte zich volop met zijn vrienden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

super camping

charles,
    26-11-2012

camping les relarguiers*** is een camping om terug te gaan. deze zomer geweest. overdag was het warm maar 's nachts was het zalig om te slapen. sanitair was heel proper. we hadden een ruime mobile-home die heel proper was.

de natuur is de max. veel wandelen, fietsen in de bergen, naast de camping is een avonturenpark waar de kids konden klimmen, klauteren,...we hadden directe toegang tot de rivier. camping ligt op een hoogte van 1150m boven de zeespiegel. veel bos

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. aan de receptie spreken ze verschillende talen. de animatie was super zowel voor jong en oud, aquagym, karaoke , dansavonden, bingo, petanquewedstrijden, thema-avonden, cinema,

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

mooie, rustige camping in schitterende omgeving

Wim,
    5-7-2009

Bezocht in juni/juli 2009, hebben wij prachtig weer gehad. Opvallend is dat elke dag stralend beging, maar dat in de loop van de middag (soms dreigende) bewolkong ontstaat, wat een paar keer resulteerde in enorme buien en onweer. In juni is er al 's ochtends vroeg zon tot in de avond, in andere maanden zal dat een stuk minder zijn en kan het koud worden.

De huurcaravans zijn netjes en goed (wel smalle bedden en kleine slaapkamers), geen horren helaas om de vliegen en muggen buiten te houden. Het zwembad is prachtig (ging 16/6 open), dat hadden wij bijna alleen. Pas de 3e week en in de weekenden waren er wat gasten. Het aantal ligbedden zal in het (korte) hoogseizoen wat aan de krappe kant zijn.

Deze camping is een aanrader en verdient meer gasten, zeker in voor- en naseizoen.

De omgeving leent zich voor mooie (auto) tochten, wandelen. Prachtige bergwereld barstensvol marmotten en middeleeuwse stadjes en dorpen. Door de zuidelijke ligging is mooi weer bijna gegarandeerd

Gereisd met partner in juni 2009
Beauvezer scoort een 6,6 uit 10, op basis van 18 reviews