Aparthotel Adagio Monaco Monte Cristo

Aparthotel Adagio Monaco Monte Cristo

7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Beausoleil

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Monaco Monte Cristo voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

7 reviews over Aparthotel Adagio Monaco Monte Cristo

• 6Christel06-02-2016

Prima overnachtingsplaats nabij centrum van Monaco

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis van Frankrijk naar Italie. - Nette/ruime studio voor betaalbare prijs (177 euro voor 5 personen excl.ontbijt) - 2 kamers met 2 persoonsbedden, bedbank in de woonkamer. Wij hebben geen
    gebruik gemaakt van de bedbank, kids sliepen voor 1 nachtje met 3 in het grote bed. - Sanitair en schoonmaak matige staat - WIFI gratis - parkeerplaats onder hotel was reeds vol, wij hebben voor 24 euro geparkeerd in parkeergarage bij het station. - Ontbijt: bij de Carrefour in het centrum broodjes/donuts/wrap en drinken gehaald en
    op parkeerplaats bovenaan Monaco opgegeten en genoten van het uitzicht (onkosten 15 euro totaal)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7eric26-10-2012

prima plek als uitvalsbasis

weinig sfeer. schone en ruime kamers. badkamer en toilet gescheiden. aan straatzijde soms wat gehorig maar valt goed mee te leven.

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 5Jaap Sikkema05-08-2011

Zeer matig hotel

Kleine, ietwat benauwde kamer zonder vast bed. Geen lekkere binnenkomer voor een lekker vakantiegevoel. De bank kon uitgeklapt worden tot een ongemakkelijk bed en een stoel ook zodat we er met drie personen best een nachtje konden slapen. Uit de kraan van het bad kwam eerst een bruine plas maar daarna was het water optisch schoon. Het duurde wel een half uurtje voordat het bad vol was. De badkamer was gebouwd en afgewerkt door een gevorde knutselaar maar verder wel functioneel.

Onze kamer lag aan de achterzijde ter hoogte van de straat. De ramen waren voorzien van een welgevormd tralierek zodat daar bij brand geen uitweg zou zijn. Op de gang staan uitgangen wel goed aangegeven. Het hotel heeft een eigen parkeergarage ondergronds met prima plekken voor € 15,- per dag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Bert05-08-2010

leuke variant om Monaco te ontdekken

Aparthotel is een leuke variant op een gewoon hotel, de kamer bestaat uit een hal, een badkamer en een slaap/zitkamer met keukentje. Het bed is een bedbank die prima zit en ook redelijk slaapt voor een paar nachten. Keukentje beschikt ook over een koelkast, vaatwasser , kookplaten en een magnetron. Gratis draadloos internet. Onze studie had ook een balkon. Bij meerdere nachten gewoon handdoeken vragen deze worden namelijk niet vervangen tijdens je verblijf. Ontbijten kan voor € 10,= per persoon. Auto kan ondergronds worden geparkeerd € 15,= per nacht, dit is wel aan te raden daar je nergens anders je auto kwijt kan. Supermarkt op loopafstand. Ook zijn alle bezienswaardigheden in Monaco op loopafstand. Verder zijn er genoeg leuke uitstapjes mogelijk, Nice, Cannes en Italie. Tip: navigatie meenemen anders is het moeilijk te vinden.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Bert05-08-2010

leuke variant om Monaco te ontdekken

Gereisd met partner in juli 2010

• 8martijn06-08-2008

Prima locatie voor bezoek aan Monaco eo.

Erg mooi appartement grenzend aan Monaco. Redelijk nieuw appartement welke erg modern is ingericht en van alle gemakken is voorzien. We zaten op hoogste verdieping en daarmee ook meteen zicht op zee vanaf balkon. Het appartementencomplex waar wij in zaten was niet direct toegankelijk vanuit de parkeergarage welke onder een appartementencomplex zit waarin receptie te vinden is maar zo’n100 meter verder. Parkeerkosten zijn aan de hoge kant maar in directe omgeving zijn geen alternatieven dus gewoon doen is mijn advies. Verder kom je op internet tegen (op sommige beoordelingssites) dat het adres moeilijk te vinden is maar bij het gebruik van een navigatiesysteem of een routeplanner is het eenvoudig te vinden.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Aparthotel Adagio Monaco Monte Cristo info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1.5 km

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte